Witam,
opisze sytuację którą do dziś niestety się przytrafia, po zaparkowaniu auta na parkingu podziemnym i godzinnej przerwie Mazda już nie odpaliła, odpalała i gasła i tak kilka razy, brak prądu na pompie paliwa (są tam 4 piny, na dwóch od pływaka jest, na tych od pompy paliwa nie ma), po podłączeniu pompy na krótko pompa działa, za zasilanie pompy odpowiedzialny jest przekaźnik z lewej strony nóg kierowcy AJ51 (niebieski), po podmianie na inny Mazda odpaliła, lecz później problemem było odpalanie za 2gim bądz 3cim razem, dziś znowu Mazda stoi i nie odpala = pompa paliwa nie pracuje po przekręceniu kluczyka, podmienione znowu na dwa inne przekaźniki (używane) i dalej Gdzie można szukać przyczyny jeszcze? Mazda kręci, brak paliwa na listwie bo i pompa nie pompuje, świece iskrę mają, dodam że był zmieniany akumulator z poprzedniego auta bo kupiony jako nowy rok temu, czekam na nowy przekaźnik z ASO lecz nie wiem czy to coś pomoże, może ktoś miał jakiś problem podobny i udało się rozwiązać go
Brak prądu na zasilaniu pompy paliwa 2.0 147KM
Strona 1 z 1
Dalej sprawa nie rozwiązana, zamówiony przekaźnik z ASO zamiennik Aj51 wsadzony 3 dni temu, dalej nie odapalała. Dziś po 3 dniach postoju zapaliła na dotyk za pierwszym Co teraz? nie wiadomo kiedy znowu się sytuacja powtórzy, co można sprawdzić dodam, że moc jest, ciśnienie na pompie też, żadnych spadów mocy coś typowo upierdliwego prądowego i teraz nie wiadomo co może być przyczyną szukanie po całym aucie też niewiele może wnieść.
- Od: 8 mar 2010, 00:56
- Posty: 44
- Skąd: Oleśnica
- Auto: Nissan Primera SR20DE
W skrzynce bezpieczników pod maską jest bezpiecznik od pompy paliwa.
FUEL PUMP
Jak Ci się chce to wywal tę skrzynkę do góry nogami (trochę męki z tym jest) i zobacz czy te przewody nie są zgnite.
Jak chcesz szybciej,to w kabinie tam gdzie jest przekaźnik pompy paliwa jeden z przewodów tego przekaźnika doprowadza napięcie spod maski (chyba biały/zielony pasek).Zobacz czy masz tam napięcie,a jak nie to podaj z najbliższego punktu np.bezpiecznik ROOM.
FUEL PUMP
Jak Ci się chce to wywal tę skrzynkę do góry nogami (trochę męki z tym jest) i zobacz czy te przewody nie są zgnite.
Jak chcesz szybciej,to w kabinie tam gdzie jest przekaźnik pompy paliwa jeden z przewodów tego przekaźnika doprowadza napięcie spod maski (chyba biały/zielony pasek).Zobacz czy masz tam napięcie,a jak nie to podaj z najbliższego punktu np.bezpiecznik ROOM.
Co prawda w innej marce ,ale wlasnie przez czujnik hala(polozenia walu) wieszal sie ,wszystko dzialalo, a na pompe nie dochodzilo napiecie ,pamietam ze potraktowalem go szczotko druciano od tamtej pory nie bylo juz owej sytuacji
Sytuacja po trochu opanowana, auto odpala lecz za 2-3 razem dopiero, są obydwa nowe przekaźniki jeden koło nóg kierowcy drugi pod maską, jedynie co to jeszcze uciążliwe odpalanie za 2-3 razem po nocy tak jakby się paliwo cofało z przewodu, jeśli tak jest to gdzie może być nieszczelność przy pompie? Jesli były ściagane te przewody karbowane czarne tam szukać przyczyn ?
- Od: 8 mar 2010, 00:56
- Posty: 44
- Skąd: Oleśnica
- Auto: Nissan Primera SR20DE
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6