Objawy awarii koła dwumasowego? W wersji benz. go nie ma!
no właśnie klekot tylko koszt takiego koła go wyniosła 600 zł a nie 2000 zł nad tym trzeba sie zastanowic tracąc na komforcie przy niskich obrotach i spokoju ze nie padnie znów dwumasa
- Od: 14 lut 2007, 20:52
- Posty: 60
- Skąd: Syrynia
- Auto: Opel Corsa od żony
była:
Mazda 6 2.0 MZRCD 121 kucyków
Każde niemal koło dwumasowe nadaje się do profesjonalnej regeneracji, po której działa jak nowe a koszty są o wiele mniejsze. Dodatkowo klient zabezpieczony jest pisemną gwarancją wykonywanych usług, więc nic nie ryzykuje.. A z używanymi jest tak, że czasem nie nadają się nawet do regeneracji- kupowanie w ciemno...
-
yvonne278
Każda profesjonalna regeneracja polega na:
– wymianie wszystkich zepsutych elementów na nowe oryginalne, łożyska, sprężyny, specjalistyczny smar, etc.
– złożenie koła na specjalnej maszynie
– przywrócenie świetności staremu kołu, które wygląda i zachowuje się po regeneracji jak nowe
– co najważniejsze nie jest spawane na sztywno, jak czyni większość zakładów oferujących "regenerację"...
Pozdrawiam.
– wymianie wszystkich zepsutych elementów na nowe oryginalne, łożyska, sprężyny, specjalistyczny smar, etc.
– złożenie koła na specjalnej maszynie
– przywrócenie świetności staremu kołu, które wygląda i zachowuje się po regeneracji jak nowe
– co najważniejsze nie jest spawane na sztywno, jak czyni większość zakładów oferujących "regenerację"...
Pozdrawiam.
-
yvonne278
prosze, pozostac w temacie diagnozy usterek dwumasy...
poprzednie posty edytowalem, poniewaz mamy specjalny dzial na ogloszenia... i reklamy...
...reszta dyskusji na temat regeneracji kola dwumasowego, a raczej opinii o niej, prosze przeniesc do GG/GY Team
poprzednie posty edytowalem, poniewaz mamy specjalny dzial na ogloszenia... i reklamy...
...reszta dyskusji na temat regeneracji kola dwumasowego, a raczej opinii o niej, prosze przeniesc do GG/GY Team
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
pablo737 napisał(a):witam! mam pytanko.czy w madzi 6 1.8benz 2004r jest koło dwumasowe czy nie bo słyszałem różne zdania na ten temat.Pozdrawiam!
nie ma! tylko diesel ma to cudo...
Prosze o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
czy w madzi 6 1.8benz 2004r jest koło dwumasowe
nie ma
tylko diesel ma to cudo...
Faktycznie koła dwumasowe są domeną diesli, ale są modele w benzynie, które również posiadają dwumasówkę- np:
– mazda 6 2.3
– audi, passat, golf 1.8 turbo
– bmw '88-2011
– opel omega B 2.0
– volvo s40 2.4
– Vectra GTS 3.2 V6
– Octavia 1.8 turbo
– Renault Laguna- bodajże 2.0
Społeczeństwo potrzebuje więcej konkretnych informacji, a nie samych haseł;)
-
yvonne278
Mam pytanie w mojej 6 niestety padl dwumas + sprzęgło. Ze sprzęgłem problemu nie ma, natomiast moje pytanie dotyczy kola dwu masowego. Zdecydowałem się na regeneracje i teraz pytanie: czy ktoś już regenerował gdzieś i czy może mi kogoś polecić lub definitywnie odradzić?
Z góry dzięki...
Z góry dzięki...
- Od: 2 lip 2011, 15:02
- Posty: 10
- Skąd: Zgorzelec / Görlitz
- Auto: Mazda 6
Padł mi dwumas – zdecydowalem sie na nowe koło + komplet sprzęgła.
komplet Luk 3600 brutto
sprzegło AISIN+koło oryginalne MAZDA ok 3500 brutto.
Mój mechanik mi powiedzial 3500 netto!! (4300 brutto) za same części + 250 wymiana tłumacząc się tym, że sprzegła czy dwumasy nowe często padają po zamontowaniu, a on ma taka polise ze jak mi padnie to na gwarancji wszystko zrobi od nowa.
