A ja sie jeszcze dołącze i dodam, że warto tarcze po zmianie najpierw delikatnie dotrzeć i przez jakieś conajmniej 1000km bardzo ostrożnie hamować i z czasem hamowac coraz mocniej... dużo osób o tym zapomina i później są cyrki – jak się od razu nowe tarcze przypali kiedy maja mały styk klocka z tarczą to krzywe tarcze murowane... po wymianie jeździłem ponad 1500 km bez mocnych hamowań i teraz hamulce żyleta – ładnie się ułożyły i przy ostrym hamowaniu ze wspomaganiem nagłego hamowania mózg obija się o przód czaszki
Pozdrawiam
Bicie tarczy hamulcowej
1, 2
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
LemJohny napisał(a): tarcze po zmianie najpierw delikatnie dotrzeć i przez jakieś conajmniej 1000km bardzo ostrożnie hamować i z czasem hamowac coraz mocniej... po wymianie jeździłem ponad 1500 km bez mocnych hamowań
jest w tym sporo prawidłowości...
ale generalnie powstaje tu kluczowe pytanie
kto decyduje kto i kiedy no i jak hamuje?
na pewno nie kierowca auta!
on jest ofiarą sytuacji!
ale to tylko moje osobiste spostrzeżnie
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
tarcze Brembo chyba dużo straciły w ostatnim czasie na jakości. Słabe surowce i jakość wykonania. Sami pracownicy Brembo nie polecają swoich wyrobów. (mam na myśli fabrykę w Dąbrowie Górniczej)
nobody is perfect...
- Od: 22 paź 2008, 09:50
- Posty: 21
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CR 136KM
Co do tarcz oryginalnych muszę się niestety zgodzić z Enduro. po ok. 12000 km prawa tarcza bez wyraźnego powodu pokrzywiona. na razie przetoczyłem,ale pewnie się skończy wymianą...
przy okazji chcę wymienić tył. Do wyboru mam zestaw brembo+ferodo za 340 zł lub blueprint ( której to firmy nie znam) za 280 zł. co polecacie?
przy okazji chcę wymienić tył. Do wyboru mam zestaw brembo+ferodo za 340 zł lub blueprint ( której to firmy nie znam) za 280 zł. co polecacie?
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Na tyl to chyba te tansze po prostu?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6