Tarcze hamulcowe – dobór tarcz i ich wymiary.
Tarcze sam osobiście wymieniałem i piastę wyczyściłem na lustro. A co masz na myśli źle pracujący zacisk, chodzi dobrze, siła hamowania jest taka sama na jedno i drugie koło. Nie ma wycieków a gumy są w dobrej kondycji.
A czy nie może być tak że po rozgrzaniu łożyska w piaście powstają większe luzy i przy hamowaniu efekt jest taki jak przy krzywych tarczach. Jedynie na logikę to przychodzi mi do głowy.
A czy nie może być tak że po rozgrzaniu łożyska w piaście powstają większe luzy i przy hamowaniu efekt jest taki jak przy krzywych tarczach. Jedynie na logikę to przychodzi mi do głowy.
Koledzy jakies sugestie ?
Pewnie tarcze będą do wymiany też tak miałem po dobrym dogrzaniu biło kierownica przy hamowaniu, tarcze miałem TRW założone i pojeździłem na nich nie więcej jak 3tys. km i zaczęło się tak dziać co do szumów nie wiem nie słyszałem, ja swoje TRW oddałem na gwarancji i oczywiście przyznana, założony drugi komplet tarcz i spokoj
Pomimo że może trochę rdzewieje to chciałem pochwalić tarcze Rotingery nawiercane i nacinane. Tam gdzie ludzie mają strach w oczach u mnie nawet ABS się nie włącza (działa)
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Oczywiście to nie był opis techniczny i dokładny tylko, że nie ma stresu nawet na mokrym
Nabryzgane olejem z mojego S5
Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Ja po TRW wziąłem na próbę Mikody GT nacinane i nawiercane i tez nie narzekam, tyle że przy hamowaniu z większych prędkości jak się dogrzeją są głośniejsze od gładkich, ale za to lepiej dużo od nich wygladają
Głośniejsze ,aż muszę zobaczyć czy słychać ,bo powiem, szczerze nigdy sie nie przysłuchiwałem ,no poza porannym tarciem,wtedy cheble żyleta ,dopuki rdzawy nalot zniknie ,co do mikoda to chłopaki z 306team zakładali do mocnych 306i dawały radę
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
i tak jest to jest oczywiste, chodzi o to ze te nawiercane/nacinane przy normalnej jeździe spokojnej nic nie słychach ale przy dłuższym hamowaniu z większej prędkości powiedzmy 150 do 0 to już wtedy słychać szum hamulców, bynajmniej na tych mikodach tak mam
Tak brodaM6 dają rade, u mnie też mam ciut mocniejsza wersje 6 o standardowych 6 EU a tym bardziej że mam tarcze 283mm to nie jest źle z tymi mikodami
Poprawiłem pomyłka 283mm
Tak brodaM6 dają rade, u mnie też mam ciut mocniejsza wersje 6 o standardowych 6 EU a tym bardziej że mam tarcze 283mm to nie jest źle z tymi mikodami
Poprawiłem pomyłka 283mm
Ostatnio edytowano 2 gru 2015, 22:49 przez pietia82, łącznie edytowano 3 razy
Nie własnie oryginalnie takie są, nawet myślałem że ktoś coś modził i założył takie, ale gdzieś w jakiejś servisówce wyczytałem że takie maja własnie, chyba przed lifty tak mają, no ale dają rade
Ostatnio edytowano 1 gru 2015, 21:24 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta (nie ma takiej potrzeby )
Yoki napisał(a):Pomimo że może trochę rdzewieje to chciałem pochwalić tarcze Rotingery nawiercane i nacinane. Tam gdzie ludzie mają strach w oczach u mnie nawet ABS się nie włącza (działa)
A masz jakieś dedykowane klocki do tych tarcz ? Czy sam osobiście dobierałeś ?
Kupując zaciski do większych tarcz dostałem je z oryginalnymi klockami w takim stanie, że jeszcze jeżdżą a w garażu klocki mam TRW nowe ale nie używane także nie wiem jak będą się sprawować.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Mój zestaw Pagid mogę podsumowac po pół roku użytkowania – mało pylą, nie piszczą, działają bardzo sprawnie, zdecydowanie mogę polecic tę firmę Pisałem po ich założeniu, że zmienię na ATE po jego skończeniu (mam z tą firmą same dobre wspomnienia), ale teraz skłaniam się ku kontynuacji i pewnie znowu założę taki zestaw.
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Witam
Zastanawiam się jakie tarcze założyć. Widzę, że sporo osób ma problemy z tarczami i są to nie tanie zestawy. Nie wiem co wybrać dodam, że jakiś miesiąc temu zrobiłem kompletny remont zacisków bo stały.
Zostały one zdjęte, wypiaskowane i pomalowane farbą do zacisków
do tego nowe uszczelki nowy płyn nowe klocki itp. , prowadnice nasmarowane wszystko chodzi bardzo dobrze auto staje dęba ALE tarcze są krzywe bo przy hamowaniu z powyżej 100 km/h wszystko się trzęsie ( zawieszenie sprawdzone w aso więc wykluczam problem).
Znalazłem jeszcze firmę, która sprzedaje podobno tarcze produkcji Polskiej.
" http://www.bozarto.pl/pl,d,1007,0,0,25_ ... kombi.html "
Są to tarcze sportowe nacinane ale opinii w necie zero na ten temat. Może ktoś podpowie co wybrać...
Zastanawiam się jakie tarcze założyć. Widzę, że sporo osób ma problemy z tarczami i są to nie tanie zestawy. Nie wiem co wybrać dodam, że jakiś miesiąc temu zrobiłem kompletny remont zacisków bo stały.
Zostały one zdjęte, wypiaskowane i pomalowane farbą do zacisków
do tego nowe uszczelki nowy płyn nowe klocki itp. , prowadnice nasmarowane wszystko chodzi bardzo dobrze auto staje dęba ALE tarcze są krzywe bo przy hamowaniu z powyżej 100 km/h wszystko się trzęsie ( zawieszenie sprawdzone w aso więc wykluczam problem).
Znalazłem jeszcze firmę, która sprzedaje podobno tarcze produkcji Polskiej.
" http://www.bozarto.pl/pl,d,1007,0,0,25_ ... kombi.html "
Są to tarcze sportowe nacinane ale opinii w necie zero na ten temat. Może ktoś podpowie co wybrać...
- Od: 23 paź 2015, 22:43
- Posty: 3
- Skąd: Łódzkie
- Auto: MAZDA 6
2.0 PB
2006r.
To są tarcze Mikody.
Ja Mikode kojarzę tylko z wypuszczania badziewnych serii, które ludziom pękali i producent jeszcze w średnio kulturalny sposób spuszczał każdą reklamację na drzewo.
Nigdy w życiu Mikody za takie podejście.
Ja Mikode kojarzę tylko z wypuszczania badziewnych serii, które ludziom pękali i producent jeszcze w średnio kulturalny sposób spuszczał każdą reklamację na drzewo.
Nigdy w życiu Mikody za takie podejście.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6