wiecie co, mam mały problem, aż spać nie mogłem
mialem luzy na maglownicy
oddałem autko do naprawy, kilka godzin i zrobione ale juz po 2-3 dniach zauwazylem ze przy takich bardzo mocnych ruchach kierownicą prawo-lewo coś głośno stuka w przednim zawieszeniu
kierownica tez ciezej chodzi
nie wiem czy to nie fachowa robota czy moze cos tam jeszcze trzeba naprawic w zawieszeniu
juz nie mam pomysłów
Stuki w układzie kierowniczym (smarowanie wielowypustu)
Podjedz do dobrego mechanika i niech dokładnie całe zawieszenie. Gdzie regenerowałeś maglownicę ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Maglownice zregenerować nie jest łatwo, musi to robić na prawdę fachowiec. Puki co bym sprawdził dokładnie zawieszenie.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Maglownica to troszkę inny siłownik hydrauliczny i jeżeli ktoś sie zna to mozna to zrobić w kilka godzin,Maglownica jak ma luzy to i wycieki odrazu
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
dzis byłem na stacji diagnostycznej
przetrzepał mi autko totalnie i co?
zero luzów
a stuka ... przekładnia ... zrobiona tydzień temu
jedna poduszka jest tylko trzaśnieta i jakaś guma z tyłu do wymiany poza tym wszystko idealne
przetrzepał mi autko totalnie i co?
zero luzów
a stuka ... przekładnia ... zrobiona tydzień temu
jedna poduszka jest tylko trzaśnieta i jakaś guma z tyłu do wymiany poza tym wszystko idealne
- Od: 19 sie 2011, 22:48
- Posty: 323
- Skąd: Łódź; Widzew Wschód ; Sacharowa
- Auto: Mazda 6 GG
2.0 benzyna
147KM
po lifcie 2006r
U mnie zlikwidowałem stuki w układzie kierowniczym (ujawniające się przy manewrach parkingowych) najprostszym sposobem opisanym w tym wątku (poruszałem kilkanaście razy odblokowaną kierownicą do i od siebie), w ten sposób resztka smaru na wielowypuście została rozprowadzona, stuki ustały. Następnie mam zamiar prewencyjnie przesmarowć wielowypust smarem który polecaliście Mobilgrease Special NLGI2, kupiłem za 19 zł w sklepie ze smarami i olejami – spora tuba, zobaczymy na ile czasu starczy jedno smarowanie.
- Od: 29 gru 2015, 21:14
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 2006
2.0+GAZ (147KM LF) GY
była Mazda 323f 1.6 BG
Ja zrobiłem smarowanie wielowypustu w weekend. Kupiłem smar molibdenowy na allegro, ok 3.50zł za 90g a starczyła połowa. Problem znikł. Dziwnie się teraz jeździ :D
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Co do smarów molibdenowych – nie polecam smaru FEBI. W moim przypadku po ok. 1,5 roku od aplikacji stracił właściwości smarujące i problem stukającego wielowypustu wrócił (sam smar po tym czasie przechowywany w szczelnej torebce strunowej w chłodnym pomieszczeniu zrobił się "wodnisty"). Kilka dni temu zastosowałem smar LOBRO – zobaczymy ile wytrzyma.
Witam
Podobny problem stuków w kierownicy występuje u mnie w Mazdzie 5 z 2006 roku. Czy to może być podobny problem i konieczność smarowania? Niestety ta luneta w 5 jest schowana i trudno dostępna i chciał bym się dowiedzieć , czy może być to samo lekarstwo ?
Pozdrawiam
Podobny problem stuków w kierownicy występuje u mnie w Mazdzie 5 z 2006 roku. Czy to może być podobny problem i konieczność smarowania? Niestety ta luneta w 5 jest schowana i trudno dostępna i chciał bym się dowiedzieć , czy może być to samo lekarstwo ?
Pozdrawiam
- Od: 2 sty 2014, 14:54
- Posty: 28
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6