Upgrade do 6-biegowej skrzyni

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez kubsztyk » 4 gru 2014, 16:15

MI$ napisał(a):Przecież w filmie diesel jest !!
A dyskusja o benzynie ...

Przeczytaj wcześniejsze posty i będziesz wiedział, czy tylko o benzynie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez MI$ » 4 gru 2014, 20:53

Ok. Ostatnie posty są o benzynie. Mathies napisał o 4000obr przy 140km/h na co dałeś film z dieslem wiec zwróciłem uwagę. Sam mam 2.3 i potwierdzam przy 140km/h jest około 4000obr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2009, 20:52
Posty: 189
Skąd: Wrocław
Auto: Jest:
6 GH gorzka czekolada
Była:
6 GH 2,2 D
6 GY 2,0 D
6 GY 2,3 Pb

Postprzez klosek6 » 6 gru 2014, 20:04

Witam.
Też właśnie jestem w trakcie przekładki skrzyni z 5 na 6 biegową z rf7j i nie do końca wszystko pasuje ,ponieważ półośki nie psują , a jak się założy półosie z polifta to i zwrotnice z piastą trzeba wymienić reszta w miarę pasuje , jeszcze dolot z filtra do turbiny nie do końca pasuje , reszta ok , ale faktycznie najgorsze jest wymiana linek wymieniałem 2 godz ale masakra dojście
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez kubsztyk » 6 gru 2014, 21:56

A koło dwumasowe, tarcza sprzęgła z dociskiem i łożysko wyciskowe? Co ma dolot powietrza do wymiany skrzyni? W półośkach co się nie zgadza? Średnice, liczba wypustów, długości?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez klosek6 » 6 gru 2014, 22:09

koło dwu masowe założyłem z polifta razem z tarczą i dociskiem . Dolot nie pasuje bo mechanizm zmiany biegów jest bardziej z przodu i rura nie wchodzi na swoje miejsce. A półośki prawa za krótka , a lewa za długa inaczej jest przesunięty mechanizm różnicowy a łożysko oporowe jest te same nie ma różnicy
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2007, 20:25
Posty: 194 (1/1)
Skąd: Ostróda
Auto: Mazda 6 GJ Kombi 2013 rok 2,2 150Km SH01Diesel

Postprzez stasiu_ns » 12 lut 2017, 19:56

przy okazji wymiany prawej półosi w mojej 6 z 2003r RF5C założyłem nowy uszczelniacz renault 383428H500, okazuje się, że skrzynia renault ND0 jest bardzo podobna wręcz bliźniacza do skrzyni w maździe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2011, 13:48
Posty: 46
Skąd: Kraków/Nowy Sącz
Auto: Mazda 6 GY, 136KM, 2003 oraz 626 GE, 105KM, 1995

Postprzez MazdaLublin » 12 lut 2017, 20:18

stasiu_ns napisał(a):okazuje się, że skrzynia renault ND0 jest bardzo podobna wręcz bliźniacza do skrzyni w maździe

z daleka jest tylko podobna ;)
bardzo daleka
To są bliźniaki dwujajowe :)

https://www.skrzynie.com.pl/skrzynia-bi ... -citd.html
https://www.skrzynie.com.pl/skrzynia-bi ... 0-008.html
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2008, 21:01
Posty: 278 (0/7)
Skąd: LUBLIN

Postprzez stasiu_ns » 12 lut 2017, 21:58

no na pewno jest inna obudowa sprzęgła ale widać duże podobieństwa i zaciekawiło mnie czy ktoś od kogoś od gapił <glupek2> w każdym razie uszczelniacz pasuje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lip 2011, 13:48
Posty: 46
Skąd: Kraków/Nowy Sącz
Auto: Mazda 6 GY, 136KM, 2003 oraz 626 GE, 105KM, 1995

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6