Re: Wyskakuje piąty bieg – skrzynia biegów do wymiany
Napisane: 21 mar 2011, 23:27
D o k ł a d n i e ....Enduro napisał(a):ewidentnie jest ona tez uszkodzona/wyeksplatowana, czyli do wymiany
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
D o k ł a d n i e ....Enduro napisał(a):ewidentnie jest ona tez uszkodzona/wyeksplatowana, czyli do wymiany
Enduro napisał(a):szejk78 napisał(a):.....5 bieg przy przyśpieszaniu drży drążek zmiany biegów jak się na nim rękę trzyma to czuc,aż drobne drgania przenoszą się na konsole i drży sobie jakiś plastik jak odpuszczę przestaje dodam że 1,2,3,4jest ok wsteczny już też ok......czyżby to symptom początku końca tego kolejnejnego 5 biegu?...
jesli jest wszystko na 1,2,3, no i 4 biegu okay i to nawet na wysokich lub b.wysokich obrotach no a na 5-tym nie, to ewidentnie jest ona tez uszkodzona/wyeksplatowana, czyli do wymiany
pozdr.E
naian napisał(a):A co jeśli wibracje występują na wszystkich biegach?
PIOTRPETERBOROUGH napisał(a):dodam jeszcze ze moja magda to disel z silnikiem 2.0 2004 r
ruper_323f napisał(a):Enduro, prześledziłem kilka wątków z Twoimi podpowiedziami. I wiesz co, zawsze kończy się wymianą głównego podzespołu. Nie ma w nich żadnych logicznych rozwiązań tylko sprzedaż części i to używanych co jest jednoznaczne, że niekonieczne sprawnych. A może tak jakieś alternatywne rozwiązanie???
Podczas jazdy gdy wrzucałem 5-ty bieg spod drążka zmiany biegów słychać było lekki trzask stuk czy coś takiego. Po czym drążek w pozycji na piątym biegu zaczął wyraźnie drgać i wydawać w miarę głośny stukot (takie "trrrrrr") nasilający się wraz z obrotami.
Do tego pozostałe biegi zaczęły wchodzić trochę ciężko to znaczy wszystkie "wchodzą normalnie" ale czuć pod ręką na drążku taki jakby metaliczny lub plastikowy stuk przy wbijaniu poszczególnych biegów. Tak jakby coś blokowało przełożenie pozycji drążka lub innego mechanizmu w skrzyni.
Wcześniej biegi wchodziły gładziutko przy szybkim ruchu drążkiem, teraz gdy zrobię to szybko to własnie jak gdyby trochę stuka przy przerzucaniu i jest jakiś opór. Gdy biegi wrzucam wolnym ruchem delikatnie to ten opór i stuk jest wyraźnie mniejszy lub nie ma go wcale.
Pomóżcie co może to być? Mogło się coś poluzować i mogę sam sprwadzić/naprawić, czy też bez wizyty u mechanika się nie obejdzie?
Wojtek napisał(a):no trzeba bylo upomniec
eh... nie jest to jeszcze u ciebie tragedia, ale warto sie juz przyjrzec temu tematowi...
moze poszukac dawcy... angola?