poszukałem w UK na forum i dziś żarówka została zmieniona podświetlenie oczywiście działa
dla potomnych klika fotek
w załącznikach
zaczynamy od podłokietnika tz. całą obudowę ręcznego łącznie z pokrętłem wyświetlacza podnosimy do góry całość trzyma się na zaczepach które jeden po drugim puszczają w sumie na początku można się wspomóc wkrętakiem ale później już tylko rączki bo powyrywamy zaczepy.
Aby całkowicie zdemontować obudowę ręcznego musimy odpiąć wtyczkę sterowania wyświetlacza
następnie mamy dostęp do ramki wybieraka biegów żaróweczka jest po lewej stronie tutaj również zaczepy na wcisk jednak każdy z nich naprawdę mocno trzyma. W związku z tym tylko lekko uniosłem lewą stronę ramki ( każdy zaczep o zgrozo puszcza jak by miał się złamać) o dziwo nic nie pękło. Poza tym poluzowałem listwę a w zasadzie część kokpitu po lewo obok przycisku Start-Stop tam również zaczepy ale dzięki temu ramka łatwiej wyszła. Ogólnie system jest taki sam jak w GH zaczepy wciski, spinki tyle że lepiej wszystko spasowane tym samym duża ich ilość= większe prawdopodobieństwo uszkodzenia