A wiec zaistniał u mnie taki problem iż, po pierwsze posiadam mazde 6 (2005r) 1.8 Benzyna +LPG. Problem jest taki gdyż dzisiaj rano miałem jechać na uczelnie lecz jeszcze wcześniej zabrać kilka osób z mojego miasta. Z pod domu odpaliłem normalnie auto pojechałem po resztę osób lecz zgasiłem silnik ponieważ czekałem. Chcąc odpali ponownie auto nastała kompletna cisza .. zero jakiegokolwiek zapłonu w aucie ani nic. Próbowałem odpalić z zapasowego klucza bo ktoś tam mi mówił, że miał podobna sytuacje i z zapasowego ruszało mu auto lecz w moim wypadku to nie podziałało. Nie wiem co może być pewnie i tak do mechanika auto będę musiał odstawić ale chciał bym się was jeszcze poradzić jak działać z takim wypadkiem, czy ktoś coś takiego już miał. O wytłumaczenie prosił bym jak dla zielonego w tych sprawach – bo nie okłamując się nie znam się na tym !
Pozdrawiam i z góry dziękuje za wszelkie porady !
Problem z zapłonem / brak zapłonu
Strona 1 z 1
A rozrusznik kręci?
Objawem uszkodzenia immobilizera czy to w kluczyku czy pętli przy stacyjce jest brak iskry czyli właśnie to co miał ten ktoś. Ale rozrusznik w każdym samochodzie kręci.
Objawem uszkodzenia immobilizera czy to w kluczyku czy pętli przy stacyjce jest brak iskry czyli właśnie to co miał ten ktoś. Ale rozrusznik w każdym samochodzie kręci.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
mam m,azde 6 2002r 220000km benzynowy silnik .pobiera duzo oleju i ma nierowna prace silnika tak jak by nie pali la na jednym cylindrze swiece zalane olejem wymienilem , przy przegazowaniu na zimnym silniku bialy dym z tłumnika wymieniłem też cefke zaplonową i kable ,bez zmian ,chodzi jak traktor .o co caman czy trobic remont silnika czy wymienic cały
-
pawel72
To czy silnik kwalifikuje sie do remontu można poprzeć pewnymi czynnościami, poczytaj . Drugi silnik pewnie ze 3000 tyś wiec za ten chajs to chyba lepiej remont zrobić .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Jeżeli kopci na zimnym to pewnie pierścienie przepuszczają. Mógłbyś jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania z tzw. próbą olejową.
Poza tym jeżeli świece były mokre to pewnie cieknie olej z pokrywy zaworów do kanałów gdzie siedzą świece. Może to powodować przebicie i wypadanie zapłonów.
Poza tym jeżeli świece były mokre to pewnie cieknie olej z pokrywy zaworów do kanałów gdzie siedzą świece. Może to powodować przebicie i wypadanie zapłonów.
- Od: 13 lut 2014, 12:36
- Posty: 63
- Skąd: Bydoszcz
- Auto: Mazda 323F (BA) 1.5 (Z5) '95
Mazda 6 (GY) 2.0 (LF) +LPG BRC Sequent 24.11 '03
witam kupiem mazde 6 z silnikiem 2.3 sport z uszkodzonym blokiem zakupiłem nowy kompletny silnik przełożyłem silnik elektryka pasowała wszystkie kostki podpięte problem jest ze samochód kreci lecz nie daje iskry na swiece macie jakieś pomysly co to moze byc
- Od: 31 maja 2012, 21:39
- Posty: 7
- Skąd: Gniezno
- Auto: Mazda 3 1.6 diesel 2004
WItaj.
Posprawdzaj wszystko jeszcze raz dokładnie, czy jest wszystko podpięte.
Kolejna sprawa to, czy wszystko działało w silniku, który zakupiłeś. Pozdrawiam
Posprawdzaj wszystko jeszcze raz dokładnie, czy jest wszystko podpięte.
Kolejna sprawa to, czy wszystko działało w silniku, który zakupiłeś. Pozdrawiam
Mazda 6 Sakata 1.8 16V 120KM Comfort
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
Logo Mazda- i jest jazda :]
Mazda to nie tylko samochód- to filozofia i styl życia :)
- Od: 11 lip 2014, 23:28
- Posty: 200 (0/5)
- Skąd: Cork/ Łódź
- Auto: Mazda6 GG L8 '06 Sakata 1.8 16V Comfort
Robiłem podobnie przekładałem całe wiązki elektryczne tylko ze w 306 i problem miałem podobny ,wszystko działało ale nie pompa i jej przekaznik,a winowajca był czujnik położenia wału przeczyscilem i chulalo
Dopisano poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 18:04:
Nie wiem co tak wystrzelilem rano z tą pompą , zobacz czy dochodzi prąd do cewki.
Dopisano poniedziałek, 11 sierpnia 2014, 18:04:
Nie wiem co tak wystrzelilem rano z tą pompą , zobacz czy dochodzi prąd do cewki.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Witam.
Desperacko szukam pomocy, bo opadły mi już ręce. Z autem nigdy nie miałem problemów, wczoraj normalnie jeździłem aż do dziś rano... Chcąc odpalić auto, okazuje się, że kręci, wszystko działa, tylko nie daje iskry na żadną świecę, przez co nie ma opcji odpalenia auta. Nie mam pojęcia w czym szukać problemu. Czy jest może jakiś moduł zapłonu, jakieś bezpieczniki, cokolwiek, byle by sprawdzić. Nie widać, żeby wiązka była gdzieś przegryziona. Podpinany pod kompa nie wykazywał żadnych błędów. Nie mam już sił na to, dlatego proszę o pomoc, może ktoś miał taki problem i go rozwiązał lub ma jakieś sensowne wskazówki.
Mazda 6 2007r
2,0 Pb 147km
Desperacko szukam pomocy, bo opadły mi już ręce. Z autem nigdy nie miałem problemów, wczoraj normalnie jeździłem aż do dziś rano... Chcąc odpalić auto, okazuje się, że kręci, wszystko działa, tylko nie daje iskry na żadną świecę, przez co nie ma opcji odpalenia auta. Nie mam pojęcia w czym szukać problemu. Czy jest może jakiś moduł zapłonu, jakieś bezpieczniki, cokolwiek, byle by sprawdzić. Nie widać, żeby wiązka była gdzieś przegryziona. Podpinany pod kompa nie wykazywał żadnych błędów. Nie mam już sił na to, dlatego proszę o pomoc, może ktoś miał taki problem i go rozwiązał lub ma jakieś sensowne wskazówki.
Mazda 6 2007r
2,0 Pb 147km
- Od: 15 mar 2014, 14:29
- Posty: 13
- Skąd: Lubsko
- Auto: Mazda 323f
1,5
1997r.
zmień auto w podpisie..
może immobilajzer?
może immobilajzer?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6