Akcja serwisowa – hałas / wymiana uszczelek Mazda6 GJ
Strona 1 z 1
Należy dodać tylko, że w ASO sprawdzają szum okien od prędkości 60 km/h
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
s4v4g3 napisał(a):Ktoś może podać jakie są różnice w uszczelkach w oknach ?
masz wyżej jako załącznik cała notę serwisową...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
s4v4g3 napisał(a):Warto wymieniać?
Jak robią na gwarancji to warto...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam
Koledzy proszę napiszcie , które dokładnie uszczelki są wymieniane i o ile dB spadł poziom hałasu.
Natomiast odnośnie maski do nie zauważyłem w moim aucie aby drżała i przenosił się hałas do kabiny.
Koledzy proszę napiszcie , które dokładnie uszczelki są wymieniane i o ile dB spadł poziom hałasu.
Natomiast odnośnie maski do nie zauważyłem w moim aucie aby drżała i przenosił się hałas do kabiny.
DZIĘKI za uszczelki a co z poziomem dB ?
matthies to jak sprawdzić skuteczność wymiany uszczelek ? Uważam, że należny wykonać pomiar dB przed i po wymianie uszczelek aby stwierdzić czy wymiana przyniosła oczekiwany rezultat.
Może tak...
W procesie produkcyjnym dokonano montażu uszczelek, ale życie pokazało, że pozostały jednak nieszczelności... Poprawiono to i teraz użytkownikom tym co się skarżą wymieniają na poprawnie wykonaną ich wersję
W procesie produkcyjnym dokonano montażu uszczelek, ale życie pokazało, że pozostały jednak nieszczelności... Poprawiono to i teraz użytkownikom tym co się skarżą wymieniają na poprawnie wykonaną ich wersję
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
WORCIK masz rację że tak należy zrobić, Mi tylko chodziło o to, iż po prostu raczej nikt tego nie sprawdzał miernikiem, z racji na jego dostepność, bowiem zwykłemu człowiekowi takie urządzenie jest zbędne.
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Jeśli chodzi o uszczelki to kolega discus na pierwszej stronie zamieścił plik pdf z informacją które uszczelki powinny być wymienione. ?Proponuję to wydrukować i pokazać w serwisie.
WORCIK napisał(a):Jeśli chodzi o uszczelki to kolega discus na pierwszej stronie zamieścił plik pdf z informacją które uszczelki powinny być wymienione. ?Proponuję to wydrukować i pokazać w serwisie.
WORCIK napisał(a):Jeśli chodzi o uszczelki to kolega discus na pierwszej stronie zamieścił plik pdf z informacją które uszczelki powinny być wymienione. ?Proponuję to wydrukować i pokazać w serwisie.
Z tym, że tam jest nota inf. z rynku Amerykańskiego.
Serwisy nie respektują tego typu inf...
Ja póki co dalej mam problem bo mazda PL nie odpisuje
Będę pisał do MM Europe – Niemcy...
Uszczelki będą wymieniać!
Ich ogólnie się nie klei bo są na takich zaczepach oryginalnie i tak ma pozostać.
Oczywiście jak to wszystko zrobią (pewnie w ciągu miesiąca), to dam znać co i jak.
Jakbym nic nie pisał to pogońcie mnie wiadomością na maila
Ciekawe tylko, czy te nowe uszczelki będą lepszej jakości, czy takie same...?
A jeśli chodzi o brzęczenie, to u mnie objawiało się to przy niskich obrotach, max do 2-2,5 tyś obrotów.
Czyli raczej inny typ "świerszcza"
Pozdrawiam
Ich ogólnie się nie klei bo są na takich zaczepach oryginalnie i tak ma pozostać.
Oczywiście jak to wszystko zrobią (pewnie w ciągu miesiąca), to dam znać co i jak.
Jakbym nic nie pisał to pogońcie mnie wiadomością na maila
Ciekawe tylko, czy te nowe uszczelki będą lepszej jakości, czy takie same...?
A jeśli chodzi o brzęczenie, to u mnie objawiało się to przy niskich obrotach, max do 2-2,5 tyś obrotów.
Czyli raczej inny typ "świerszcza"
Pozdrawiam
- Od: 20 maja 2013, 22:31
- Posty: 28
- Auto: Mazda 6 2.0 Sky Passion. 07.2013
Witam. Ja tez mam problemy z uszczelkami. Bylem wczoraj w ASO i powiedzieli, ze owszem znaja ten problem i zamowia czesci. Jednak co do drzwi to uslyszalem ze tylko od strony kierowcy bo na reszte akcja serwisowa nie obejmuje. Nie wiem czy to normalne , bo mam wrazenie ze szumi nawet z tylu. Co do maski wymienia uszczelke w podszybiu. Zobaczymy jakie beda tego efekty. A u was wymieniali wszystki 4 -ro drzwi na nowe uszczelki??
- Od: 13 mar 2012, 19:04
- Posty: 28
- Skąd: UK LINCOLNSHIRE
- Auto: BYLA MAZDA 6 2.0D TS2 2009r.
JEST MAZDA 6 2.2 SKYACTIVE TOURER SPORT 175BHP 2013r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6