[AJ] Niskie ciśnienie sprężania w silniku 3.0 V6

Postprzez fubu » 20 sie 2010, 15:39

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:52 przez fubu, łącznie edytowano 2 razy
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez Arkadius 73 » 20 sie 2010, 15:48

Odpal wyjmij bagnet jeżeli pojawi się dym – silnik <dupa> .Pierścienie są dostępne w Usa w raz z tłokami.
Prawdopodobnie kat.
Arkadius 73
 

Postprzez Grucha » 20 sie 2010, 16:36

Szukaj silnika w PL nikt dobrze remontu nie zrobi

Pozdr
Grucha
 

Postprzez adris87 » 20 sie 2010, 17:14

Witam .Mam -miałem taki sam problem padły mi tłoki i pierścienie próg no i tuleje juz były wyrobione troche ale tylko na 3 cylindrach.Co do remontu sie nie opłaca –(ok 660zł tłok pierścienie korba- kpl 1) no i nikt nie zrobi właśnie tego dobrze.Ja kupiłem silniczek ale jeszcze przeszczepu nie było.

tu masz rozmiar tłokow itd
viewtopic.php?f=60&t=63470&p=1761226#p1761226

a tu mój problem:
viewtopic.php?f=60&t=102582

pozdro
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 17:39
Posty: 46
Skąd: Suwałki / Oss-NL
Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS

Postprzez lukasgr » 20 sie 2010, 23:44

Kolejna padnięta V-ka i znów zapewne katalizator.... – jak ktoś jeszcze nie ma wyciągniętych precatów w m6 3.0 to chyba czas wypruć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Postprzez Enduro » 21 sie 2010, 23:37

kristofc napisał(a):Szukaj silnika w PL nikt dobrze remontu nie zrobi
Pozdr

tak kiepsko!?
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez fubu » 22 sie 2010, 11:14

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:53 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez Enduro » 22 sie 2010, 14:09

fubu napisał(a):...Mam nadzieję że to może coś z rozrządem albo zaworami.
Jakby były tłoki/pierścienie to ciśnienie przy próbie olejowej wzrosło by bardziej a nie tylko 2 bar.

i tego tobie zycze, choc mam inne podejrzenia, ale nie chce zapeszac. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez adris87 » 23 sie 2010, 21:13

Po pierwsze to wątpie abyś zrobił remont silnika za 2tys (no zależy co...)ale uszczelka pod głowice to troche kosztuje a komplet tłoki pierścienie na 3 cylindry to tak samo ponad 2 tys .A po drugie to watpie aby kupił silnik za 5tyś bo gdzie?heh
Forumowicz
 
Od: 4 maja 2008, 17:39
Posty: 46
Skąd: Suwałki / Oss-NL
Auto: Xedos 6 2,0 -EX,Mazda 6S 3.0 V6 -EX. Mazda 3 2.0 BK -EX teraz Mazda3 BK L3-VDT 2007 MPS

Postprzez DaveV6 » 24 sie 2010, 03:43

Jak ktoś potrzebuje uszczelkę do tylnej głowicy to mam dostępną nowa oryginalna uszczelkę z USA. Kupiłem ja przez kumpla z USA bo myślałem ze miałem wyciek oleju ale okazało się ze olej cieknął z osłony na łańcuch.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez bulion » 27 sie 2010, 13:30

Do db0511, ile zapłaciłeś za wymianę uszczelki osłony łańcucha, jeżeli można spytać
? U mnie chyba tez minimalnie cieknie w tym miejscu, mam lekko mokrą misę olejową.
Forumowicz
 
Od: 1 wrz 2008, 23:46
Posty: 39
Auto: mazda 6, 2004, 3.0 V6

Postprzez DaveV6 » 27 sie 2010, 16:38

bulion napisał(a):Do db0511, ile zapłaciłeś za wymianę uszczelki osłony łańcucha, jeżeli można spytać
? U mnie chyba tez minimalnie cieknie w tym miejscu, mam lekko mokrą misę olejową.


Za wymianę zapłaciłem 0zl :) Zrobiłem wszystko sam. Jest tam trochę roboty.
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez fubu » 27 wrz 2010, 20:17

:)
Ostatnio edytowano 30 sty 2012, 18:53 przez fubu, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 23:06
Posty: 33
Auto: Mazda 6 3.0 V6

Postprzez Grucha » 28 wrz 2010, 09:51

Kupno silnika wiąże sie z ryzykiem że bedzie w takim stanie jak twój , więc lepszą opcją będzie chyba remont , z tego co słyszałem to w Rzeszowie znają temat jak na razie jako jedyni w PL

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Barthek » 28 wrz 2010, 10:08

A Wiesiek z Dębicy, specjalizuje się przecież w V6 Mazdy <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Grucha » 28 wrz 2010, 10:27

Barthek1983 napisał(a):A Wiesiek z Dębicy, specjalizuje się przecież w V6 Mazdy


Nie znam nikogo kto mógłby to potwierdzić

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Barthek » 28 wrz 2010, 10:48

Wystarczy poświęcić chwilę na forum i używać opcji szukaj...
Na pewno znajdziesz same pozytywne opinie o nim.
Założę się, że remont zrobi również Jaksa z Warszawy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez Grucha » 28 wrz 2010, 10:51

Jakos nie mogę znaleźć opinii posiadaczy 3.0 V6 po remoncie generalnym u Wieśka wybacz może źle szukam ale za to znam opinie tych którzy u niego robili i są wkurwieni na maxa .

Pozdr
Grucha
 

Postprzez Barthek » 28 wrz 2010, 13:12

Pierwsze słyszę, ale dobra...
fubu mam nadzieję, że uda się naprawić auto <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez lukasgr » 28 wrz 2010, 18:36

Miałem nie pisać na ten temat ale jeżeli chodzi o Wieśka – nie polecam – żeby ktoś się z V-ką nie naciął tak jak ja – jestem jednym z tych wkurwionych na Wieśka..... teraz auto stoi w Rzeszowie u pana Mariana Boczara – narazie jeszcze nie chce polecać ani zapeszać – więc napisze coś po ponownym remoncie silnika....ale to tak za dwa-do trzech tygodni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2009, 22:00
Posty: 243
Skąd: Bieruń
Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6