[AJ] Pytania i porady / usterki M6 3.0 V6

Postprzez Grucha » 27 wrz 2013, 09:42

Wartości na obydwu bankach powinny być zbliżone.

Na pierwszym banku jest bieda na granicy wyskoczenia check'u
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 27 wrz 2013, 10:01

No tak ale co mam z tym zrobić? ssie lewe powietrze czy poprostu wrócić do orginału z dolotem?
Bank 1 to od chłodnicy czy od grodzi?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Grucha » 27 wrz 2013, 10:06

bank 1 od grodzi
wróć do serii i powtórz pomiary
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 25 paź 2013, 21:47

Cewka zapłonowa mi padła...Jak ktoś ma na zbyciu to proszę o kontakt...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Arkadius 73 » 1 lis 2013, 07:35

mam cały kpl. , telefon znasz
Arkadius 73
 

Postprzez tiger918 » 1 lis 2013, 15:48

Kupione założone i śmiga i szarpanie się skończyło...tylko post został...ale jak co będe miał na względzie, że masz....pozdro
Ostatnio edytowano 1 lis 2013, 20:19 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Nonac311 » 16 lis 2013, 01:10

Mam problem z wieloma kontrolkami. Chodzi o kontrolki: ładowania, check engine oraz TCS. Kupiłem narzędzie diagnostyczne pod bluetooth i w programie torque pokazało błąd P0113. Wykasowanie tego błędu skutkuje około 2-3 sekundowym zgaśnięciem wszystkich wymienionych kontrolek, chwilowym spadkiem obrotów silnika (na jałowym) a następnie chwilowym przygaśnięciem żarówek oświetlenia wnętrza auta (sprawdzane w nocy) i powrotem świecenia kontrolek. Czy powodem tych anomalii jest przepływka, czy tylko czujnik temp. powietrza zasysanego lub jeszcze coś innego – może alternator, akumulator, ktoś się spotkał z taką sytuacją ?
Dziwi mnie że przez jeden błąd świeci się aż tyle kontrolek, w tym ładownia... dodam iż przy zgaszonym silniku ale włączonym zapłonie kasowałem błąd, po czym kontrolki gasły na chwilę i się znów zapalały ale za chwilę komp nie pokazał błędów, a kontrolki nadal się świeciły. Ponowne uruchomienie silnika skutkowało ponownym wyświetleniem się owego błędu.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez DaveV6 » 16 lis 2013, 01:58

Moze byc. Na niektorych forach opisuja podobne problemy z kodem P0113. Zmieniłes MAF? Niekrorym osobom to pomogło

Sent from my HTC One X using Tapatalk
Sprzedam zestaw do pielęgnaci lakieru Meguiar's
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=80&t=126720[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2009, 01:45
Posty: 315 (1/1)
Auto: Mazda CX-60 PHEV

Postprzez Nonac311 » 16 lis 2013, 12:57

Nie wymieniałem go, nie mam skąd podmienić żeby sprawdzić. Jak odpiąłem wtyczkę od MAF'a pokazał się również błąd P0102 czyli – Mass Air Flow (MAF) Circuit Low Input, po podłączeniu błąd znika.
Przed chwilą wykręciłem MAF'a i wydaje mi się że czujnik jest pęknięty, załączam zdjęcia. Czy to może być powodem P0113 ?
Czy przepływka będzie pasowała od auta w wersji Europejskiej z obojętnie jakiego silnika czy musi być od V6?
Załączniki
2013-11-16 11.32.42.jpg
2013-11-16 11.39.06.jpg
2013-11-16 11.38.24.jpg
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Nonac311 » 16 lis 2013, 20:58

Cóż mogę powiedzieć, ciągle "poprawiam" Mazdę od momentu jej kupna po byłym właścicielu, nie będę wyliczał ile części już wymieniłem. Kontrolki się paliły przy kupnie, to długa historia, w niczym to ogólnie nie przeszkadza, ale wiadomo lepiej aby nic się nie świeciło, po za tym samochód może działać w trybie awaryjnym bo komputer nie dostaje szczegółowych inf odnośnie zasysanego powietrza. Mi to bardzo nie przeszkadza bo jestem zadowolony z osiągów/spalania.
Ostatnio kupiłem urządzenie ELM326 którym jest możliwość czytania błędów za pośrednictwem smartphone, wykazało błąd p0113 oraz inny p0850 dotyczący czujnika biegu neutralnego, błahostka.

