Witajcie!
Posiadam GG v6 z 2004 roku.
Benzyna + gaz staga.
Ostatnio przez moją głupotę skończyło się paliwo. Odpaliłem z gazu i w trybie serwisowym pojechałem na bp dolać 20 litrów benzyny.
Niestety nie pomogło. Mazda kręci, ale nie odpala. Zdejmowałem wężyk z pompy i widać że paliwo pompuje. Słyszałem, że filtr paliwa jest w środku w pompie. Czy to prawda? Czy może szukać gdzieś jeszcze?
Obstawiam zapchany filtr w pompie lub zasyfione wtryski, ale zanim to rozbiorę proszę o poradę, bo może ktoś miał już taki problem.
Na gazie i na plaka odpala, ale na benzynie odrazu gaśnie. Czasami na benzynie odpali na sekundę ale odrazu się dławi.
Zastanawiam się czy jakiś syf się zassał, czy może jest jakaś procedura po skończeniu paliwa, tak jak np po odpięciu akumulatora trzeba przekręcić kluczyk w zamku w lewo;)
V6 rzuciła palenie..
Strona 1 z 1
Nie ma procedury odpalania. Pompa powinna zassać paliwo. Sprawdź czy zassała i pompuje zdejmując jeden wężyk doprowadzający do wtrysków i przekręć kluczyk – będziesz widział czy pompa podaje paliwo bo powinno się przelać.
Jak nie ma to czyszczenie filtra przy pompie.
Przyczyna licha będzie jak wcześniej wszystko działało.
Z drugiej strony – mając instalkę gazową jeździcie na rezerwie paliwa.
Auto wysiądzie szybciej niż myślisz
Jak nie ma to czyszczenie filtra przy pompie.
Przyczyna licha będzie jak wcześniej wszystko działało.
Z drugiej strony – mając instalkę gazową jeździcie na rezerwie paliwa.
Auto wysiądzie szybciej niż myślisz
ja bym się pokusił o sprawdzenie ciśnienia jakie robi pompa bo może podawać sobie jakieś paliwo i sikać z węza a nie zrobi ciśnienia? fakt jak się jeździ na rezerwie pompy lubiały padać, oby tylko zatkanie na niej
też jeżdżę na gazie ale do rezerwy nie dopuszczam
też jeżdżę na gazie ale do rezerwy nie dopuszczam
rozebrana szyna, nie ma paliwa. rozbieram pompę i będę ją czyścił bo podaje zdecydowanie za małe ciśnienie
a co do jazdy na rezerwie, to niestety jednorazowa sytuacja po dłuższej trasie. zachciało się przepalić V-ke na benzynie, ale zapomniało się o wirze w baku wtedy;/
Dopisano 16 sie 2016, 23:28:
ogarnięte. pompa się przypaliła;/ pytanie! czy pompa która pasuje do 1.8 2.0 2.3, zadziała z 3.0? czy szukać dla aj konkretnie?
a co do jazdy na rezerwie, to niestety jednorazowa sytuacja po dłuższej trasie. zachciało się przepalić V-ke na benzynie, ale zapomniało się o wirze w baku wtedy;/
Dopisano 16 sie 2016, 23:28:
ogarnięte. pompa się przypaliła;/ pytanie! czy pompa która pasuje do 1.8 2.0 2.3, zadziała z 3.0? czy szukać dla aj konkretnie?
- Od: 30 kwi 2013, 17:01
- Posty: 4
myślę że o ile z mocowaniem i podłączeniem pompy z innej jednostki nie byłoby problemu (zawsze można przerobić mocowania, albo złącza) to nie wiem czy problem nie pojawi się przy wyższych obrotach, jednak V-ka ma swoje zapotrzebowanie na paliwo, zwłaszcza jak się ją depnie poszukaj pompy o podobnej wydajności, i z grubsza podobnym wymiarze, to chyba najważniejsze kryterium.
I bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła dzisiaj, już pytałem w innym temacie czy podejdzie inna pompa
- Od: 6 mar 2008, 23:15
- Posty: 932 (35/77)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: 6 (GH)2.0 '09
MX-5(NBFL)1.8 '01
poprzednio:
6 (GY) Sport Wagon 3.0 V6 (AJ) 2004
626(GF,FS),MX-6(GE,KL-DE),323F(BJ,RF)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6