Ściąganie auta na prawo – co to może być?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mazdus » 19 lut 2008, 21:53

moja mazia6 jezdzi prosto :D a wypuszczono ja w 2002 roku tylko tyle ze w angli czy to ma duze znaczenie? Nie wiem. Ale ciesze s ie ze nie sciaga.
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 16:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Maciej Loret » 19 lut 2008, 21:56

mazdus napisał(a):moja mazia6 jezdzi prosto :D a wypuszczono ja w 2002 roku tylko tyle ze w angli czy to ma duze znaczenie?


Jeśli kolor kontenera (bo stamtąd ją najpewniej wypuscili w "angli"), w którym przypłynęła z Japonii ma znaczenie, to tak...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez mazdus » 19 lut 2008, 22:14

<lol> moze kontener byl w kolorze nadwozia hahaha
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 16:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez domin1979 » 19 lut 2008, 22:17

mazdus napisał(a):<lol> moze kontener byl w kolorze nadwozia hahaha

Jak był w kolorze nadwozia to już wersja po lifcie. Wcześniej wysyłali tylko w kontenerach w kolorze khaki :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 10:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Myjk » 19 lut 2008, 22:21

domin1979 napisał(a):Jak był w kolorze nadwozia to już wersja po lifcie. Wcześniej wysyłali tylko w kontenerach w kolorze khaki zeby

Oraz płaskiej obudowie. Teraz jadą tylko w karbowanej. :>
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 07:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez domin1979 » 19 lut 2008, 22:23

Myjk napisał(a):
domin1979 napisał(a):Jak był w kolorze nadwozia to już wersja po lifcie. Wcześniej wysyłali tylko w kontenerach w kolorze khaki zeby

Oraz płaskiej obudowie. Teraz jadą tylko w karbowanej. :>

Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 10:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez mazdus » 19 lut 2008, 22:26

dobrze ze nie zaladowali do gory kolami(moze dlatego mi nie sciaga?)
Początkujący
 
Od: 30 gru 2007, 16:23
Posty: 27
Skąd: Mansfield
Auto: Mazda6 2.0td 2002 kombi

Postprzez Maciej Loret » 19 lut 2008, 22:30

mazdus napisał(a):dobrze ze nie zaladowali do gory kolami(moze dlatego mi nie sciaga?)


Jedyne wersje, w których nie ściaga, to te prostowane w Polsce ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Myjk » 19 lut 2008, 22:36

domin1979 napisał(a):Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...

Dlaczego akurat traktorki? <boje się>

Edit ROTFL tak mi się przypomniało http://pl.youtube.com/watch?v=fMGDSkNeP2E

Maciej Loret napisał(a):Jedyne wersje, w których nie ściaga, to te prostowane w Polsce oczko

Bo wtedy do kręcenia kierownicą lewarek potrzebny hahaha albo dźwignia na kierownicy a'la Polonez '86

Się śmieję, a za dwa tygodnie ja będę bluzgać... :P
Z drugiej strony, jak często u nas (w polszcze) jeździ się bez trzymanki?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 07:01
Posty: 5843 (2/8)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mcbeth » 20 lut 2008, 08:36

Myjk napisał(a):domin1979 napisał:
Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...

Dlaczego akurat traktorki?


Żeby było wiadomo, że 'diesel inside' <lol> .

Moim zdaniem istnieje tu pewna sprzeczność w oczekiwaniach kierowców. Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy . :]
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 13:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez domin1979 » 20 lut 2008, 09:52

mcbeth napisał(a):
Myjk napisał(a):domin1979 napisał:
Na zamówienie jeszcze walnęli wrota w pistacjowe traktorki...

Dlaczego akurat traktorki?


Żeby było wiadomo, że 'diesel inside' <lol> .

Etykieta jakaś musi być :)

mcbeth napisał(a):Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy . :]

Dokładnie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 10:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Maciej Loret » 20 lut 2008, 09:59

mcbeth napisał(a): Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy . :]


Ale przecież tu układ kierowniczy nie jest jakoś specjalnie bezpośredni...
Trzeba się nakręcić kierownicą, żeby auto zaczęło skręcać...
Przynajmniej w moim egzemplarzu – może mam coś nie tak...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 21:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Pawnik » 20 lut 2008, 10:09

Maciej Loret napisał(a):
mcbeth napisał(a): Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz. Rzadko jeżdżę bez trzymania kierownicy . :]


Ale przecież tu układ kierowniczy nie jest jakoś specjalnie bezpośredni...

