O mamo... Dołączę się do tematu, bo jak byłem w ASO z moją Maździnką, to też mi powiedzieli że mam koło dwumasowe do wymiany.
Jeśli chodzi o objawy w moim przypadku, to (opiszę lakonicznie, bo nie jestem fachowcem):
– gdy jadę na jakimkolwiek biegu powyżej 1 i R to przy delikatnym wciśnięciu sprzęgła (na kilka milimetrów – zdarza mnie się zostawiać nogę "opartą" delikatnie na sprzęle) czuję jakieś "wibracje"? jakby jakiś tryb tarł o sprzęgło.
– samochód nie szarpie – nie miałem tak jeszcze w ogóle
– sprzęgło jest dość "długie" – tzn zaczyna "ciągnąć" praktycznie od podłogi, ale ciągnie przez kilkadziesiąt milimetrów a później jest jałowe (czuć tylko to bicie, wibracje...).
Czy w moim przypadku na pewno chodzi o dwumasówkę? ASO (bez ściemy) zaśpiewało mi 7,5k pln za wymianę kompletnego sprzęgła z robocizną. To jest jakaś przesada!!!!!!! Nie chce mi się wierzyć że tyle to kosztuje!!! Na allegro widziałem kompletne sprzęgło za 1,3k pln (
http://www.allegro.pl/item498652786_mazda_6_diesel_sprzeglo_kompletne.html)
Sam już nic z tego nie qmam... Może coś podpowiecie...