[AJ]dymienie przy hamowaniu silnikiem

Postprzez pietia82 » 6 sty 2014, 20:37

Witam
jestem posiadaczem mv6 od paru miesięcy i ostatnio byłem w górach i zobaczyłem ze przy dłuższym hamowaniu biegami i późniejszym dodaniu gazu zostaje za mną chmura dymu pytanie co to może być? silnik się już kończy czy może jest coś co można z tym fantem zrobić?
i jeszcze pytanko z inne beczki czy jest możliwość ze podejdzie skrzynia 6 od forda mondeo St220 bo mam manuala ale tylko 5 biegów z góry dziękuje za podpowiedzi i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Crenshaw » 9 sty 2014, 08:36

takie same objawy miałem w xedosie 6, okazały się walnięte pierścienie i uszczelniacze i olej dostawał się do komory spalania, do tego spalał ogromne ilości oleju, sprawdzaj stan na bagnecie czy Ci nie ubywa.
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez pietia82 » 9 sty 2014, 09:35

No ubywa ubywa zrobiłem po górach jakies 1000km i litr oleju poszedł czyli trzeba bedzie poszukać silnika
bądz tez remont tyle że z czesciami u nas cieżko do tego auta
Dzieki za odpowiedz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Arkadius 73 » 9 sty 2014, 16:30

Sprawdz kompresję – jeżdzisz na oem pre-catach?
Arkadius 73
 

Postprzez pietia82 » 9 sty 2014, 22:17

Katy to pierwsze sprawdzałem czy są jak ja kupiłem troche poczytałem wczesniej o tych silnikach i sie okazało ze już ich nie było :) na początku tak nie kopciła a nie wiem co miała wczesniej za olej zalany nikt juz prawdy nie powie ja zalałem dexelie 5W-30 może było cos gęsciejszego zalane teraz juz trudno na kompresje pewnie trzeba będzie się umówić do sprawdzenia trochę strach się bać :( ale wsumie równo ładnie cągnie do odcieca pewnie czeka mnie remoncik bądz inny silnik
a to jak przyspiesza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Arkadius 73 » 30 sty 2014, 17:12

Coś masz jeszcze modzone czy to seria? , jak nie masz pre-catów to masz dystanse tak?
Jak na manuala to słabo się zbiera , albo ja mam takie uczucie po modowanej byłej mojej AJ
Arkadius 73
 

Postprzez pietia82 » 1 lut 2014, 17:28

nie no modzone nic nie jest katów nie było jak ja kupiłem przebieg na liczniku 97000 mil a ile rzeczywiście nie wiadomo a zbiera sie jak zbiera silnik na wykonczeniu choc wcale tak zle sie nie wkreca ostatnio objechałem leona FR a to ma 170ps disel i ile mniejsze auto choć juz przy mocniejszej jeżdzie z tyłu jeden dym ale dopiero na wiosne za nia sie wezme znaczy za silnik bo jutro wyjezdzam wiec nie bedzie czasu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Żywol » 5 lut 2014, 21:03

No niestety kończy się silnik. Ale nie płacz, zrobisz sobie głowicę, wymienisz pierścienie i gites:–) ja też tak miałem tylko w 3.0.
A to że nie kopciła, to proste kolo nalał gesty olej np. minerała!! tak gnoje uszczelniają motory przed sprzedarzą!!:–(((
Pozdro.
Ostatnio edytowano 5 lut 2014, 21:59 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ortografia
Żywol
 

Postprzez pietia82 » 6 lut 2014, 22:25

Ja własnie mam 3 litrowy motor nawet post jest w tym dziale ze skonczony silnik to wiem tylko z częściami do tego silnika jest ciekawie a obecnie jestem za granica i nie ma czasu a madzia stoi w domu i czeka ponoć w rzeszowie jest warsztat co je remontuje i dają gwarancje bede w kraju to trzeba bedzie znajsć namiary na ten warsztat i popyac co jak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez pietia82 » 29 maja 2014, 18:45

I jednak przeszczep silnika w moim urwał sie zawór i rozwaliło tłoka na drobny mak porażka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez pietia82 » 6 cze 2014, 11:31

Jak by ktoś szukał silnika polecam mario760211 na allegro doradził silniczek do mojej przywiózł szybko na miejsce bez problemów i do tego dał jeszcze 1 miesiąc gwarancji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Arkadius 73 » 10 cze 2014, 19:01

A ja ci powiem że wolałbym zrobić swap z fusiona za 600 dolarów i mieć spokój ale twój wybór po drugie ecu forda jest obsługiwane więc można dłubać
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6