Brak zasilania na pompie paliwa!!!

Postprzez dan34 » 18 kwi 2018, 21:38

Witam,
Mam problem z zasilaniem na pompę paliwa, a mianowicie auto podczas jazdy zgasło po kilku kręceniach stwierdziłem że problem jest podawaniem paliwa. Zacząłem od bezpiecznika oraz przekaźnika pompy.Po kilku minutowym grzebaniu pod maską auto odpaliło ,wyraźnie było słychać pompę paliwa przy włączaniu zapłonu.Za jakieś 5 km powtórka auto gaśnie ponownie wyciąganie tym razem już przekaźnika i wsadzeniu z powrotem Madzia znowu ożyła.Wtedy byłem na 100% że to przekaźnik .Po kilku postojach i wyciąganiu przekaźnika ostukaniu i wsadzeniu z powrotem,udało mi się dojechać do domu.
Walczę z tym problemem i nie mogę sobie poradzić ,przekaźnik wydaje się być w porządku reaguje na podłączaniu na "krótko".Natomiast w chwili obecnej nie mam zasilania po włączeniu zasilania na ten przekaźnik,i tu jest ten problem.Dodam iż pompa pracuje bez zarzutu ,gdy podaje 12v podaje paliwo i auto da się bez problemu uruchomić
Czy miał ktoś podobny problem, może to wina jakiegoś czujnika który odcina te zasilanie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 maja 2011, 12:24
Posty: 5
Skąd: iława
Auto: Mazda 6 GH 2.0 PB 2011r

Postprzez KUZAJ » 18 kwi 2018, 21:49

Przekaźnik do wymiany. Widocznie jest już nadpalony. Przerabiałem identyczny problem jakiś czas temu.
Kuba
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 2 sty 2012, 23:33
Posty: 672 (12/16)
Skąd: Księstwo Poznańskie
Auto: Było:
VW Polo 6n 1.3 1995r.
Ford Probe 2.5 V6 DOHC 24 VALAVE 1994r
MX-6 2.5i-V6 DOHC 24-VALVE
1991r
Jest: BMW E46 M52TU25 1998r.

Postprzez dan34 » 18 kwi 2018, 22:06

Też tak myślałem, i zamieniłem go z tym drugim( niebieski kolor, nie pamiętam od czego ,chyba BACK INJ RELAY) o takich samym oznaczeniu. Niestety bez rezultatu.
Mazdę mam od 1,5 miesiąca i wydaje mi się ze ktoś przede mną miał już ten problem ponieważ niektóre bezpieczniki mają ślady wyciągania kombinerkami,jeden przekaźnik (Horn) ma połamaną obudowę ,klapa od pompy jest przykręcona na dwa wkręty.i wiele innych śladów.
A może przyczyną jest przepływomierz??? w ostatnią Niedzielę pokusiłem się wyczyścić przepustnicę i przepływkę , bo madzia startowała od 2000 obrotów. Może to mieć coś wspólnego?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 30 maja 2011, 12:24
Posty: 5
Skąd: iława
Auto: Mazda 6 GH 2.0 PB 2011r

Postprzez Mazd Max » 5 lis 2018, 16:37

Czytam i widzę że nie tylko ja mam ten problem?....U mnie jest prawie identycznie....ale są pewne reguły.
Jak silnik jest zimny lub jest chłodno za oknem odpalam bez bólu. Natomiast gdy jest silnik ciepły lub temperatura powietrza wysoka to odpala ale gaśnie...i tak potrafi 3-4 razy zgasnąć ale za piątym odpala i już problemu nie ma.....mogę jechać 1000 km i nie zgaśnie. Sprawdzone zawory, przepustnica, świece, cewki, bezpiecznik i przekaźnik i pomysłu brak :| Auto stało 3 dni w ASO i podobno problem nie wystąpił....w co mi trudno uwierzyć. <faja>
Wysłane z poczty w Radzyminie
To ja http://www.youtube.com/watch?v=58549ffQXKY

Jeśli się obudziłeś w poniedziałek i nie boli Cię głowa oznacza to że jest środa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2008, 11:47
Posty: 1927 (101/61)
Skąd: Radzymin/Wa-wa
Auto: Biała Dama GH
wcześniej BJ, GY oraz GG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6