I tu moje pytanie – czy dokładać 1000 zł i mieć spokój czy zaoszczedzić i ewentualną gwarancje uznaja mi w sklepie ?
Czy to troche dłubanie z portfela przez mojego mechanika ?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
komplet Luk 3600 brutto
sprzegło AISIN+koło oryginalne MAZDA ok 3500 brutto.
Mój mechanik mi powiedzial 3500 netto!! (4300 brutto) za same części + 250 wymiana tłumacząc się tym, że sprzegła czy dwumasy nowe często padają po zamontowaniu, a on ma taka polise ze jak mi padnie to na gwarancji wszystko zrobi od nowa.
I tu moje pytanie – czy dokładać 1000 zł i mieć spokój czy zaoszczedzić i ewentualną gwarancje uznaja mi w sklepie ?
Czy to troche dłubanie z portfela przez mojego mechanika ?
Z góry dzięki
Pozdrawiam
- Od: 27 mar 2012, 14:54
- Posty: 14
- Auto: M6 GY 2.0 '04
dylu napisał(a):Czy to troche dłubanie z portfela przez mojego mechanika ?
wszystko na to wskazuje...
dylu napisał(a):on ma taka polise ze jak mi padnie to na gwarancji wszystko zrobi od nowa.
jak padnie nowe to żadna polisa nie jest potrzebna,tak czy tak powinien to zrobić w ramach gwarancji (na części/na wykonanie usługi)
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
dobrzyn22 napisał(a):...
jak padnie nowe to żadna polisa nie jest potrzebna,tak czy tak powinien to zrobić w ramach gwarancji (na części/na wykonanie usługi)
sprawy gwarancji na nowe czesci reguluja przepisy i jakakolwiek polisa itp to tzw. "nabijanie w butelke"
ponadto warsztat jest zobilgowany na udzielenie gwarancji na wykonane prace w pelnym zakresie, jak i na ewentualne szkody "drugie" tj. wynikajace z niepoprawnie wykonanej naprawy.
np przy zle zamontowanym/niedokreconym kole w samochodzie, ponosza odpowiedzalnosc za ewentualny wypadek i jego skutki lub ich ubezpieczenie
nalezy zawsze zabezpieczyc sie zleceniem ,poprosic o umowe naprawy lub wszystkie detale ustalac w obecnosci swiadka..
pozdr.E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro, masz po części rację, klient powinien otrzymać zlecenie z zakresem prac do podpisu a następnie jego kopię. Powinny być tam zawarte warunki na jakich jest naprawiane auto.
Ale każdy chcę jak najtaniej, bez VAT-u, bez faktury, po znajomości... więc klient musi wybierać albo drożej, z VATem i gwarancją albo u "fachowca" który potem powie, że on zrobił dobrze i padło coś innego i to nie jego sprawa ani wina....
Ale każdy chcę jak najtaniej, bez VAT-u, bez faktury, po znajomości... więc klient musi wybierać albo drożej, z VATem i gwarancją albo u "fachowca" który potem powie, że on zrobił dobrze i padło coś innego i to nie jego sprawa ani wina....
klinet wydaje kilka tys pln na naprawe, ktora to jesli jest nierzetelna moze spowodowac duzo wieksze koszta i nie ma nic w ręce.. jakby co...
to ja bynajmniej oczekiwal bym kpl. dokumentacji fotograficznnej takiej naprawy, w kazdym możliwym detalu. osobiście swego czasu, naprawialem silnik pewnemu Panu, po szczegolnej znajomosci no i aby jej nie nadwyrężyć czy wystawić na próbę no i aby odbydwie strony wiedzialy/widziały, co jest co,
wszystko w kazdym detalu mu sfotografowalem...
pozdr.
E
to ja bynajmniej oczekiwal bym kpl. dokumentacji fotograficznnej takiej naprawy, w kazdym możliwym detalu. osobiście swego czasu, naprawialem silnik pewnemu Panu, po szczegolnej znajomosci no i aby jej nie nadwyrężyć czy wystawić na próbę no i aby odbydwie strony wiedzialy/widziały, co jest co,
wszystko w kazdym detalu mu sfotografowalem...
pozdr.
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Dobra panowie, proszę się skupić na głównym problemie(koła 2-m), bo temat gwarancji, jakości napraw itd. to temat-rzeka i się robi OT.
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6