Mazda jeździ głównie na LPG.
Silnik strasznie klekocze, na dodatek od niedawna słychać dzwięk w rodzaju Trrrrrrrrrrr, czego do tej pory nie było slychać.
Wg mnie za dużo w tych silniku pracy z diesla.
Proszę was koledzy o obejrzenie załączonych filmów i szczerą opinię, czy jest się czym martwić, albo przynajmniej od czego zacząć szukanie.
Przebieg na liczniku (podkreślam) to 122 tys km , od 86 tys jeździ na wspomnianym LPG, olej wymieniany co 10 tys km na Elf 900 SXR 5W30 , oczywiście jak to bywa, lubi sobie podpić, ale nie wiem jak dużo na 1000km (obecnie na autostradzie i przy większej prędkości pije go na pewno więcej).
Samochód robi obecnie po 120-130 km dziennie (dom –> praca –> dom) przez 5 dni w tygodniu i ewentualna awaria na autostradzie nie mile widziana.
Proszę o poważne potraktowanie mojego posta.
Silnik i jego praca po pracy na dystansie 40 km
Silnik po odpaleniu z założonym i zdjętym plastikiem.
Czy to może być problem z luzami zaworowymi, czy może wariator, albo jeszcze inne ustrojstwo?
Piski na pasku, tak sądzę przynajmniej mogą wynikać z faktu, że zamontowany został zamiennik boscha. Ewentualnie to sprawka alternatora i tej jego rolki, czy coś w tym stylu.|
Niestety co do klekotu i stukania, prócz pomysłów z początku wpisu nic nie przychodzi mi do głowy...
Głośna praca, piski, stuki klekotanie
Strona 1 z 1
Kompresja nie była sprawdzana, a na pewno nie za mojej kadencji.
Przyznam, że chodziło mi coś takiego po głowie, ale samemu (pod blokiem i bez pojęcia jak się za to zabrać) nawet nie próbowałem się zabrać
Przyznam, że chodziło mi coś takiego po głowie, ale samemu (pod blokiem i bez pojęcia jak się za to zabrać) nawet nie próbowałem się zabrać
- Od: 16 sty 2016, 13:28
- Posty: 21
- Auto: Mazda 6 (GG), Pb 2.0 (LFF7) 147 KM, hatchback, Rok produkcji 2005
Instalacja LPG STAG 4 Q-BOX PLUS
Musisz znaleźć jakiegoś mechanika i żeby ja sprawdził możesz mieć taki sam problem jak ja siadla kompresja na którymś cylindrze i chodzi na 3 i trochę gara ja tak mam no i niestety remont mnie czeka tylko muszę się dowiedzieć na jakich częściach to składać
Pogadam z mechanikiem, może znajdzie chwilę i przeprowadzi próbę kompresji i próbę olejową. Być może nie będzie z tą kompresją tak źle.
A przy okazji jakie są prawidłowe wartości kompresji dla mojego motoru?
Ok, znalazłem w necie, że minimum 12.04 max 17.2, zgadza się?
A przy okazji jakie są prawidłowe wartości kompresji dla mojego motoru?
Ok, znalazłem w necie, że minimum 12.04 max 17.2, zgadza się?
- Od: 16 sty 2016, 13:28
- Posty: 21
- Auto: Mazda 6 (GG), Pb 2.0 (LFF7) 147 KM, hatchback, Rok produkcji 2005
Instalacja LPG STAG 4 Q-BOX PLUS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 11 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6