Czy ktoś miał okazje wymieniać podświetlanie ( żarówkę) lewarka od skrzyni biegów AT w M6GJ ?
Dużo przy tym rozkręcania czy też wszystko jest na wcisk, zaczepy, spinki jak w GH ?
Podswietlenie lewarka skrzyni biegów AT
Strona 1 z 1
poszukałem w UK na forum i dziś żarówka została zmieniona podświetlenie oczywiście działa
dla potomnych klika fotek w załącznikach
zaczynamy od podłokietnika tz. całą obudowę ręcznego łącznie z pokrętłem wyświetlacza podnosimy do góry całość trzyma się na zaczepach które jeden po drugim puszczają w sumie na początku można się wspomóc wkrętakiem ale później już tylko rączki bo powyrywamy zaczepy.
Aby całkowicie zdemontować obudowę ręcznego musimy odpiąć wtyczkę sterowania wyświetlacza
następnie mamy dostęp do ramki wybieraka biegów żaróweczka jest po lewej stronie tutaj również zaczepy na wcisk jednak każdy z nich naprawdę mocno trzyma. W związku z tym tylko lekko uniosłem lewą stronę ramki ( każdy zaczep o zgrozo puszcza jak by miał się złamać) o dziwo nic nie pękło. Poza tym poluzowałem listwę a w zasadzie część kokpitu po lewo obok przycisku Start-Stop tam również zaczepy ale dzięki temu ramka łatwiej wyszła. Ogólnie system jest taki sam jak w GH zaczepy wciski, spinki tyle że lepiej wszystko spasowane tym samym duża ich ilość= większe prawdopodobieństwo uszkodzenia
dla potomnych klika fotek w załącznikach
zaczynamy od podłokietnika tz. całą obudowę ręcznego łącznie z pokrętłem wyświetlacza podnosimy do góry całość trzyma się na zaczepach które jeden po drugim puszczają w sumie na początku można się wspomóc wkrętakiem ale później już tylko rączki bo powyrywamy zaczepy.
Aby całkowicie zdemontować obudowę ręcznego musimy odpiąć wtyczkę sterowania wyświetlacza
następnie mamy dostęp do ramki wybieraka biegów żaróweczka jest po lewej stronie tutaj również zaczepy na wcisk jednak każdy z nich naprawdę mocno trzyma. W związku z tym tylko lekko uniosłem lewą stronę ramki ( każdy zaczep o zgrozo puszcza jak by miał się złamać) o dziwo nic nie pękło. Poza tym poluzowałem listwę a w zasadzie część kokpitu po lewo obok przycisku Start-Stop tam również zaczepy ale dzięki temu ramka łatwiej wyszła. Ogólnie system jest taki sam jak w GH zaczepy wciski, spinki tyle że lepiej wszystko spasowane tym samym duża ich ilość= większe prawdopodobieństwo uszkodzenia
Ostatnio edytowano 5 gru 2015, 00:29 przez piolsm, łącznie edytowano 1 raz
Mam pytanie, czy żarówka podświetla tylko i wyłącznie pasek z oznaczeniami rodzaju biegu ( kolor biały ) czy jest tam jeszcze dodatkowe podświetlanie lewarka, ewentualnie prosiłbym o zdjęcia ?
Z góry dziękuje.
Z góry dziękuje.
- Od: 15 maja 2012, 15:34
- Posty: 354 (83/16)
- Skąd: LUX/SC034
- Auto: Jest GJ 2.2 AT
Jest Citroen SpaceTourer
Było C4 Picasso
Była Mazda 6
GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6