Witam wszystkich. Mam problem wczoraj wsiadłem do Madzi przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje. Kontrolki ok bezpiecznik ok. Rozrusznik też już sprawdziłem i jest ok. Co to może być?
Dopisano 16 cze 2017, 09:42:
Dodam jeszcze że z popychu pali.
Nie odpala
Strona 1 z 1
Witam,
podepnę się pod temat.
Również mam problem z odpaleniem Madzi 6 benzyna 2.0. Przy przekręceniu kluczyka słychać tylko cyknięcie, radio i kontrolki świecą, ale silnik, rozrusznik zero reakcji.
Co istotne tego dnia kilka godzin wcześniej normalnie jeździłem oraz od kilku dni zablokowały się drzwi od kierowcy (zakładam mechaniczne uszkodzenie, jakaś sprężynka), ale przy tej okazji przechodząc przez drzwi pasażera została nadepnięta wajcha ręcznego przez co świeci nonstop kontrolka. Być może to ma znaczenie, bądź po prostu kumulacja usterek.
Będę wdzięczny za porady od czego zacząć sprawdzanie.
Z góry dzięki
podepnę się pod temat.
Również mam problem z odpaleniem Madzi 6 benzyna 2.0. Przy przekręceniu kluczyka słychać tylko cyknięcie, radio i kontrolki świecą, ale silnik, rozrusznik zero reakcji.
Co istotne tego dnia kilka godzin wcześniej normalnie jeździłem oraz od kilku dni zablokowały się drzwi od kierowcy (zakładam mechaniczne uszkodzenie, jakaś sprężynka), ale przy tej okazji przechodząc przez drzwi pasażera została nadepnięta wajcha ręcznego przez co świeci nonstop kontrolka. Być może to ma znaczenie, bądź po prostu kumulacja usterek.
Będę wdzięczny za porady od czego zacząć sprawdzanie.
Z góry dzięki
- Od: 24 cze 2012, 23:38
- Posty: 8
- Skąd: krk
- Auto: M6 GY 2.0 '03 Pb+LPG
Witam,
Mam podobny problem. Posiadam Mazdę 6 1.8b 2005r. W niedzielę, odpaliłem auto chwilę odczekałem i ruszyłem. Przejechałem może 800m, po czym samoczynnie auto mi zgasło, zapaliły się chyba wszystkie kontrolki.. Próbowałem odpalić nic z tego. Po przekręceniu kluczyka, świecą się wszystkie kontrolki, po chwili także zapala się kontrola trakcji i check. Gdy przekręcam kluczyk – zero reakcji. Kolega próbował podłączyć się za pomocą urządzenia diagnostycznego, nie można połączyć się z silnikiem, z innymi podezpołami można. Gdzieś w konsoli odczytaliśmy błąd Can coś w tym stylu. Hmm może koledzy podpowiecie gdzie szukać usterki?
Mam podobny problem. Posiadam Mazdę 6 1.8b 2005r. W niedzielę, odpaliłem auto chwilę odczekałem i ruszyłem. Przejechałem może 800m, po czym samoczynnie auto mi zgasło, zapaliły się chyba wszystkie kontrolki.. Próbowałem odpalić nic z tego. Po przekręceniu kluczyka, świecą się wszystkie kontrolki, po chwili także zapala się kontrola trakcji i check. Gdy przekręcam kluczyk – zero reakcji. Kolega próbował podłączyć się za pomocą urządzenia diagnostycznego, nie można połączyć się z silnikiem, z innymi podezpołami można. Gdzieś w konsoli odczytaliśmy błąd Can coś w tym stylu. Hmm może koledzy podpowiecie gdzie szukać usterki?
- Od: 30 paź 2017, 21:13
- Posty: 2
Sprawdz zasilania i masy sterownika Nawet gdyby nie bylo komunikacji CAN ze sterownikiem a bylby sprawny powinien odpalicartur2203 napisał(a):Do tego brak komunikacji z ECU silnika ?
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Cześć, podłączę się pod temat. Od ok 2 tygodni słyszałem podczas włączania zapłonu syczenie z okolic tylnej kanapy (wcześniej nie był on tak wyraźny jak teraz). Auto zaczęło odpalać za 2-3 zakręceniem, a nie jak wcześniej od ręki.
Dzisiaj w ogóle nie zapalił, nie zakręcił, zero odgłosów ze strony pompy paliwa. Sprawdzałem bezpiecznik (jest ok), ale nie mogę zlokalizować przekaźnika. Chce najpierw jego sprawdzić, a dopiero dobierać się do pompy.
Macie jakieś rady co może być przyczyną?
Dzisiaj w ogóle nie zapalił, nie zakręcił, zero odgłosów ze strony pompy paliwa. Sprawdzałem bezpiecznik (jest ok), ale nie mogę zlokalizować przekaźnika. Chce najpierw jego sprawdzić, a dopiero dobierać się do pompy.
Macie jakieś rady co może być przyczyną?
- Od: 25 kwi 2013, 14:06
- Posty: 5
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16 V 93'
Mazda 6 GY 1.6 147KM 2006'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6