Objawy awarii koła dwumasowego? W wersji benz. go nie ma!

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez konik_kr » 31 lip 2011, 21:20

no właśnie klekot tylko koszt takiego koła go wyniosła 600 zł a nie 2000 zł nad tym trzeba sie zastanowic tracąc na komforcie przy niskich obrotach i spokoju ze nie padnie znów dwumasa
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2007, 20:52
Posty: 60
Skąd: Syrynia
Auto: Opel Corsa od żony
była:
Mazda 6 2.0 MZRCD 121 kucyków

Postprzez yvonne278 » 11 sie 2011, 14:55

Każde niemal koło dwumasowe nadaje się do profesjonalnej regeneracji, po której działa jak nowe a koszty są o wiele mniejsze. Dodatkowo klient zabezpieczony jest pisemną gwarancją wykonywanych usług, więc nic nie ryzykuje.. A z używanymi jest tak, że czasem nie nadają się nawet do regeneracji- kupowanie w ciemno...
yvonne278
 

Postprzez bieski » 11 sie 2011, 15:13

... może napiszesz na czym polega ta profesjonalna regeneracja :>
Ostatnio edytowano 11 sie 2011, 16:10 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmieniono post
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez yvonne278 » 11 sie 2011, 15:40

Każda profesjonalna regeneracja polega na:
– wymianie wszystkich zepsutych elementów na nowe oryginalne, łożyska, sprężyny, specjalistyczny smar, etc.
– złożenie koła na specjalnej maszynie
– przywrócenie świetności staremu kołu, które wygląda i zachowuje się po regeneracji jak nowe
– co najważniejsze nie jest spawane na sztywno, jak czyni większość zakładów oferujących "regenerację"...

Pozdrawiam.
yvonne278
 

Postprzez Wojtek » 11 sie 2011, 16:14

prosze, pozostac w temacie diagnozy usterek dwumasy...

poprzednie posty edytowalem, poniewaz mamy specjalny dzial na ogloszenia... i reklamy... <cisza>

...reszta dyskusji na temat regeneracji kola dwumasowego, a raczej opinii o niej, prosze przeniesc do GG/GY Team
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez pablo737 » 11 sie 2011, 21:32

witam! mam pytanko.czy w madzi 6 1.8benz 2004r jest koło dwumasowe czy nie bo słyszałem różne zdania na ten temat.Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 6 maja 2011, 16:32
Posty: 4
Skąd: lubelskie
Auto: mazda 6 1.8, 2004r.

Postprzez Wojtek » 11 sie 2011, 22:21

pablo737 napisał(a):witam! mam pytanko.czy w madzi 6 1.8benz 2004r jest koło dwumasowe czy nie bo słyszałem różne zdania na ten temat.Pozdrawiam!

nie ma! tylko diesel ma to cudo...

Prosze o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez yvonne278 » 11 sie 2011, 22:44

czy w madzi 6 1.8benz 2004r jest koło dwumasowe

nie ma

tylko diesel ma to cudo...


Faktycznie koła dwumasowe są domeną diesli, ale są modele w benzynie, które również posiadają dwumasówkę- np:
– mazda 6 2.3
– audi, passat, golf 1.8 turbo
– bmw '88-2011
– opel omega B 2.0
– volvo s40 2.4
– Vectra GTS 3.2 V6
– Octavia 1.8 turbo
– Renault Laguna- bodajże 2.0

Społeczeństwo potrzebuje więcej konkretnych informacji, a nie samych haseł;)
yvonne278
 

Postprzez Wojtek » 11 sie 2011, 22:48

oki zmieniam... glownie diesel... :P
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez bieski » 12 sie 2011, 07:27

yvonne278 napisał(a):mazda 6 2.3


Tylko turbo.
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez pablo737 » 14 sie 2011, 10:45

Dzięki za odpowiedż, trochę się uspokoiłem bo myślałem że przy wymianie sprzęgła czeka mnie też wymiana dwumasy a to wiadomo dodatkowe koszta i to nie małe. Pozdro!
Początkujący
 
Od: 6 maja 2011, 16:32
Posty: 4
Skąd: lubelskie
Auto: mazda 6 1.8, 2004r.

