kontrolka kluczyka zapala się na czerwono

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez frogen » 21 maja 2016, 22:03

Cześć,

mam niewątpliwą przyjemność posiadać Mazdę 6 z odpalaniem na przycisk. Co mnie zdziwiło ostatnio to to, że kontrolka kluczyka co jakiś czas zapala się na czerwono już po uruchomieniu silnika. Zaznaczam przy tym że samochód nie zaczyna piszczeć jak to ma w zwyczaju gdy wysiądę z kluczykiem w kieszeni przy odpalonym silniku.

Czy miał ktoś z Was taki problem, ewentualnie pomysł co to może być ?

Pzdr
Frogen
Początkujący
 
Od: 11 mar 2016, 12:44
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.0 DISI

Postprzez rumunn95 » 21 maja 2016, 22:32

Może czas pomyśleć nad nowa bateria kluczyka?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez frogen » 21 maja 2016, 22:43

Może!, w sumie była to jedna z opcji które brałem pod uwagę, ale wziąłem drugi kluczyk i objawy podobne. Oczywiście możliwe jest że oba piloty mają słabą bateryjkę.

Wymienię, zobaczę. Pytanie czy te bateryjki to w ASO czy można własnoręcznie ?
Początkujący
 
Od: 11 mar 2016, 12:44
Posty: 14
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.0 DISI

Postprzez zelka » 21 maja 2016, 23:30

frogen napisał(a):Pytanie czy te bateryjki to w ASO czy można własnoręcznie ?

U zegarmistrza dostaniesz spokojnie. :)

PS. Jeśli byłaby bateria totalnie padnięta to nie odpaliłbyś auta bezkluczykowo poprzez system start-stop engine. U mnie auto odpalało normalnie, ale jeśli podczas jazdy świecił się czerwony kluczyk na zegarach miałem problem (zwarcie) od zamykania bezkluczykowego. W moim przypadku było trzeba wymienić mikrostyk w klamce, bo on nie bagnlał.
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez CudownyBocianek » 24 maja 2016, 00:19

Miałem ten sam problem co frogen. U mnie winna była zpaszczała bateria w pilocie. Po sprawdzeniu multimetrem jej napięcie wynosiło 3v bez obciążenia czyli tyle ile jest napisane na opakowaniu. Na trop naprowadził mnie pewien znajomy zegarmistrz. Po wymianie baterii problem jak ręką odjął. Z ciekawostek dodam, że nowa bateria przy sprawdzaniu miała ponad 3.5 volta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6