Pęknięty drążek kierowniczy – uderzenie kołem w krawężnik

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez lopez » 17 sty 2009, 22:06

musze wymienic drazek strerwania < jest pekniety > po udrzerzeniu kolem
w kraweznik, bekniecie znajduje sie zaraz przy kole na gwincie,

dalej w strone silnika jest tam taka czarna, guma<harmnponijka czy pod ta guma harmonijka da sie rozlaczyc drazek czy jak zdematuje ta gume tobede mogl w tym miejscu rozlaczyc drazek i wymienic tylka ta czesc drazka ktora idzie od kola do tej gumy???

wielkie dzieki
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Karwoś » 17 sty 2009, 22:23

Od zwrotnicy idzie końcówka drażka kierowniczego która pod tą gumą łączy się z kolumną kierowniczą – tam się tą końcówę wykręca wkręca nową – jedzie na zbierzność i już – gumę też można kupić – ale taczej sie nie uszkodzi.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lopez » 18 sty 2009, 08:36

super dzieki wielkie juz sobie z tym poradze
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Enduro » 18 sty 2009, 12:48

sprawdz kpl. kolume czy nie ma uszkodzen,
bo mogą takie przy mocniejszym uderzeniu powstać!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Karwoś » 18 sty 2009, 13:48

Dokładnie tak -- jeżeli to było uderzenie w kierunku do środka samochodu to mogło się wygiąć to jabłuszko w które się wkręca końcówkę drążka.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lopez » 20 sty 2009, 19:52

ogladalem wszystko pod spodem i wyglada oki bez wygciec ale jak zrobie drazek to pojade zeby mi jeszcze jakis mechanior to przejzal
a co narazie to nie moge wykreci tej czesci z tego jablka moze , ktos mi podpowiedziec jak krok po kroku to zrobic bez

czy musze odkreci ta czesc ktora jest zazanczona strzalkami na obrazku
jesli tak to jaki tam idzie klucz i czy musze inne czesci wykrecac zeby tam podejsc
czy moze musze wyjac tylko ten drazek zakonczony kulka ???
dzieki


Obrazek
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Karwoś » 20 sty 2009, 21:38

W miescu które wskazałeś – od tyłu są zabezpieczenia – trzeba to zdjąć – dopiero wtedy można to jabłko wykręcić. Potem wkręca się nowe – zakłada zabezpieczenia, gumy, i jedzie na zbierzność- oczywiśćie najpierw chociaż na oko ma być równo a potem powoli na zbierzność żeby nie uszkodzić opon i nnych rzeczy.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lopez » 20 sty 2009, 21:48

te zabezpieczenia to blaszki jest ich chyba 4 , ktore daja sie odgiac np nozykiem czy to oto chodzi

jaki klucz tam idze czy podejde bez wykrecania innych czesci zawieszenie bo mi sie wydaje ze ciezko tam bedzie podejsc kluczem
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Karwoś » 20 sty 2009, 21:57

Jest to lewe koło więc trzeba skręcic w prawo – to drążek wyjdzie w lewo – będzie łatwiej.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lopez » 20 sty 2009, 22:02

to jest prawe kolo wiec mam krecic w lewo tak ??a jaki tam idzie klucz ????

ps. dziekuje za pomoc
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Karwoś » 20 sty 2009, 22:08

Rzeczywiście – to druga strona – a klucz to nie wiem jaki – wykręcałem to u siebie 3 lata temu :).
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez lopez » 20 sty 2009, 22:18

a czy musiales wykrecac jescze jakies inne czesci zawieszenia czy bez problemu doszles po zdjeciu kola???
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Karwoś » 20 sty 2009, 22:32

Nie jest za łatwo – ale bez wykręcania czegokolwiek da się to zdemontować.
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6