Witam
Jestem nowy ale pisze mam nadzieje w temacie
A czy coś się stało jak wykręciłem całkowicie Śrubę odpowietrznika przy pompie od wspomagania ?
Chodzi mi czy jest obojętne jak ją wkręcę .
Sorrki za pewnie głupie pytanie.
Wspomaganie kierownicy – problemy. Wymiana płynu str. 9 oraz 13
Witam,
problemy z tym układem ciągną się u mnie już od ponad roku.
Najpierw była to nieszczęsna rurka aluminiowa. Mój nr VIN nie obejmował akcji serwisowej. Została zespawana. Niestety po tym zabiegu, przez około 3 dni, wspomaganie działało jak należy tylko przy obrotach silnika powyżej 2000 obr/min. Odpowietrzałem ale nic to nie pomogło. Po 3 dniach problem ustąpił samoistnie. Do tej pory nie wiem czym był spowodowany. Następnie okazało się, że do wymiany/regeneracji jest przekładnia kierownicza (maglownica). Ciekło z niej jak z sita. Wymieniłem na zregenerowaną. W międzyczasie ponownie rozszczelniła się aluminiowa rurka tuż obok wcześniejszego spawu...
Aktualnie oprócz rozszczelnienia aluminiowej rurki mam dwa problemy.
1. Nawet przy niewielkim skręcie słychać dźwięk skrzypienia jakby tarła guma o gumę. Mechanik twierdzi, że to wahacze ale na razie nie zagraża to bezpieczeństwu więc mogę jeździć.
2. Zdarza się, że wspomaganie na krótki czas (5-10 sekund) się wyłącza podczas jazdy. To już jest bardzo niebezpieczne.
Zaznaczę, że pompa nie wydaje z siebie żadnych niepokojących dźwięków, a płyn jest regularnie uzupełniany.
Macie pomysł czym może być spowodowana ta druga usterka?
problemy z tym układem ciągną się u mnie już od ponad roku.
Najpierw była to nieszczęsna rurka aluminiowa. Mój nr VIN nie obejmował akcji serwisowej. Została zespawana. Niestety po tym zabiegu, przez około 3 dni, wspomaganie działało jak należy tylko przy obrotach silnika powyżej 2000 obr/min. Odpowietrzałem ale nic to nie pomogło. Po 3 dniach problem ustąpił samoistnie. Do tej pory nie wiem czym był spowodowany. Następnie okazało się, że do wymiany/regeneracji jest przekładnia kierownicza (maglownica). Ciekło z niej jak z sita. Wymieniłem na zregenerowaną. W międzyczasie ponownie rozszczelniła się aluminiowa rurka tuż obok wcześniejszego spawu...
Aktualnie oprócz rozszczelnienia aluminiowej rurki mam dwa problemy.
1. Nawet przy niewielkim skręcie słychać dźwięk skrzypienia jakby tarła guma o gumę. Mechanik twierdzi, że to wahacze ale na razie nie zagraża to bezpieczeństwu więc mogę jeździć.
2. Zdarza się, że wspomaganie na krótki czas (5-10 sekund) się wyłącza podczas jazdy. To już jest bardzo niebezpieczne.
Zaznaczę, że pompa nie wydaje z siebie żadnych niepokojących dźwięków, a płyn jest regularnie uzupełniany.
Macie pomysł czym może być spowodowana ta druga usterka?
- Od: 21 lis 2013, 20:36
- Posty: 9
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 2003 kombi 2.0, 141 KM
Chce dolać oleju do wspomagania i mam dwa pytania:
1. Czy mogę dolać oleju do już istniejącego w układzie (nie wiem jaki bo niedawno kupiłem madzie)?
2. Czy taki olej może być (Motul Dextron III)?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6663569463
1. Czy mogę dolać oleju do już istniejącego w układzie (nie wiem jaki bo niedawno kupiłem madzie)?
2. Czy taki olej może być (Motul Dextron III)?
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6663569463
- Od: 12 lis 2016, 23:19
- Posty: 244 (11/3)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 PB 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6