Naprawa nowego nabytku [AJ]

Postprzez kruku1998 » 27 sty 2018, 11:47

Witam. Z góry przepraszam bo z pewnością pomyliłem działy ale jestem świeżym forumowiczem i poruszanie się po nim do odpowiedniego działu to wyzwanie. Mam pytanie odnośnie samochodu jaki zakupiłem czyli Mazda 6 3.0 v6 2006r (USA). Na co zwrócić uwagę po zakupie? trafiłem na wątek aby w tym modelu pozbyć się katalizatorów. Skąd zamawiać do niej części? ponieważ w krajowych katalogach nie ma takiego silnika. Aktualnie wymieniłem tylko świece,uszczelki na kolektorze bo był ściągany, olej w silniku na valvoline 5w50 racing,olej w skrzyni i czekam na egr. Pytanie na co mam zwrócić uwagę żebym później nie miał niepotrzebnych wydatków. Samochód z lpg,idzie za 2 dni na serwis ponieważ nie ma mocy na gazie. I jeszcze najgorsze.... ubywa płynu w zbiorniczku. Schodzi do minimum na dno zbiorniczka i tak zostaje. Płynu nie gotuje ani nic takiego. Test na uszczelke pod głowice został zrobiony i nic. Korek od zbiorniczka?. Będę ogromnie wdzięczny za odpowiedź ponieważ przeraża mnie brak części i brak danych o tym samochodzie. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 27 sty 2018, 11:32
Posty: 1
Auto: Mazda 6 3.0 v6 220hp 2006r.

Postprzez Arek_78 » 28 sty 2018, 12:58

Większość części dostępnych jest już w PL. Czasem taniej wychodzi zamawianie z USA. Czas na ściągnięcie około 10 dni. Olej zalecany to 5W20 dlaczego wlali 5W50? Nie mam pojęcia, chyba że zaczyna brać olej. Sprawdź kompresję silnika i najpierw doprowadź go do ładu na benzynie zanim zaczniesz LPG robić.
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 05:15
Posty: 481 (1/5)
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 r. 6-bieg; CarPC :)

Postprzez Arek9111 » 8 cze 2018, 16:34

Witam wszystkich forumowiczów, podłączam się pod temat.
Jestem od jakiegoś tygodnia posiadaczem Mazdy 6 3.0 V6 z 2006 roku, Automat 6 biegowy, mój problem polega na tym, że silnik wali jak lokomotywa, przedmuchy ostre z korka wlewu oleju jak i z bagnetu oleju, jasna sprawa silnik do remontu, o chmurze z rur nie będę wspominał kolor niebieski..

Chciałem naprawić wszystko co będzie potrzebne czyli :
6 okrągłych uszczelek pokryw zaworów
2 duże uszczelki pokryw zaworów
2 uszczelki dla dwóch głowic
Nowe świece zapłonowe 6 sztuk
6 oryginalnych pierścieni tłokowych
Nowe uszczelnienia zaworowe
Paski klinowe 2 sztuki
Nowy olej skrzyni i silnika plus wszystkie filtry (powietrza, klimatyzacji, oleju, automatycznej skrzyni biegów)
Uszczelniacze wału korbowego
Uszczelniacze wałków rozrządu
Plecionka układu wydechowego
Uszczelka czujnika zmiennych faz rozrządu na głowicy od strony chłodnic (duży wyciek)
Sprawdzenie silnika (podłączenie pod komputer, skasowanie błędów, sprawdzenie przyczyn usterki i pojawiajacego się check engine plus naprawa tego lub wymiana części na nową)
Sprawdzenie prekatów czy jeszcze są założone, czy lepiej je wyciąć.

Cały kosztorys na oryginalnych częściach z ASO Mazda.
Ile może kosztować taki interes, czy może szukać silnika od ST220, czy szukać oryginalnego do Mazdy 3.0 proszę o pomoc pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 5 cze 2018, 11:04
Posty: 4
Skąd: Olkusz
Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 rok wersja USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6