Mazda6 Problem na zimnym silniku

Postprzez pakolek84 » 6 paź 2014, 17:09

Jestem posiadaczem mazdy 6 od 4 miesięcy i od ostatnich 2-ch tygodni coś jest nie tak z zapalaniem samochodu na zimnym silniku.Muli do 2000k a jak jest obrotomierz ciut powyżej 2000k nagle czuć przyśpieszenie.Jak się zagrzeje Madzia to jadąc są przerywania.WYMIENIŁEM : Świece NGK ,KABLE NGK był podpięty pod komputer i nic nie wyszło.Był przeczyszczony przepływomierz.Proszę pomóżcie. :(
Ostatnio edytowano 28 wrz 2015, 10:11 przez pakolek84, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez brodaM6 » 6 paź 2014, 21:07

zostala ci cewka do sprawdzenia ,a z odpalaniem to moze cos z aku miesza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Adisbdg » 7 paź 2014, 10:41

Problemy przy odpalaniu mam takie same jak Ty kolego do 2k obrotomierz a pozniej powoli obroty spadają. Co do przerywania to może spróbuj jeszcze przepustnice wyczyścić? Czym czyściłeś przepływomierz (pytam bo też chcę przeczyścić)? Widze że masz gaz więc pytanie czy problemy przerywania występują na gazie czy benzynie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 00:58
Posty: 73
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006

Postprzez brodaM6 » 7 paź 2014, 10:59

Moim skromnym zdaniem przepustnica jest niewinna :P , bardziej jak obroty falują ,a nie jak silnik przerywa , ewentualnie do tego mulenia .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez TeGiO » 7 paź 2014, 15:52

miałem ten sam problem po założeniu gazu. na benzynie bez objawów, a na gazie szarpał w ok. 2000 obr/min. po wymianie kompletu cewka, kable, świece objawy ustały 100 procentowo. benzyna zapali się zawsze, a gaz jest niestety czulszy, stąd ten problem.
Pozdrawiam

P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2013, 15:32
Posty: 86 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 1.8 2003r. LPG

Postprzez pakolek84 » 22 paź 2014, 20:30

A[quote="TeGiO"]miałem ten sam problem po założeniu gazu. na benzynie bez objawów, a na gazie szarpał w ok. 2000 obr/min. po wymianie kompletu cewka, kable, świece objawy ustały 100 procentowo. benzyna zapali się zawsze, a gaz jest niestety czulszy, stąd ten problem.
Pozdrawiam

P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu

Cewka wymieniona 3 dni temu i nadal to samo.A jaki gaz posiadasz i czy twój gazownik ustawiał gaz jeździł czy też przez kompa wszystko.Zastanawiam się czy może sonda lambda.Problem tez jest już przy większych obrotach (szarpie) a do dwóch tysiecy muł
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez TeGiO » 22 paź 2014, 21:50

ja mam lpgtech214. u mnie zebrane mapy benzynowe i na ich podstawie mapy gazowe, tak jak w każdej sekwencji. teraz to już sam sobie reguluje gaz bo kupiłem kabel :D
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2013, 15:32
Posty: 86 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY 1.8 2003r. LPG

Postprzez pakolek84 » 23 paź 2014, 07:10

hmm mój gazownik tylko podłączył kompa do gazu i tyle ,bez jeżdżenia mówi że kom wszystko sam ustawi.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez brodaM6 » 23 paź 2014, 08:25

Nie pojechałbym więcej do niego . Zrób autokalibracjie .
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez pakolek84 » 24 paź 2014, 19:21

A może sprawdzić kompresje?
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez pakolek84 » 27 paź 2014, 18:50

Dziś byłem ustawić gaz tak jak to powinno być no i nadal to samo problem co któryś raz z odpalaniem czy to na zimnym czy to na ciepłym silniku no i przerywa . <glupek2> <glupek2> <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez t34567 » 27 paź 2014, 21:22

Zmień gazownika...

w ogóle jak (i dlaczego) odebrałeś auto skoro szarpało? Ja bym nie odebrał tylko zostawił żeby zrobili jak należy albo kazał wyciągnąć graty, skoro nie potrafią poprawnie zestroić.

Jak Ci gość powiedział że komputer gazowy się "sam zestroi" to wystarczający powód żeby do niego nie jechać. Fizyczne założenie instalacji to tylko połowa roboty...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez pakolek84 » 28 paź 2014, 19:22

GAZOWNIK poinformował mnie że pod względem ustawień to wszystko postroił ale nadal problem jest też na benzynie.
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez pakolek84 » 22 gru 2014, 12:24

Witam powracam z moim problemem.Tak jak wcześniej pisałem że jest problem i z odpalaniem samochodu jak i z tym że na zimnym silniku jest mul do 2000 a potem dostaje tak jakby kopa a jak się zagrzeje za około 10 min wszystko jest ok.Do dnia dzisiejszego nikt z mechaników się z tym problemem nie uporał :( .
Zastanawiam się czy to nie będzie uszczelka pod głowicą lub lub właśnie tu proszę o poradę.
Oleju bierze ale to 0,5l na nie wiem 2000km może więcej?
A może serwis Mazdy????
Jeżeli macie jakieś konkrety proszę nawet o kontakt 508-988-265
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2014, 16:36
Posty: 104
Skąd: Zabrze śląskie
Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana

Postprzez xRafalx » 22 gru 2014, 14:57

To wychodzi 2,5l na 10tkm to jest dużo za dużo.. Odwiedził bym jakiegoś polecanego, dobrego mechanika...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez matthies » 22 gru 2014, 16:22

Rafał nie prawda, norma producenta przewiduje bagatela 1l oleju na 1000 km...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez t34567 » 22 gru 2014, 21:30

A to nie w wanklach taka norma?:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2013, 00:04
Posty: 324 (1/6)
Skąd: Stary Sącz
Auto: Mazda 6 Sedan 2.0 Pb 2006 147KM STAG 300 Premium/Hana/ACR01

Postprzez matthies » 22 gru 2014, 23:48

nie, w GG/GY.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez xRafalx » 22 gru 2014, 23:58

To ja słyszałem, że taka ilość to na 10t km :D 1l oleju na 1t km to jakieś 10l na 10t km, więc jakoś słabo mi się to widzi :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez matthies » 23 gru 2014, 15:15

taka jest norma przewidziana przez producenta. Oczywiście jest ona tendencyjna, bardziej gwoli zabezpieczenia się przed reklamacjami, ale skoro tak w książce jest, to spoko można od wymiany do wymiany dolać 5L bańkę :P
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6