Wracając do rzeczy, postaram się w niedługim czasie wymienić przepływkę choć wolałbym w pierwszej kolejności sprawdzić na chwilę część od innego samochodu, aby upewnić się, że tylko to jest do wymiany i choinka zniknie.
Byłbym zapomniał, dzięki uprzejmie za załączone linki i informację że przepływka pasuje od rx-8. Od jakich modeli jeszcze pasuje ?

ta by pasowała ?
http://allegro.pl/mazda-6-belka-przeplywomierz-l321-i3678816776.html
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

PostTen post został usunięty przez tiger918 17 lis 2013, 12:09.

Postprzez tiger918 » 17 lis 2013, 12:10

Nonac311 a skąd jesteś?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Nonac311 » 17 lis 2013, 15:30

w Wa-wie mieszkam
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Grucha » 17 lis 2013, 16:29

Pasuje od EU 2.3 śmiało wymieniaj

Pozdr
Grucha
 

Postprzez tiger918 » 17 lis 2013, 16:52

jakbyś był w łodzi to Ci mogę użyczyć....do sprawdzenia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2008, 22:07
Posty: 268
Skąd: EPI...DĄBROWA NAD CZARNĄ... BLOKOWISKA EL - DĄBROWA;)
Auto: xedos6v6, 626GT GE , Passat B8 240KM, INSIGNIA 2,8V6,
honda hornet 600,
było: millenia s 01'kj, 2x323f bp, xedos 6 kl, 2x323f z5, 2x626GE fs, saab sc 1,9tid, mazda 6 v6, mps6, saab ss 2,0t aero

Postprzez Nonac311 » 17 lis 2013, 17:32

Grucha – dzięki, na taką konkretną odp liczyłem, wobec tego każdy przepływomierz z wersji EU pasuje do US Spec, bo jednemu gościowi posiadającemu M6EU w ASO powiedzieli że przepływka od diesla na spoko będzie działać w jego benzynie.
tiger918 – dzięki za życzliwość :)


ed. wymiana przepływomierza od modelu M6 2.0 diesel rozwiązała mój problem opisany kilka postów wyżej.
Forumowicz
 
Od: 2 maja 2013, 10:44
Posty: 76 (1/1)
Skąd: wwa
Auto: Black Mazda 6 v6 3.0, Manual, 2007 r BRC P&D

Postprzez Brozyn » 3 gru 2013, 02:46

Hej mam 6ke 3.0 v6 , nie wiem czy pisze w dobrym dziale jeśli nie to proszę o przeniesienie. Autko dopiero odbieram od blacharza pod koniec tyg i w przyszlym tygodniu mam zakładać gaz. Przebieg to obecnie ok 160 tyś km mam pytanie na co warto zwrócić uwage przy serwisie( wykonam go jeszcze przed gazem – oleje , filtry itd) czytałem na forum o problemach z układem wydechowym. Chciałbym ryzyko poważnych usterek ograniczyć do minimum...
Początkujący
 
Od: 3 gru 2013, 02:26
Posty: 4
Auto: Mazda 6 04' 3.0 v6
Mx-5 96 1.8 T

Postprzez dobrzyn22 » 3 gru 2013, 11:36

Tu masz opinie na temat instalacji gazowych w aucie z tym silnikiem co u Ciebie:

viewtopic.php?f=303&t=38332
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Grucha » 3 gru 2013, 12:56

Zacznij od wyjęcia katalizatorów bo przygoda z tym modelem może być bardzo kosztowna.
Wszystko jest w tym dziale – czytać czytać czytać . Jak już wszystko zrobisz to dopiero myśl o junkersie – nie odwrotnie !!!!!
Grucha
 

Postprzez strzalka » 9 gru 2013, 18:45

"ed. wymiana przepływomierza od modelu M6 2.0 diesel rozwiązała mój problem opisany kilka postów wyżej."

nawiązując do wątku mógłbyś podać jakie masz oznaczenie na tym przepływomierzu od diesla?
Początkujący
 
Od: 21 kwi 2013, 16:03
Posty: 4
Auto: MAZDA 6 3.0 V6 2005r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6