Objawy awarii koła dwumasowego? W wersji benz. go nie ma!
Kolego z Poznania, niestety ani ty ani ja, tej flaszki nie wypijemy – zgodnie z powiedzeniem "miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle" okazuje się że moje koło 2m jest tak rozwalone że nie ma co regenerować także, do 500 jeszcze +1500 i mam nowe nie szarpiące(mam nadzjeję )koło.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 22 sty 2008, 09:51
- Posty: 27
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136 KM
Andrew_War napisał(a):Kolego z Poznania, niestety ani ty ani ja, tej flaszki nie wypijemy – zgodnie z powiedzeniem "miało być tak pięknie a wyszło jak zwykle" okazuje się że moje koło 2m jest tak rozwalone że nie ma co regenerować
szkoda!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Właśnie uruchomiłem swoją Madzie po ponad tygodniowej przerwie na naprawę(właściwie wymianę) koła dwumasowego, wrażenia z jazdy – jakby inne auto. Nie szarpie przy ruszaniu, przy zbijaniu biegów nic nie stuka. Posmarowana prowadnica łożyska wyciskowego – sprzęgło leciutkie. Nowy olej Mobila w skrzyni, jeszcze tylko parę detali i jazda.
Enduro dzięki jeszce raz za kółko 2m – przyszło o 15.00 w sobotę siedziałem w garażu do 1.00 aby złożyć auto(tak na marginesie). Troche kasy wydałem ale przynajmniej jestem zadowolony.
Pozdrawiam
Enduro dzięki jeszce raz za kółko 2m – przyszło o 15.00 w sobotę siedziałem w garażu do 1.00 aby złożyć auto(tak na marginesie). Troche kasy wydałem ale przynajmniej jestem zadowolony.
Pozdrawiam
- Od: 22 sty 2008, 09:51
- Posty: 27
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 MZR-CD 136 KM
Andrew_War napisał(a):Właśnie uruchomiłem swoją Madzie po ponad tygodniowej przerwie na wymianę koła dwumasowego, wrażenia z jazdy – jakby inne auto. Nie szarpie przy ruszaniu, przy zbijaniu biegów nic nie stuka. Posmarowana prowadnica łożyska wyciskowego – sprzęgło leciutkie. Nowy olej Mobila w skrzyni, jeszcze tylko parę detali i jazda. Enduro dzięki jeszce raz za kółko 2M – przyszło o 15.00 w sobotę siedziałem w garażu do 1.00...jestem zadowolony. Pozdrawiam
Witam!
cieszę się, że ty się cieszysz!
daj na msze...
szerokiej i bezawaryjnej życzę
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Znów mam problem Niestety też muszę wymienić koło dwumasowe :/ Pytałem po sklepach u mnie w mieście – po 3500zł, ASO – około 4000zł.
Na allegro można kupić już za 2400zł http://allegro.pl/item654773312_kolo_dwumasowe_luk_mazda_6_mpv_2_0di_121km_136km.html – to jest 1000zł różnicy
Ale..... czy to koło będzie pasować na 100% ? Jakie są montowane fabrycznie ? LUK'a czy jakiejś innej firmy ?
Napiszcie mi proszę coś więcej o tym wynalazku z Valeo, bo nie mogę znaleźć na ten temat więcej informacji :/
PS. Za wymianę skrzyni zaśpiewali mi 250zł Z jednej strony się cieszę, a z drugiej jak tak sobie sumuję wszystko to krew mnie zalewa delikatnie mówiąc
Na allegro można kupić już za 2400zł http://allegro.pl/item654773312_kolo_dwumasowe_luk_mazda_6_mpv_2_0di_121km_136km.html – to jest 1000zł różnicy
Ale..... czy to koło będzie pasować na 100% ? Jakie są montowane fabrycznie ? LUK'a czy jakiejś innej firmy ?
Napiszcie mi proszę coś więcej o tym wynalazku z Valeo, bo nie mogę znaleźć na ten temat więcej informacji :/
PS. Za wymianę skrzyni zaśpiewali mi 250zł Z jednej strony się cieszę, a z drugiej jak tak sobie sumuję wszystko to krew mnie zalewa delikatnie mówiąc
- Od: 19 mar 2009, 13:49
- Posty: 56
- Skąd: Przemyśl /Polska / Neu-Ulm / Deutschland
- Auto: Mazda 6 2.0 D Combi 2003r.
Kolego,
To koło 2M będzie napewno pasować. Jestem miesiąc po wymianie właśnie na takie koło LUK'a. Nie wiem ile dokładnie masz przebiegu, ale za jednym zamachem wymien sobie i sprzęgło jeśli masz >= 150tys km. Ja kupiłem komplet LUK'a tarcza, docisk, łożysko, koło 2M za ok. 3300 pln.
Pozdrawiam,
Pawel
To koło 2M będzie napewno pasować. Jestem miesiąc po wymianie właśnie na takie koło LUK'a. Nie wiem ile dokładnie masz przebiegu, ale za jednym zamachem wymien sobie i sprzęgło jeśli masz >= 150tys km. Ja kupiłem komplet LUK'a tarcza, docisk, łożysko, koło 2M za ok. 3300 pln.
Pozdrawiam,
Pawel
- Od: 18 paź 2008, 19:48
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY 2004r 2,0 136KM
Oryginalne jest chyba właśnie LUK – tak podawał Jaksa (jeśli dobrze pamiętam). Wystarczy poszperać na forum.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
A nie ma roznicy MPV/zwykla? Nawiasem, do 143 tez by pasilo?
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
krzych napisał(a):Nawiasem, do 143 tez by pasilo?
