To cos tu jest nie tak z tym fragmentem instrukcji:
...Kiedy oleju będzie już wystarczająca ilość, jego nadmiar zacznie się wylewać przez ten sam otwór, którym go wprowadzaliśmy(istotne jest, aby auto stało w poziomie...
Chyba, ze przedlift nie ma takiego zabezpieczenia przed nadmiarem oleju, przed lift ma otwór na samej górze a po lift gdzieś z boku skrzyni bo z tego zdjęcia z instrukcji słabo widać i ocenić.
Jutro odkrece korek i trochę upuszczę.
Wymiana oleju w skrzyni biegów (M6 diesel polift)
1, 2
Wlew oleju jest z boku skrzyni od strony lewego koła. Trzeba sobie wymacać. Zwykła śruba z łbem sześciokątnym, klucz rozmiar 13...15 mm. Coś mi się kojarzy, że jest mniej więcej tak, jak mocowanie poduszki skrzyni do podłużnicy, gdzieś w tych okolicach.
kubsztyk napisał(a):Wlew oleju jest z boku skrzyni od strony lewego koła. Trzeba sobie wymacać. Zwykła śruba z łbem sześciokątnym, klucz rozmiar 13...15 mm. Coś mi się kojarzy, że jest mniej więcej tak, jak mocowanie poduszki skrzyni do podłużnicy, gdzieś w tych okolicach.
Sorry, źle napisałem. Korek do wlewu też jest na imbus.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6