Postprzez gero » 24 sty 2012, 23:17

Mam pytanie w mojej 6 niestety padl dwumas + sprzęgło. Ze sprzęgłem problemu nie ma, natomiast moje pytanie dotyczy kola dwu masowego. Zdecydowałem się na regeneracje i teraz pytanie: czy ktoś już regenerował gdzieś i czy może mi kogoś polecić lub definitywnie odradzić?

Z góry dzięki...
Moja pierwsza Mazda 6 (klik na zdjęcie)
Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 lip 2011, 15:02
Posty: 10
Skąd: Zgorzelec / Görlitz
Auto: Mazda 6

PostTen post został usunięty przez Gość 7 maja 2012, 18:40.
Powód: dubel... ten post juz jest... na forum

Postprzez dylu » 31 lip 2012, 22:06

Padł mi dwumas – zdecydowalem sie na nowe koło + komplet sprzęgła.
komplet Luk 3600 brutto
sprzegło AISIN+koło oryginalne MAZDA ok 3500 brutto.

Mój mechanik mi powiedzial 3500 netto!! (4300 brutto) za same części + 250 wymiana tłumacząc się tym, że sprzegła czy dwumasy nowe często padają po zamontowaniu, a on ma taka polise ze jak mi padnie to na gwarancji wszystko zrobi od nowa.

I tu moje pytanie – czy dokładać 1000 zł i mieć spokój czy zaoszczedzić i ewentualną gwarancje uznaja mi w sklepie ?
Czy to troche dłubanie z portfela przez mojego mechanika ?

Z góry dzięki

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 27 mar 2012, 14:54
Posty: 14
Auto: M6 GY 2.0 '04

Postprzez dobrzyn22 » 1 sie 2012, 10:40

dylu napisał(a):Czy to troche dłubanie z portfela przez mojego mechanika ?

wszystko na to wskazuje...
dylu napisał(a):on ma taka polise ze jak mi padnie to na gwarancji wszystko zrobi od nowa.

jak padnie nowe to żadna polisa nie jest potrzebna,tak czy tak powinien to zrobić w ramach gwarancji (na części/na wykonanie usługi)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez Enduro » 1 sie 2012, 12:53

dobrzyn22 napisał(a):...
jak padnie nowe to żadna polisa nie jest potrzebna,tak czy tak powinien to zrobić w ramach gwarancji (na części/na wykonanie usługi)

sprawy gwarancji na nowe czesci reguluja przepisy i jakakolwiek polisa itp to tzw. "nabijanie w butelke"
ponadto warsztat jest zobilgowany na udzielenie gwarancji na wykonane prace w pelnym zakresie, jak i na ewentualne szkody "drugie" tj. wynikajace z niepoprawnie wykonanej naprawy.
np przy zle zamontowanym/niedokreconym kole w samochodzie, ponosza odpowiedzalnosc za ewentualny wypadek i jego skutki lub ich ubezpieczenie
nalezy zawsze zabezpieczyc sie zleceniem ,poprosic o umowe naprawy lub wszystkie detale ustalac w obecnosci swiadka..
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez smile » 15 sie 2012, 09:14

Enduro, masz po części rację, klient powinien otrzymać zlecenie z zakresem prac do podpisu a następnie jego kopię. Powinny być tam zawarte warunki na jakich jest naprawiane auto.
Ale każdy chcę jak najtaniej, bez VAT-u, bez faktury, po znajomości... więc klient musi wybierać albo drożej, z VATem i gwarancją albo u "fachowca" który potem powie, że on zrobił dobrze i padło coś innego i to nie jego sprawa ani wina....
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Enduro » 15 sie 2012, 11:40

klinet wydaje kilka tys pln na naprawe, ktora to jesli jest nierzetelna moze spowodowac duzo wieksze koszta i nie ma nic w ręce.. <glupek2> jakby co...
to ja bynajmniej oczekiwal bym kpl. dokumentacji fotograficznnej takiej naprawy, w kazdym możliwym detalu. osobiście swego czasu, naprawialem silnik pewnemu Panu, po szczegolnej znajomosci no i aby jej nie nadwyrężyć czy wystawić na próbę no i aby odbydwie strony wiedzialy/widziały, co jest co,
wszystko w kazdym detalu mu sfotografowalem...
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez dobrzyn22 » 15 sie 2012, 11:44

Dobra panowie, proszę się skupić na głównym problemie(koła 2-m), bo temat gwarancji, jakości napraw itd. to temat-rzeka i się robi OT.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

PostTen post został usunięty przez Gość 22 wrz 2012, 11:48.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6