Ułamany wtyk filtra

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez endriu2707 » 27 mar 2013, 17:30

Witam... Chcąc zmienic podkładki pod wtryskami, wyciągnąłem łamiąc jeden z wyjść tego zółto zielonego filtra nad pokrywą zaworów. Musze to pilnie wymienic? czy moge połączyć te weżyki razem, baniaczek wyrzucic i jezdzic narazie? Piszcie poważnie. Zielony :(
Załączniki
IMAG0117.jpg
IMAG0116.jpg
Ostatnio edytowano 27 mar 2013, 20:20 przez endriu2707, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2012, 20:37
Posty: 7
Skąd: Wodziczna
Auto: Mazda 6
2,0 121ps
2004 kombi

Postprzez matthies » 27 mar 2013, 19:03

nazwij porządnie temat
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez endriu2707 » 27 mar 2013, 20:12

nikt nie pomoże?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2012, 20:37
Posty: 7
Skąd: Wodziczna
Auto: Mazda 6
2,0 121ps
2004 kombi

Postprzez wujek116 » 27 mar 2013, 20:56

swoją drogą strasznie brudny ten silnik . i z kont tyle oleju na nim ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez dobrzyn22 » 27 mar 2013, 22:05

wujek116 napisał(a):z kont

a co to znaczy ?? :> <oczy>

wujek116 napisał(a):swoją drogą

swoją drogą, kolega prosił ( i ja również) o przydatne porady...
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 21 cze 2009, 16:38
Posty: 5151 (19/65)
Skąd: Gdynia PL/ Norwegia
Auto: M3 BN 2.0b. 2017r
było M6 2.0 mzrcd '06

Postprzez banzai54 » 28 mar 2013, 00:00

Chyba chwilowo możesz jeździć bez tego zaworka (jak u siebie połamałem to jeździłem bez tego jakieś 2 tyg zanim kupiłem drugi i nic się nie stało). On przepuszcza powietrze w dwie strony jak się nie mylę.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 11:26
Posty: 89
Auto: Mazda 6, RF5C, 2005r. Kombi,

Postprzez endriu2707 » 28 mar 2013, 10:32

Dzięki dobrzyn22, to dopiero pierwsza wymiana podkładek na nie-kwiatuszki i po kolei będę wszystko czyścił.
Chyba też tak muszę zrobić, konkretna odpowiedź dopiero teraz wielkie dzięki banzai54 :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2012, 20:37
Posty: 7
Skąd: Wodziczna
Auto: Mazda 6
2,0 121ps
2004 kombi

Postprzez wujek116 » 28 mar 2013, 15:01

Ha Ha Ha Sory za pisownie ale byłem dosyć bardzo pod wpływem jak to pisałem . a wracając do tematu : skoro miał by ten zawór przepuszczać w obie strony to po co on jest ? wydaje mi się ze puszcza w jedną stronę i blokuje z powrotem . najlepiej sprawdzić dmuchając z jednej i drugiej strony . ale skoro kolega wyżej twierdził że jeździł bez niego 2 tyg. to zrób to samo .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 16:38
Posty: 353 (5/7)
Skąd: Nederlande
Auto: MAZDA 6 2.0 Diesel oryg.136km 2004r KOMBI

Postprzez Leoo » 14 kwi 2013, 21:38

Tytułowy element to Vacuum damper, czyli tłumik. Dla bardziej dociekliwych – człon całkujący sygnał z elektrozaworu sterującego wydajnością turbiny. Jego ominięcie może spowodować falowanie mocy.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2013, 23:05
Posty: 485 (0/21)
Skąd: Tarnobrzeg
Auto: M6 GY MZR-CD 136KM '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6