Nie pasi, poliftowa ma juz inne kolo dwumasowe. Oryginalne jest motorcrafta
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Słabizna Dzieki
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Witam wszystkich,
Pozwole sobie kontynuowac temat. Wlasnie przywiozlem z Holandii moja nowa-stara szostke i po podrozy widze, ze mam podobne objawy zuzycia Dwumasy. Przy zmianie biegow niemilosiernie szarpie a po lekkim wcisnieciu pedalu (jeszcze daleko do wysprzeglenia) czuje mocne wibracje na pedale i cichy dziwny dzwiek.
Auto ma na liczniku 140tys ale pewnie bylo krecone.
Enduro, nie masz jeszcze jakiegos kola na zbyciu? Mazda 6 2006 CDTI.
Jeszcze czeka mnie rozrzad, plyny oleje i Bog wie co jeszcze....
Pozdro
Pozwole sobie kontynuowac temat. Wlasnie przywiozlem z Holandii moja nowa-stara szostke i po podrozy widze, ze mam podobne objawy zuzycia Dwumasy. Przy zmianie biegow niemilosiernie szarpie a po lekkim wcisnieciu pedalu (jeszcze daleko do wysprzeglenia) czuje mocne wibracje na pedale i cichy dziwny dzwiek.
Auto ma na liczniku 140tys ale pewnie bylo krecone.
Enduro, nie masz jeszcze jakiegos kola na zbyciu? Mazda 6 2006 CDTI.
Jeszcze czeka mnie rozrzad, plyny oleje i Bog wie co jeszcze....
Pozdro
>>>Back 2 Małopolska...<<<
- Od: 22 kwi 2009, 12:22
- Posty: 24
- Skąd: Niepołomice
- Auto: M6 GY MZR-CD, 2006, 89kW
trymi napisał(a):Enduro, nie masz jeszcze jakiegos kola na zbyciu? Mazda 6 2006 CDTI.
nie mam juz...
ale moge polecic dobrego znajomego a on takowe ma...
kontakt przez PW!
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
ptaku napisał(a):Szukałem na forum ale nie znalazłem takiego tematu.
ptaku słabo szukałeś :–)
Tu jest opisana przyczyna podobnego zachowania madzi:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=58900
Poradnik to jednak dobra rzecz ;–)
- Od: 9 lut 2009, 18:47
- Posty: 29
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda 6 GY 2.0i 141 KM Ex '03
vts napisał(a): a mozna sie poruszac z takim kołem
W sumie nikt do tej pory nie odpowiedział na powyższe pytanie, więc ponawiam.
Jak to jest z użytkowaniem samochodu jeśli koło 2M zaczyna odmawiać posłuszeństwa?
Trzeba od razu robić czy można chwilę z tym pojeździć?
I jak długa może być ta chwila?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
- Od: 31 lip 2010, 12:33
- Posty: 12
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 GY 2.0i 16V 141 KM '05
Toranga napisał(a):Trzeba od razu robić czy można chwilę z tym pojeździć?
I jak długa może być ta chwila?
to zależy czy mocno wali. jak tylko lekko drga przy niskich obrotach, to można ich unikać i jeździć, jednocześnie zbierając kaskę na wymianę. ale trza monitorować
- Od: 31 gru 2007, 16:39
- Posty: 527
- Skąd: Olsztyn
- Auto: GG SportKombi MZR-CD 2003 121 KM
Witam, chciałbym się podłączyć do bieżącego wątku z uwagi na dziwne dźwięki dochodzące z mojego silnika. Generalnie słychać nieregularne metaliczne odgłosy stukania. Jeżeli wcisnę pedał sprzęgła odgłosów już nie ma. Nagrałem dźwięk i umieściłem pod tym adresem http://concir.wrzuta.pl/audio/3Od9pPeBWWf/recording-20110306-183720. Słychać uruchomienie silnika i jego działanie przy wciśniętym pedale sprzęgła. W 16 sekundzie nagrania puściłem pedał i słychać już takie dziwne klekotanie. Byłem w jednym serwisie – powiedzieli że koło dwumasowe. Pojechałem jeszcze na potwierdzenie do innego serwisu (autoryzowanego) i powiedziano mi że koło jest w dobrym stanie i nie mam się na razie czym przejmować. Niepokoi mnie fakt, że odgłosy są coraz mocniejsze i obawiam się aby coś się nie rozleciało. Z ciekawostek mogę dodać, że po przejechaniu ponad 100 kilometrów na trasie nie było już takiego mocnego klekotania... praktycznie nie było nic słychać. Może dlatego w serwisie stwierdzili, że wszystko jest w porządku. Przy zimnym silniku słychać mocny hałas (jak na nagraniu). po rozgrzaniu silnika odgłosy są cichsze. Z góry dziękuję za pomoc.
problem jest w sprzegle..pozdr.Econcir napisał(a):....słychać nieregularne metaliczne odgłosy stukania. Jeżeli wcisnę pedał sprzęgła odgłosów już nie ma. ...
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
mam pytanie czy ktoś próbował zamontować zwykłe koło zamachowe? Ja ostatnio pomagałem koledze przy wymianie koła dwumasy na zwykłe w VW pasaciorze i powiem ze auto jeździ tylko przy niskich obrotach trochę trzęsie jak w starych klekotach
- Od: 14 lut 2007, 20:52
- Posty: 60
- Skąd: Syrynia
- Auto: Opel Corsa od żony
była:
Mazda 6 2.0 MZRCD 121 kucyków
konik_kr napisał(a):auto jeździ tylko przy niskich obrotach trochę trzęsie jak w starych klekotach
no bo Twoj kolega zrobil wlasnie ze swojego Passata "starego klekota"...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6