błąd – Wypadający zapłon na 2 cylindrze , M6 2,0 2002 rok.
Strona 1 z 1
Kilkakrotnie przez różne osoby był odczytywany i kasowany błąd jak wyżej. Problem pojawia się najczęściej na zimnym silniku po odpaleniu na benzynie. Zapala się check, spada moc silnika i silnik pracuje nierówno. Sporadycznie problem występuje po przełączeniu na gaz na rozgrzanym silniku.
Zrobione – wymiana świec, przewodów WN, cewki zapłonowej. Nie ma zmian.
Czego jeszcze można szukać, jak zlokalizować problem (usterkę).
Zrobione – wymiana świec, przewodów WN, cewki zapłonowej. Nie ma zmian.
Czego jeszcze można szukać, jak zlokalizować problem (usterkę).
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
A sonda/y ok?
Mi przed wymianą sondy wyskakiwał głównie błąd sondy – logiczne – ale wypadnięty zapłon też raz miałem. Po wymianie cisza. W końcu to chyba sonda jest odpowiedzialna za wywęszenie nieprzepalonego paliwa a przy gazie jej żywotność jest krótsza.
Czujnik spalania stukowego (nie wiem czy jest M6, ale pewnie tak) taż by mógł za to odpowiadać.
Mi przed wymianą sondy wyskakiwał głównie błąd sondy – logiczne – ale wypadnięty zapłon też raz miałem. Po wymianie cisza. W końcu to chyba sonda jest odpowiedzialna za wywęszenie nieprzepalonego paliwa a przy gazie jej żywotność jest krótsza.
Czujnik spalania stukowego (nie wiem czy jest M6, ale pewnie tak) taż by mógł za to odpowiadać.
klub3 ... a jaki byl kod tego bledu?
Podsumujmy...
Objawy:
...na zimnym silniku (po odpaleniu) nierowna praca... tak do 8 – 10 minutek?
Czasem spadek mocy i check engine
...lub (po rozgrzaniu auta) normalna bezproblemowa praca...
Czy tak to wyglada?
Podsumujmy...
Objawy:
...na zimnym silniku (po odpaleniu) nierowna praca... tak do 8 – 10 minutek?
Czasem spadek mocy i check engine
...lub (po rozgrzaniu auta) normalna bezproblemowa praca...
Czy tak to wyglada?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
67igor1 napisał(a):klub3 ... a jaki byl kod tego bledu?
... sprawdziles juz?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Masz PW.
Edit: 05.02.2011
I jak sie sprawy maja? Masz juz autko sprawne?
Edit: 05.02.2011
I jak sie sprawy maja? Masz juz autko sprawne?
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam.
Ten błąd był spowodowany wypalonym gniazdem i zaworem. Słaba kompresja i brak zapłonu.
Takie były skutki eksploatacji silnika na LPG bez LUBRYFIKATORA. Przestrzegam przed gazownikami, którzy nie montuja lubryfikatora lub podpowiadają, żeby nie zalewac tego płynu.
Skończyło sie na remoncie głowicy. Koszt 700 PLN.
Ten błąd był spowodowany wypalonym gniazdem i zaworem. Słaba kompresja i brak zapłonu.
Takie były skutki eksploatacji silnika na LPG bez LUBRYFIKATORA. Przestrzegam przed gazownikami, którzy nie montuja lubryfikatora lub podpowiadają, żeby nie zalewac tego płynu.
Skończyło sie na remoncie głowicy. Koszt 700 PLN.
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
klub3 napisał(a):Witam.
Ten błąd był spowodowany wypalonym gniazdem i zaworem. Słaba kompresja i brak zapłonu.
Takie były skutki eksploatacji silnika na LPG bez LUBRYFIKATORA. Przestrzegam przed gazownikami, którzy nie montuja lubryfikatora lub podpowiadają, żeby nie zalewac tego płynu.
Skończyło sie na remoncie głowicy. Koszt 700 PLN.
A ile na tym gazie poplątałaś ze takie żeczy piszesz i straszyszntych tych którzy nie założyli lubry, ja do swojej nie zakładałem lubry. bo jest zbyteczne tak wyczytałem tu na forum i żądko kto montuje lubre.
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Luzów nie było, instalacja sekwencyjna i wypalone gniazdo, ponieważ auto w Niemczech jeździło bez płynu w lubryfikatorze.
Niedowiarkom i cierpliwym polecam sprawdzić, ile wasze mazdy polatają bez lubryfikatora. Powodzenia i tyle w temacie.
A doradzaja tak gazownicy, którzy nie maja pojęcia o gniazdach w maździe lub nie chce im sie ruszyć tyłka i kupić specjalnie do mazdy lubryfikator.
Ja w Omedze nie mam lubryfikatora (Stag 300 ) i nawet nie zamierzam instalować. A mazda teraz już zawsze jeździ z lubryfikacją.
Niedowiarkom i cierpliwym polecam sprawdzić, ile wasze mazdy polatają bez lubryfikatora. Powodzenia i tyle w temacie.
A doradzaja tak gazownicy, którzy nie maja pojęcia o gniazdach w maździe lub nie chce im sie ruszyć tyłka i kupić specjalnie do mazdy lubryfikator.
Ja w Omedze nie mam lubryfikatora (Stag 300 ) i nawet nie zamierzam instalować. A mazda teraz już zawsze jeździ z lubryfikacją.
Ostatnio edytowano 11 maja 2014, 21:48 przez klub3, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
klub3 napisał(a):Dobre mazdy skończyły się na 626 gd dlatego mazdom już dziękujemy.
ogólnie "dobre" auta "skończyły się" na tym mniej więcej etapie...i to niezależnie od marki... Producenci zaczęli zauważać, że bardziej im się opłaca robić mniej trwałe auta i podzespoły...
Sorry za OT
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
chciałbym tylko potwierdzić te symptomy
po zrobieniu 100kkm na podtlenku LPG:
wyskakiwanie zapłonów
check na zimnym o gubieniu zapłonu na 1 cylindrze
wymiany kabli cewki świec itp
kompresja 8 na 1 garze
zdjęcie głowicy – wypalone gniazdo
przyczyna- lejący wtrysk lpg –>zubożanie reszty garów
o lubrykatorach nie będę się wypowiadać (OT)
po zrobieniu 100kkm na podtlenku LPG:
wyskakiwanie zapłonów
check na zimnym o gubieniu zapłonu na 1 cylindrze
wymiany kabli cewki świec itp
kompresja 8 na 1 garze
zdjęcie głowicy – wypalone gniazdo
przyczyna- lejący wtrysk lpg –>zubożanie reszty garów
o lubrykatorach nie będę się wypowiadać (OT)
- Od: 17 cze 2014, 08:02
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 LF @LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6