krzyżak kolumny kierowniczej

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Madask123 » 16 maja 2018, 10:13

Cześć,

Podpowiedziano mi, że być może tu znajdę odpowiedź na swoje pytanie.
Mam Mazde 6, 2007 rok, silnik 2.3 automat z USA

Powiedziano mi, że trzeba wymienić krzyżak łączący kolumnę kierownicy z maglownicą.
Po pierwsze nie wiem czy można to zregenerować czy należy kupić nową część?
Czy dla wersji USA będzie to taka sama część jak dla Europy?

Jeśli ktoś mógłby mi cokolwiek doradzić/podpowiedzieć to będzie zbawienne.
Początkujący
 
Od: 16 maja 2018, 10:01
Posty: 1
Auto: Mazda 6, 2007 , 2.3 USA

Postprzez smile » 16 maja 2018, 23:18

Bo stuka jak się rusza kierownicą? Może wystarczy nasmarować wielowypust...

Uzupełnij dane skąd jesteś :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Michazzz » 3 cze 2018, 17:38

Podepnę się, u mnie stuka przy skręcaniu kierownicą. Mechanik podejrzewał drążki i przy wymianie wahaczy wymienił też drążki, a problem dalej jest.
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2017, 12:20
Posty: 74 (5/1)
Auto: Mazda 6, Diesel 1998 cm3, 121KM, 2004, GY

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 30 cze 2018, 17:32

Nalezy przesmarowac wielowypust kolumny kierowniczej według mnie .. zacznij od najtanszego rozwiązania. W W-wie polecam Auto Jaksa.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6