Błąd P 2187

Postprzez torek » 19 lip 2018, 10:46

U ciebie wygląda jak by przepływka była do wymiany.., zwłaszcza ta temp powietrza dolotowego..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Theoligarx » 19 lip 2018, 16:52

Czy oni sa wszystkoe takie same przeplywomierzy

Przepływomierz powietrza ZL01 197400-2010

Czy muszę wyszukac z tą końcówka 01H12? Poczatek u wszystkich jest taki sam ale na dole wszystkie rozne napisy. Bo nowy 350 pln. To moze używany?
Ostatnio edytowano 22 lip 2018, 19:28 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie cytujemy całego ostatniego posta - nie ma takiej potrzeby
Początkujący
 
Od: 19 lip 2018, 07:35
Posty: 6 (1/0)
Auto: Mazda 6. 2007. Automat. 147KM. 2.0 Benzyna.

Postprzez Theoligarx » 11 wrz 2018, 20:08

Ogólnie zamieniłem przepływkę, ale też znalazłem w czym jest główny problem w 3 cylindrze nie mam ciśnienie, tylko 5 barów, reszta mam po 10 barów, więc stąd nie ma mocy auto nie przyspiesza jak powinno ale tylko przyciąga. Bardzo dziwnie ale miałem wyregulowany zawory, co jak sprawdzałem cisnienie to okazało się że zawory wypalony, ale to dziwnie bo po nowych wyregulowanych przejechałem tylko 15tys km. oczywiscie moje autko jest na gas. nie spodziewałem się że tak szybko się wypałą.
Początkujący
 
Od: 19 lip 2018, 07:35
Posty: 6 (1/0)
Auto: Mazda 6. 2007. Automat. 147KM. 2.0 Benzyna.

Postprzez torek » 12 wrz 2018, 08:33

Pewnie mieszanka LPG jest źle ustawiona i dlatego tak się dzieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez 13kamil » 12 wrz 2018, 18:12

Witam.
Dwukrotnie miałem P2187 i za każdym razem winne okazało się lewe powietrze. Raz koło kolektora dolotowego a drugi raz oring na wtryskiwaczu benzynowym.
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2017, 16:45
Posty: 31 (0/2)
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GY polift 2005r. 2.0 benzyna + LPG 147KM
Ex Mitsubishi Carisma 1996r. 1834ccm benzyna+LPG 116KM

Postprzez torek » 13 wrz 2018, 08:56

Sprawdźcie, czy macie syknięcie przy odkręcaniu korka paliwa. Bo ten błąd też wyskakuje między innymi przez to, czyli jest jakaś nieszczelność w układzie paliwowym, a dokładnie par paliwa.. :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez daaf » 18 paź 2018, 08:57

Opisze u mnie jak wyglądała przygoda z tytułowym błędem, może komuś się przyda.

Żadnych oznak mulenia silnika czy jego dziwnej pracy. Po prostu wywalało checka. Błąd pokazywał się za każdym razem po jego usunięciu. Zwykle pojawiał się po przejechaniu 100km, przy stałej prędkości na autostradzie czyli tak jakby nie pasowało do tego na co sam błąd wskazywał.
Zrobiłem test na benzynie, błąd się nie pojawił. To już wiadome było, że to kwestia LPG. Gazownik podkręcił troszkę dawkę paliwa i włączył autoadaptację. Nie wiadomo dlaczego była wyłączona... Po tym zabiegu spokój, bez wkurzającego pomarańczowego checka :)
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2014, 11:55
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GL, 2.5
była:
Mazda 6 GG, 2.0

Postprzez paaw2 » 16 sty 2020, 21:02

Od jakiegoś czasu świeci mi się checkengine (Od momentu gdy Kuna podjadła mi nieco w komorze silnika)
Po podłączeniu interfejsu odczytałem wartości korekty krótko i długoterminowej.

Na zimnym silniku (około 900 obrotów /min) wyglądało to tak :
short: 3-5 Long 18-23 MAF 2,38 g/s
Na gorącym silniku (około 900obrotów/min)
short 23-24 Long 20-21 MAF 2,38 g/s

Printscreen w załączniku.

Proszę o podpowiedź od czego powinienem zacząć poszukiwania źródła problemu.
Jakie wartości uznaje się za prawidłowe (Silnik PB 1999cm3 z 2008 roku)
Załączniki
log.PNG
Początkujący
 
Od: 29 wrz 2019, 16:47
Posty: 2
Auto: Mazda 5 (CR) 2.0 150KM Automat wersja 7os

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6