Bicie tarczy hamulcowej

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez LemJohny » 13 lip 2009, 21:59

A ja sie jeszcze dołącze i dodam, że warto tarcze po zmianie najpierw delikatnie dotrzeć i przez jakieś conajmniej 1000km bardzo ostrożnie hamować i z czasem hamowac coraz mocniej... dużo osób o tym zapomina i później są cyrki – jak się od razu nowe tarcze przypali kiedy maja mały styk klocka z tarczą to krzywe tarcze murowane... po wymianie jeździłem ponad 1500 km bez mocnych hamowań i teraz hamulce żyleta – ładnie się ułożyły i przy ostrym hamowaniu ze wspomaganiem nagłego hamowania mózg obija się o przód czaszki <lol>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2008, 10:29
Posty: 109
Auto: Mazda 3 2,3l

Postprzez Enduro » 14 lip 2009, 00:28

LemJohny napisał(a): tarcze po zmianie najpierw delikatnie dotrzeć i przez jakieś conajmniej 1000km bardzo ostrożnie hamować i z czasem hamowac coraz mocniej... po wymianie jeździłem ponad 1500 km bez mocnych hamowań

jest w tym sporo prawidłowości...
ale generalnie powstaje tu kluczowe pytanie
kto decyduje kto i kiedy no i jak hamuje?
na pewno nie kierowca auta!
on jest ofiarą sytuacji!

ale to tylko moje osobiste spostrzeżnie
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Skwari » 14 lip 2009, 18:50

tarcze Brembo chyba dużo straciły w ostatnim czasie na jakości. Słabe surowce i jakość wykonania. Sami pracownicy Brembo nie polecają swoich wyrobów. (mam na myśli fabrykę w Dąbrowie Górniczej)
nobody is perfect...
Początkujący
 
Od: 22 paź 2008, 09:50
Posty: 21
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CR 136KM

Postprzez Yapa » 3 lip 2010, 00:03

Co do tarcz oryginalnych muszę się niestety zgodzić z Enduro. po ok. 12000 km prawa tarcza bez wyraźnego powodu pokrzywiona. na razie przetoczyłem,ale pewnie się skończy wymianą...
przy okazji chcę wymienić tył. Do wyboru mam zestaw brembo+ferodo za 340 zł lub blueprint ( której to firmy nie znam) za 280 zł. co polecacie?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2007, 16:39
Posty: 527
Skąd: Olsztyn
Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM

Postprzez krzych » 3 lip 2010, 00:30

Na tyl to chyba te tansze po prostu? :)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6