Witam wszystkich forumowiczów, jestem tutaj świeży, pozdrawiam wszystkich i chciałem zasięgnąć porady.
Od tygodnia posiadam Mazde 6 3.0 V6 z 2006 roku w automacie 6 biegowym.
Mój problem to uszkodzony silnik ostre przedmuchy z korka wlewu oleju, to samo z bagnetu kontroli stanu oleju.
Przymierzam się do remontu silnika tzn, pierścionki, uszczelnienia zaworowe plus wszystkie części po drodze.
Mam na myśli tylko oryginalne części z ASO Mazdy, chciałbym oddać samochód do fachowca ,,Tadziol,, w Katowicach który zajmuje się Mazda nie od dziś.
Moje pytanie czy ten remont ma sens ?
Czy szukać używanej jednostki, czy może zrobić przeszczep od A do Z z ST220 ? Z góry dziękuję za odpowiedzi
Kompletny remont silnika Mazda 6 3.0 V6 automat 6 biegów
Strona 1 z 1
Jeżeli masz pewny używany silnik kup używkę – raczej tylko z mazdy ze względu na elektrykę bo później będziesz szukał czemu połowa rzeczy nie działa
ja robiłem remont swego czasu co wyszło około 13 tyś razem z częściami... więc wybór należy do ciebie
Ale pamiętaj:
1. koniecznie tulejowanie bloku – bez tego będzie brał olej i nic z tego nie będzie
2. wymiana łańcuchów z napinaczem
3. sprawdzenie panewek – koniecznie
4. wywalenie katalizatorów
5. pierścienie nie występują jako część ... trzeba kombinować ( ja na całe szczęście dostałem je od kolegi z forum od wzmocnionego silnika także jak dasz do kogoś kto ogarnia będzie ok- ja polecam Marian Boczar – Rzeszów ul. krakowska 100, 604944052 –( tak opłaca się jechać te ponad 200 km żeby zrobił to ktoś sprawdzony) – nie wiem czy tel aktualny bo robiłem tam remont w 2011 roku
Tego samochodu lepiej nie szukać w okazyjnej cenie bo potrafi sporo kosztować...ale powodzenia
ja robiłem remont swego czasu co wyszło około 13 tyś razem z częściami... więc wybór należy do ciebie
Ale pamiętaj:
1. koniecznie tulejowanie bloku – bez tego będzie brał olej i nic z tego nie będzie
2. wymiana łańcuchów z napinaczem
3. sprawdzenie panewek – koniecznie
4. wywalenie katalizatorów
5. pierścienie nie występują jako część ... trzeba kombinować ( ja na całe szczęście dostałem je od kolegi z forum od wzmocnionego silnika także jak dasz do kogoś kto ogarnia będzie ok- ja polecam Marian Boczar – Rzeszów ul. krakowska 100, 604944052 –( tak opłaca się jechać te ponad 200 km żeby zrobił to ktoś sprawdzony) – nie wiem czy tel aktualny bo robiłem tam remont w 2011 roku
Tego samochodu lepiej nie szukać w okazyjnej cenie bo potrafi sporo kosztować...ale powodzenia
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
Ewentualnie silnik od forda fusiona amerykańskiego ja taki własnie założyłem do swojej bo mój stary silnik sypnął się całkiem i nie opłacało remontować.
Ja musiałem zmienić obudowę rozrządu inne mocowania alternatora i klimy jak dobrze pamiętam, swoje wtryski tez założyłem i miskę oleju ze smokiem i bagnetem ale ty masz polifta wiec micha pewnie zostaje tak poza tym wszystko podeszło bez problemów.
Ja musiałem zmienić obudowę rozrządu inne mocowania alternatora i klimy jak dobrze pamiętam, swoje wtryski tez założyłem i miskę oleju ze smokiem i bagnetem ale ty masz polifta wiec micha pewnie zostaje tak poza tym wszystko podeszło bez problemów.
Dziękuję za cenne wskazówki, masakra trochę mam stresa nie ukrywam zobaczę co ukaże się w trakcie rozbiórki silnika
Dopisano 12 cze 2018, 19:54:
Jestem jeszcze ciekawy w przeliczeniu na kilometry z mil u mnie jest 190tyś nalatane, i skąd te usterki silników..
Wszystko wina tych prekatalizatorów ?
Dopisano 12 cze 2018, 19:54:
Jestem jeszcze ciekawy w przeliczeniu na kilometry z mil u mnie jest 190tyś nalatane, i skąd te usterki silników..
Wszystko wina tych prekatalizatorów ?
- Od: 5 cze 2018, 12:04
- Posty: 4
- Skąd: Olkusz
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 2006 rok wersja USA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6