Koledzy mam problem z niskim poziomem płynu chłodzącego.
W moim aucie poziom płynu chłodzącego utrzymuje się poniżej wartości minimalnej określonej na zbiorniku wyrównawczym.
Zaglądają do zbiornika po zdjęciu kapsla widać, że płyn chłodzący ledwie zalewa dno zbiornika.
Serwis nie znalazł żadnych wycieków.
Układ chłodzenia został odpowietrzony.
A sytuacja jest cały czas bez zmian. Po zalaniu zbiornika do poziomu max po kilku dniach poziom płynu znowu spada, że ledwie go widać na dnie zbiornika.
Proszę o informacje na jakim poziomie w Waszych MAZDACH utrzymuje się płyn chłodzący.
POZDRAWIAM
WORCIK
Niski poziom płynu chłodzącego Mazda6 GJ 2,2 D
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 28 lis 2014, 18:55 przez matthies, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie krzyczymy...
Powód: nie krzyczymy...
zapewne pomiędzy max/min.
Masz nowe auto, na gwarancji. Jedź do serwisu niech oni się z tym bujają, taki ich obowiązek.
Zdarza się podobno w autach, że na bagnecie ilość oleju rośnie. Niestety okazuje się, że to silnik pije płyn chłodzący.
Masz nowe auto, na gwarancji. Jedź do serwisu niech oni się z tym bujają, taki ich obowiązek.
Zdarza się podobno w autach, że na bagnecie ilość oleju rośnie. Niestety okazuje się, że to silnik pije płyn chłodzący.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Tak jak już pisałem byłem w serwisie i nic nie stwierdzono.
Zastanawiam się czy może taki urok auta
Zastanawiam się czy może taki urok auta
plynu chlodniczego ma byc pomiedzy minimum i maksimum... Jezeli jest mniej, to otworz zlecenie naprawy w ASO... Pierwsza sprawa bedzie (powinno byc) uzupelnienie plynu I zalecenie obserwowania jego poziomu... Jezeli plyn nadal bedzie znikac, to powtorne zlecenie i niech sie martwia dlaczego znika...
Po to jest wlasnie gwarancja...
Po to jest wlasnie gwarancja...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
WORCIK napisał(a):byłem w serwisie i nic nie stwierdzono
dlaczego niektorzy tak boja sie isc do serwisu po swoje? Tak jak napisłem i ja, i Wojtek, mają to naprawiać i tyle, ciebie nie interesuje dlaczego.
Przy okazji, przenoszę do odpowiedniego działu.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Witam
Przyczyną ubytku płynu chłodzącego było mikroskopijne pęknięcie zbiorniczka wyrównawczego i to w górnej części poza wartością max i w dodatku za wiązką przewodów o utrudniało jego ustalenie.
Usterka usunięta i tera płyn już nie ucieka.
Dzięki Nynuch
Przyczyną ubytku płynu chłodzącego było mikroskopijne pęknięcie zbiorniczka wyrównawczego i to w górnej części poza wartością max i w dodatku za wiązką przewodów o utrudniało jego ustalenie.
Usterka usunięta i tera płyn już nie ucieka.
Dzięki Nynuch
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6