Problem z układem kierowniczym

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez alan6gg » 9 cze 2014, 09:52

Witam,

Kupiłem parę dni temu mazdę 6 od znajomych w Austrii. Ogólnie rzecz biorąc mazda ma pełny serwis ASO do ostatnich dni i jest autem z pierwszej ręki bo mieli ją od nowości. Przebieg w tej chwili to 219.000km. Co mnie martwi, co niepokoi.

Robiąc krótkie jazdy testowe czasem czułem stuk na kierownicy jadąc po rondzie kręcąc w lewo, a potem odbijałem w prawo no i w zasadzie przez to opuścili mi cenę o 250 no i auto kupiłem. Natomiast teraz na powrocie do PL, bardziej się skupiłem i stuka mi jak przyśpieszam, zwalniam i przy każdym zmianie kierunku jazdy. Obawiam się że to może być coś poważnego i spowoduje u mnie ogromne koszta naprawy. Jest mi ktoś w stanie powiedzieć co to może być, czytałem na innych forach że stuki to zazwyczaj wina uszkodzonej maglownicy.

Dopisano 9 cze 2014, 19:03:

Ktoś się wypowie?
Ostatnio edytowano 18 cze 2014, 13:38 przez alan6gg, łącznie edytowano 2 razy
Strony www / tel 784065592
Początkujący
 
Od: 9 cze 2014, 09:39
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90KM 2000
Mazda CX5 2.0 SkyactivG 2015

Postprzez smile » 9 cze 2014, 20:32

1. Uzupełnij profil o dane skąd jesteś.

Co do stuków podczas jazdy nikt za Ciebie tego nie zdiagnozuje na odległość. Zawieszenie do sprawdzenia i do wymiany albo łączniki stabilizatorów albo co innego.
Co do stuków na kierownicy... Po co przeglądasz inne fora, skoro na tym masz wszystko jak na dłoni w działach modelowych?! :>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez misiek89 » 9 cze 2014, 21:44

Dokładnie jak kolega pisze musisz przetrzepać zawias
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 22:30
Posty: 509 (0/3)
Skąd: Wawa/Zmc
Auto: A4 1,8tQ

Postprzez alan6gg » 11 cze 2014, 18:13

Niestety najgorsze co może być 2 mechaników stwierdziło, że maglownica do regeneracji. Czy ktoś wie gdzie dobrze regenerują w Mazowieckim ??

Mało tego dzisiaj wyszła kolejna rzecz, a mianowicie przy większych prędkościach mocno mi dupa pływa... na łuku w lewo pupę wynosi lekko na prawo wprowadzając auto w dziwne pływanie...
Strony www / tel 784065592
Początkujący
 
Od: 9 cze 2014, 09:39
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90KM 2000
Mazda CX5 2.0 SkyactivG 2015

Postprzez smile » 11 cze 2014, 19:51

alan6gg napisał(a):Niestety najgorsze co może być 2 mechaników stwierdziło, że maglownica do regeneracji.
Jeszcze nie słyszałem, aby ktoś regenerował maglownicę... Opisz dokładnie jakie masz objawy.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez dobrzyn22 » 12 cze 2014, 08:35

a ja proponuję zmienić tytuł na jakiś łatwiejszy do odnalezienia w przyszłości( powinien sugerować jaki jest problem)
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez alan6gg » 18 cze 2014, 13:38

Jak jadę przy skręcaniu w lewo i w prawo terkocze kierownica strzela i puka... jest to co raz to głośniejsze, na początku były tylko stuki przy kręceniu w trakcie jazdy, a teraz mocno to wali...

Nie wiem co się dzieje, jazda autem jest naprawdę uciążliwa.
Strony www / tel 784065592
Początkujący
 
Od: 9 cze 2014, 09:39
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BJ 2.0 TD 90KM 2000
Mazda CX5 2.0 SkyactivG 2015

Postprzez dawidos1312 » 20 mar 2016, 00:27

Witam
to mój pierwszy post na tym forum, zakupilem ostatnio nowe auto ktorym jest Mazda 6, problem który mnie denerwuje polega na tym, przy skręcaniu kierownicy w prawą strone na maxa bądź troche mniej nie odbija/nie powraca do punktu 0 aby auto jechało na wprost, w lewą stronę jest to troche lepiej jednak też nie do konca, przyznam też ze kierownica troche wtedy cieżej chodzi i ma taki punkt jak by coś ją trzymalo, trzeba jej pomagać w odbiciu, płyn od wspomagania w normie, zbierzność była ustawiana, prawdopodobnie też do wymiany jest prawy wahacz bo coś tam puka, chodź nie do konca jestem pewien czy to wahacz, proszę o jakąś diagnoze, chciałbym poprawić to oraz te stukanie w zawieszeniu, jak macie może jakieś namiary na dobrego mechanika w okolicach Warszawy to byłbym wdzięczny, nie chce bez sensu pakować kase i wymieniać np części które bedą sprawne, pytałem się kilku miejscowych "fachowców" lecz ciężko im stwierdzić o co chodzi. Z góry dzięki
dawidos1312
 

Postprzez dobrzyn22 » 20 mar 2016, 13:47

Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...

tym razem łączę
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5153 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6