Marekz6` napisał(a):Witam,
Czy ma ktoś doświadczenie z żarnikiem firmy PHILIPS D2S z allegro, które kosztują ok 85 zł. Czy jest to podróba czy można śmiało kupować. Gdzie ew. można kupić tanio żarnik dobrej firmy w rozsądnej cenie.
Dziękuje za odpowiedź
Do opla kupiłem kiedyś coś takiego. Świeciło OK i nie zdechło mimo, że wątpię w oryginalność. Jak dla mnie barwa 4300K jest OK. Jestem zadowolony z jakości oświetlenia M6. Jest o wiele lepiej niż miałem w signum.
Co do H11 – kupiłem sobie do doświetlania zakrętów to cos z homologacją:
http://allegro.pl/zarowka-xenon-h11-55w ... 30930.htmlNie dbam o żywotność bo żarówka pali się dorywczo . Barwa jest fajna, bo taki sam kolor światla jak reflektor główny ksenon.
W halogenach po poprzednim właścicielu mam w spadku H11 na LED SMD. Ot taki agrotuning, bo pożytek żadny z takiej intensywności światła
. Jedyne co ostatnio zauważyłem, to gdy włączone to jakbym respekt budził w autach z przodu i zjeżdzają na prawy pas. Może o to miało chodzić?
Idąc dalej, wywaliłem z pozycyjnych agrotuningowe W5W LED SMD i wsadziłem Philips Bluevision (odkąd pamiętam wymianialem na Bluevision, H1 i h7). Teraz przynajmniej mam homologację. Barwa też OK.
Jedyne LED które zaakceptowałem to : Moduł LED 4 diody 5050 12V IP67 NATURALNY
który daje ok 70lm. A zamontowałem to sobie w.. bagażniku tuż obok lampki. I mam wreszcie jako takie światło w bagażniku. LED 5050 x 4 daje wystarczająco dużo rozproszonego światła, a do tego budowa modułowa IP67 sprawi, że się nie urwie ani nie zawilgnie. Dla ambitnych można sobie zapodać listwę 5050 ,a wtedy można się opalać w bagażniku