Witam
Rok temu padł mi prawy przegub zewnętrzny... Trzaskal niemiłosiernie przy skręcie. Wymieniłem go na jakiś zamiennik- nie pamietam w tej chwili jaki ale chyba tylko jeden był dostępny i ok 300zl kosztowal. Po roku ten sam przegub zaczyna delikatnie klekotać przy skrecie w lewo.
Wymieniał ktoś przeguby u siebie?? Czy miałem pecha i trafil mi sie felerny egzemplarz? Czy warto brać zamienniki?
Może pojawiły sie na rynku zamienniki jakiejs dobrej firmy?? Nie chcialbym znów kupic zamiennik i po roku wymieniać, ale oryginał ponad 2000zl z półosią.. więc może za używką sie rozglądać?
Mazda 6 gg 2004 2.0 benz
Przeguby
Strona 1 z 1
Looknij czy LOBRO ma do Mazdy
Ja w Cordobie w ciągu roku wymieniałem 4 razy przegub zewnętrzny z czego 2 pierwsze w zakładzikach w których wcześniej nic nie robiłem (czyt. niezaufane) i nie byłem przy montażu i w obu przypadkach bardzo szybko padły i bynajmniej nie zakatowałem ich bo oryginalne jakoś były w stanie wytrzymać moją nogę 140kkm. Co gorsze one po prostu się zrywały nie dając wcześniej znaku, że zaczynają szwankować, dzięki czemu fundowałem sobie holowanie. Przy kolejnej takiej akcji zamiast pchać auto do najbliższego warsztatu zholowałem go do zaufanego mechaniora i zamontowałem przeguby LOBRO – zamiennik ale ponoć solidny. Sprawowały się prawie rok bez zarzutu – do czasu jak wleciałem we mnie gościu i skończyła się era Cordoby a nastała M6
Wczśniej chyba w Jetcie zmieniałem też na Lobro i w niej na pewno przejeździły parę latek
Ja w Cordobie w ciągu roku wymieniałem 4 razy przegub zewnętrzny z czego 2 pierwsze w zakładzikach w których wcześniej nic nie robiłem (czyt. niezaufane) i nie byłem przy montażu i w obu przypadkach bardzo szybko padły i bynajmniej nie zakatowałem ich bo oryginalne jakoś były w stanie wytrzymać moją nogę 140kkm. Co gorsze one po prostu się zrywały nie dając wcześniej znaku, że zaczynają szwankować, dzięki czemu fundowałem sobie holowanie. Przy kolejnej takiej akcji zamiast pchać auto do najbliższego warsztatu zholowałem go do zaufanego mechaniora i zamontowałem przeguby LOBRO – zamiennik ale ponoć solidny. Sprawowały się prawie rok bez zarzutu – do czasu jak wleciałem we mnie gościu i skończyła się era Cordoby a nastała M6
Wczśniej chyba w Jetcie zmieniałem też na Lobro i w niej na pewno przejeździły parę latek
A mnie interesuje, czy sa takie same po obu stronach. Pytalem w sklepie z czesciami w UK to facet powiedzial, ze Prawy/Lewy maja inne numery katalogowe co moze swiadczyc, ze sa rozne. Dodal tez, ze nie sa jeszcze dostepne
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3017 (40/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Okazało się że poprzednio przegub był zmieniony na "Spidan" i podobno to jest ten sam przegub co lobro – oba to ten sam GKN tylko jeden w pudełku Lobro a drugi Spidan.
Teraz nie wiem co zrobić z tym faktem. NKK robi dobre przeguby ale do mazdy nie ma.
Znalazłem jeszcze coś takiego, firma- Driveshaft parts
http://www.allegro.pl/item922914295_prz ... akosc.html
zna to ktoś?? Tego to nawet google nie widzialy na oczy
Teraz nie wiem co zrobić z tym faktem. NKK robi dobre przeguby ale do mazdy nie ma.
Znalazłem jeszcze coś takiego, firma- Driveshaft parts
http://www.allegro.pl/item922914295_prz ... akosc.html
zna to ktoś?? Tego to nawet google nie widzialy na oczy
- Od: 19 paź 2008, 19:53
- Posty: 152
- Skąd: PL
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 2004
Może padające przeguby są kwestią jakiegoś luzy na napędzie lub ich złego montażu a nie ich jakości – czego też oczywiście nie można wykluczyć.
Chciałem zamówić przegub do mojej 6 (GG 2.0 147 KM, prod.2007). Poszukałem w kilku sklepach online i mam zagwozdkę. A mianowicie w każdym sklepie do tego modelu jest do wyboru kilka przegubów, ale różnią się ilością zębów węwnętrznych. Cześć ma 32 zęby, a część 23 . Nawet przeguby tego samego producenta występują w obu wersjach i niby oba pasują do mojego modelu.
Czy ktoś wie, która wersja przegubu jest prawidłowa, albo jak to sprawdzić bez demontażu starego przegubu?
Czy ktoś wie, która wersja przegubu jest prawidłowa, albo jak to sprawdzić bez demontażu starego przegubu?
- Od: 16 kwi 2013, 12:16
- Posty: 14
- Skąd: Wieniec (Włocławek)
- Auto: Mazda 6 2.0 SVT 147 KM 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6