Nie jest.... to niestety jedna z pewnych wad Szóstki. Nie ma rzeczy doskonałych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 20:45
Posty: 580 (0/1)
Auto: Mazda 6 Kombi MZR-CD 136 PS

Postprzez xANDy » 22 lut 2008, 16:50

Coś za coś – w 626 wspomaganie było o wiele mocniejsze – po mieście czy na parkingu jednym palcem i wciąż pozostawało bardzo dobre wyczucie co się dzieje z kołami
mcbeth napisał(a):Z jednej strony chodzi o 'czucie' kierownicy i sił działających na autko, z drugiej coś jakby 100% wspomaganie – całkowity brak feedback-u gdy na koła działają siły związane z nierówna nawierzchnia. Mi odpowiada to jak jest teraz
Wsiadłem do Bravy ojca i tam kręci się dmuchając prawie na kierownicę za to zupełnie nie czuje się jezdni (absolutnie!). Wersje 626 miały wybitną tendencję do ściągania (coś za coś), w M6 jest to o wiele mniejsze ale trzeba się trochę nakręcić za to.
Coś za coś i tyle.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez moro » 2 mar 2008, 19:57

Kerad napisał(a):Też zauważyłem w swoim ze delikatnie ściąga na prawa stronę na oponach letnich, jak zmienię na zimowe to jest w porządku.


W mojej 323 identycznie :|
Letnie Kumho a zimowe Bridgestone bodajże ... może te koreańce poprostu do du..y? :D

Ale zauważyłem, że jak w prawym kole ciśnienie o 0,1 Bar'a wyżej napompuję niż w lewym, to jest tużo lepiej. <jelen>
 
Od: 7 kwi 2007, 10:19
Posty: 117
Auto: Mazda6 2.3 Top

Postprzez GreGM » 4 mar 2008, 00:06

moro napisał(a):
Kerad napisał(a):Też zauważyłem w swoim ze delikatnie ściąga na prawa stronę na oponach letnich, jak zmienię na zimowe to jest w porządku.


W mojej 323 identycznie :|
Letnie Kumho a zimowe Bridgestone bodajże ... może te koreańce poprostu do du..y? :D

Ale zauważyłem, że jak w prawym kole ciśnienie o 0,1 Bar'a wyżej napompuję niż w lewym, to jest tużo lepiej. <jelen>


U mnie to samo:
– na zimówkach (nowych) jedzie idealnie prosto bez trzymanki,
– na letnich (używki, kupione z samochodem, przebieg: 25tys.km) – ściąga na prawo.
Kombinowałem z zamianą kół przy letnich (przód-tył) i była znaczna różnica. Wynik analizy – uszkodzona przednia prawa opona (uszkodzenie struktury wewnętrznej).
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 15:07
Posty: 32
Skąd: Będzin
Auto: Mazda 6 '09 GH R2AA 185KM

Postprzez xANDy » 4 mar 2008, 09:21

Zważcie koledzy jeszcze na rodzaj bieżnika – jeden bieżnik ściąga a drugi nie (chyba symetryczny mniej ściąga).
Opony kierunkowe też mają tendencję większą do ściągania (jeśli się nie mylę).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 20:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Dortann » 4 mar 2008, 15:56

A mi chyba nie ściąga. Zobaczę jak będzie na letnich.
Madzia i Misiek to zgrana para.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2007, 15:03
Posty: 237
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 diesel kombi

Postprzez oskarczechonski » 19 mar 2008, 08:18

Witam!
W mojej Mazdzie 6 (rok 2007, diesel 143km, przebieg 11 tyś km) mam problem z zawieszeniem. Jestem I właścicielem, uważam na dziury i krawężniki.

Otóż auto bardzo ściąga w prawo, szczególnie przy przyspieszaniu, jednak również przy jeździe na wprost jest to znaczny problem, ponadto auto przy prędkościach od 120 km wpada w dziwne wibracje, co nasila się z prędkością, do tego dochodzi problem z wyważaniem kół.
Dodam, iż ciśnienie w kołach prawidłowe, koła wyważone, nowe felgi enza i opony dunlop wintersport 3d), na fabrycznych oponach i felgach dzieje się tosamo. ASO bezradne (wiele prób-twierdzi "nic więcej nie da się zrobić")
Fabrycznie auto nie miało zbieżności, znacznie przekroczenia norm.

Auto przeszło już wymianę wahaczy z przodu-wada fabryczna.

Proszę o wszelkie informacje i pomoc.

PS. Jakie ASO polecacie (Łódź, Warszawa)
oskarczechonski
 

Postprzez jack7 » 19 mar 2008, 09:08

W którym ASO robili ci to zawieszenie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 20:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6