Przepalanie bezpiecznika wtryskiwaczy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez piotrp » 27 maja 2009, 15:53

witam, mam madzie 2003r 2.0 diesel ostatnio spotkała mnie niemiła przygoda
podczas jazdy przy większej predkości (ok.160km/h) samochód zgasł.
okazało się że spalił się bezpiecznik od wtryskiwaczy 15A.po wymianie było ok,
przegoniłem go znowu i znowu to samo. jaka może byc przyczyna czy ktos sie
spotkał z tym probleme?
piotrp
 

Postprzez Enduro » 27 maja 2009, 20:30

moze jakies lekkie zwarcie lub podwyzszone obciazebie
i przez to wystepuje taki pobor pradu
-wymien go na 20 Amper! ale nie na wiecej!
jesli motor chodzi normalnie, to nie powinno nic sie zdarzyc!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Dortann » 29 maja 2009, 10:44

To troche masakra, jak zdycha wspomaganie przy 160 km/h :|
Madzia i Misiek to zgrana para.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2007, 16:03
Posty: 237
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 diesel kombi

Postprzez Enduro » 29 maja 2009, 12:56

Dortann napisał(a):To troche masakra, jak zdycha wspomaganie przy 160 km/h :|

przy tej predkosci nie jest one potrzebne, jesli chodzi tobie o servo ukladu kierowniczego
a hamulce nie od razu oddają ducha..,
albo mozna na biegu
zhamowac auto,
to wtedy jest jeszcze dosc podcisnienia....

E.
Ostatnio edytowano 5 cze 2009, 16:45 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez piotrp » 5 cze 2009, 11:50

witam, no i znowu ten sam problem wymieniłem bezp.na 20a i dziś rano przy pierwszej próbie odpalenia
to samo spalił się, wytrzymał 10dni nie mam pojęciaczy jakiś przewód przy wtryskach jest przegrzany i trzeba go wymienić czy od razu całą wiązkę może ktoś mi poradzi ?

EDIT(moderator): proszę uzupełnić profil
piotrp
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6