rolka napinacza paska wielorowkowego
Strona 1 z 1
Jest problem w aucie na szczęście nie moim. Po rozruchu silnika dopóki się nie nagrzeje rolka napinacza paska wieloklinowego wpada w drgania , i tak mi to wygląda jakby reagowała na lekkie wahania obrotów. Czy ktoś miał już taki przypadek ?
- Od: 29 maja 2010, 12:44
- Posty: 21
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda 626 GF 2,0 DITD
Witaj. Nie wiem o jakim aucie mowisz ale jesli o m6 w dieslu to jest problem bo to ''cacko'' troche kosztuje-nowe. a powstalo na skutek nie wymienionego na czas sprzegielka alternatora lub rolek badz samych lozyskach w rolkach...
problemem jest uszkodzone sprzęgiełko alternatora, które jest wymienne. pozdr.E
Ostatnio edytowano 15 gru 2016, 23:24 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
diavollo napisał(a):Czym grozi nie wymienione na czas sprzęgieło alternatora.
Uszkodzeniem alterantora, zerwaniem paska , czy może czymś gorszym ?
intensywnym pukaniem i raczej w efekcie koncowym zerwaniem paska. pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam.
Potrzebne szybkie wskazówki.
Jestem w trakcie sprzedaży M6 z silnikiem 2.0 16v ale mi jargoli rolka napinacza od paska wielorowkowego.
Chciałem sam wymienić ale nie odkręcę a nie chcę pokaleczyć śruby. Orientuje się ktoś jaki to koszt w warsztacie? Silnik LF dostęp do napinacza jest makabryczny od strony prawego koła...
Rolka od nowości, śruba zapieczona solidnie. Nie wiem czy nie będzie łatwiej z napinaczem razem wymienić.
Potrzebne szybkie wskazówki.
Jestem w trakcie sprzedaży M6 z silnikiem 2.0 16v ale mi jargoli rolka napinacza od paska wielorowkowego.
Chciałem sam wymienić ale nie odkręcę a nie chcę pokaleczyć śruby. Orientuje się ktoś jaki to koszt w warsztacie? Silnik LF dostęp do napinacza jest makabryczny od strony prawego koła...
Rolka od nowości, śruba zapieczona solidnie. Nie wiem czy nie będzie łatwiej z napinaczem razem wymienić.
Hej, ja u siebie wymieniałem cały napinasz, bo stwierdziłem, że się nie opłaca wymieniać samej rolki, cena jaką płaciłem za napinacz to 265zł. A w warsztacie zrobili mi to za 40 minut, czyli wymiana napinacza, rolki prowadzącej i paska. Co do kwoty wymiany niestety nie jestem w stanie Ci pomóc, bo ja miałem zrobione to gratis.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Tak też myślałem, bo śruby samej rolki nie ruszę a napinacz pewnie odkręcę bez problemu.
Niestety wczoraj w sklepach nie dostałem napinacza dobrej firmy tylko samą rolkę a nie chcę zakładać tandety, czy sprzedam czy też nie to i tak było by nie poważne podejście. Z innego źródła koszt wymiany szacuję na około 150zł tak że 5stówek za komplet fruuuuu poleciało
Dzięki
Niestety wczoraj w sklepach nie dostałem napinacza dobrej firmy tylko samą rolkę a nie chcę zakładać tandety, czy sprzedam czy też nie to i tak było by nie poważne podejście. Z innego źródła koszt wymiany szacuję na około 150zł tak że 5stówek za komplet fruuuuu poleciało
Dzięki
Pytanie – czy ktoś wymieniał rolkę napinacza, na taką jak na zdjęciu ( górna )??
przy wstępnej ocenie średnio mi pasuje "na oko", ... bardziej podobna jest do rolki prowadzącej ( dolna ), ale nie pasuje w jej miejsce.
po przymiarce okazuje się, że rolka nawet bez przykręcania dotyka obudowy napinacza w zaznaczonych miejscach...
A sprzedawca twierdzi, że sprzedał już kilkadziesiąt takich i pasowały
Może ktoś się orientuje, czy były różnice przedlift-polift, bo może tu jest przyczyna ?
Jeszcze dodam – ta rolka jest symetryczna z obu stron – natomiast oryginalna ma od wewnętrznej strony pustą przestrzeń, tak jak na zdjęciu:
przy wstępnej ocenie średnio mi pasuje "na oko", ... bardziej podobna jest do rolki prowadzącej ( dolna ), ale nie pasuje w jej miejsce.
po przymiarce okazuje się, że rolka nawet bez przykręcania dotyka obudowy napinacza w zaznaczonych miejscach...
A sprzedawca twierdzi, że sprzedał już kilkadziesiąt takich i pasowały
Może ktoś się orientuje, czy były różnice przedlift-polift, bo może tu jest przyczyna ?
Jeszcze dodam – ta rolka jest symetryczna z obu stron – natomiast oryginalna ma od wewnętrznej strony pustą przestrzeń, tak jak na zdjęciu:
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6