Podłączyłem się dzisiaj przez ELM – Błędów ecu nie ma.
Obroty 650 lekko drży, włączę ogrzewanie tylnej szyby obroty 700 i auto jest spokojne. Tylko gdy jest rozgrzane, temperatura równo 88 stopni.
Może to być cewka, lub świece?
Ilość obrotów na biegu jałowym
Zamówiłem właśnie wczoraj świece, cały proces przeprowadzę, ale na pewno nie na dniach. Ogrom spraw na głowie, w tym i obrona pracy dyplomowej. W sobotę Illegal Night w Łodzi i tak po prostu czasu nie będzie. Dam znać czy po wymianie świec coś się zmieni, choć w to wątpię. Muszę pokombinować z tym EGR.
U mnie błędów też nie było. Nawet jeździłem z podpiętym elmem i zapisywałem pracę różnych parametrów i również nic nie wykazało, także temat rzeka.
Dzisiaj po trafie też miałem takie odczucie jakby brakowało mi mocy, dziwny objaw, ale przegoniłem trochę wyżej i latał dobrze. Z dołu coś mi dziwnie po mieście ciągnął, albo po prostu dawno w korkach nie jeździłem.
U mnie błędów też nie było. Nawet jeździłem z podpiętym elmem i zapisywałem pracę różnych parametrów i również nic nie wykazało, także temat rzeka.
Dzisiaj po trafie też miałem takie odczucie jakby brakowało mi mocy, dziwny objaw, ale przegoniłem trochę wyżej i latał dobrze. Z dołu coś mi dziwnie po mieście ciągnął, albo po prostu dawno w korkach nie jeździłem.
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Raczej nie stawiałbym na padającą cewkę, bo objaw dotyczyłby w każdym zakresie, a nie tylko jak auto zostanie totalnie zatrzymane. To tylko moje teorie, bo w służbowym Berlingo miałem taką przypadłość w ubiegłym roku, ale wtedy nie paliła na jeden gar całkowicie.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Odświeżę trochę temat, bo również mnie dotyczył ten problem. Po wyczyszczeniu przepustnicy i dogłębnym zresetowaniu kompa jak ręką odjął póki co. EGR nie sprawdzałem, świece wymienione w kwietniu.
Jest stabilnie przy dojeżdżaniu na luzie oraz po kompletnym ustaniu.
Jest stabilnie przy dojeżdżaniu na luzie oraz po kompletnym ustaniu.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 12:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
witam
ja w temacie obrotów ale nie falujących a za niskich
otóż kiedyś też mi falowały ze czyściłem co 2 miesiące ale odkąd założyłem gaz przestały
zauważyłem dziś za to inny problem, a jest nim to ,że obroty mam za niskie(nie falują)
podłączyłem do kompa i obroty biegu jałowego to 615-630 obrotów a samochód sie trząsł
dalm leciutko gazu na 750 i w autku przyjemnie i cichutko
pytanie moje czy da sie gdzieś podkręcić minimalnie obroty, ewentualnie ile takie coś kosztuje w ASO bo bede w poniedziałek na akcji serwisowej napełniaczy poduszek
ja w temacie obrotów ale nie falujących a za niskich
otóż kiedyś też mi falowały ze czyściłem co 2 miesiące ale odkąd założyłem gaz przestały
zauważyłem dziś za to inny problem, a jest nim to ,że obroty mam za niskie(nie falują)
podłączyłem do kompa i obroty biegu jałowego to 615-630 obrotów a samochód sie trząsł
dalm leciutko gazu na 750 i w autku przyjemnie i cichutko
pytanie moje czy da sie gdzieś podkręcić minimalnie obroty, ewentualnie ile takie coś kosztuje w ASO bo bede w poniedziałek na akcji serwisowej napełniaczy poduszek
- Od: 19 sie 2011, 21:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
podepnę się do tematu
u mnie na zimnym silniku obroty sa ok silnik cichutki spokojniutki,
gdy już złapie temperaturę roboczą obroty spadają poniżej tej kreski na komputerze 615-650 i silnik drzy
gdy włączy się Klima i obroty podskoczą do ok 700-720 silnik jest spokojniutki
czytałem ze jest program VAG cos tam w którym podnieść można obroty o max 100 rpm
tez szukam mechanika w lodzi który by mi je minimalnie podciągnął do góry bo wiem ze komputerowo można
czy ktoś w lodzi zrobi mi pełna diagnostykę silnika
zacząć trzeba od podpięcia IDS i zobaczyć dlaczego ma takie a nie 850-900 (tak twierdzą w ASO)
czasem też czuje taki delikatny spadek mocy a raz przypływ mocy
przy przyspieszaniu na niższych obrotach tak jak by ta moc pulsowała
chciałbym gdzie sprawdzić ten motor
u mnie na zimnym silniku obroty sa ok silnik cichutki spokojniutki,
gdy już złapie temperaturę roboczą obroty spadają poniżej tej kreski na komputerze 615-650 i silnik drzy
gdy włączy się Klima i obroty podskoczą do ok 700-720 silnik jest spokojniutki
czytałem ze jest program VAG cos tam w którym podnieść można obroty o max 100 rpm
tez szukam mechanika w lodzi który by mi je minimalnie podciągnął do góry bo wiem ze komputerowo można
czy ktoś w lodzi zrobi mi pełna diagnostykę silnika
zacząć trzeba od podpięcia IDS i zobaczyć dlaczego ma takie a nie 850-900 (tak twierdzą w ASO)
czasem też czuje taki delikatny spadek mocy a raz przypływ mocy
przy przyspieszaniu na niższych obrotach tak jak by ta moc pulsowała
chciałbym gdzie sprawdzić ten motor
- Od: 19 sie 2011, 21:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6