Mazda6 Problem na zimnym silniku
Jestem posiadaczem mazdy 6 od 4 miesięcy i od ostatnich 2-ch tygodni coś jest nie tak z zapalaniem samochodu na zimnym silniku.Muli do 2000k a jak jest obrotomierz ciut powyżej 2000k nagle czuć przyśpieszenie.Jak się zagrzeje Madzia to jadąc są przerywania.WYMIENIŁEM : Świece NGK ,KABLE NGK był podpięty pod komputer i nic nie wyszło.Był przeczyszczony przepływomierz.Proszę pomóżcie.
Ostatnio edytowano 28 wrz 2015, 10:11 przez pakolek84, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Problemy przy odpalaniu mam takie same jak Ty kolego do 2k obrotomierz a pozniej powoli obroty spadają. Co do przerywania to może spróbuj jeszcze przepustnice wyczyścić? Czym czyściłeś przepływomierz (pytam bo też chcę przeczyścić)? Widze że masz gaz więc pytanie czy problemy przerywania występują na gazie czy benzynie?
- Od: 15 sty 2009, 00:58
- Posty: 73
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 2.3 Top Sport 2006
miałem ten sam problem po założeniu gazu. na benzynie bez objawów, a na gazie szarpał w ok. 2000 obr/min. po wymianie kompletu cewka, kable, świece objawy ustały 100 procentowo. benzyna zapali się zawsze, a gaz jest niestety czulszy, stąd ten problem.
Pozdrawiam
P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu
Pozdrawiam
P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu
A[quote="TeGiO"]miałem ten sam problem po założeniu gazu. na benzynie bez objawów, a na gazie szarpał w ok. 2000 obr/min. po wymianie kompletu cewka, kable, świece objawy ustały 100 procentowo. benzyna zapali się zawsze, a gaz jest niestety czulszy, stąd ten problem.
Pozdrawiam
P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu
Cewka wymieniona 3 dni temu i nadal to samo.A jaki gaz posiadasz i czy twój gazownik ustawiał gaz jeździł czy też przez kompa wszystko.Zastanawiam się czy może sonda lambda.Problem tez jest już przy większych obrotach (szarpie) a do dwóch tysiecy muł
Pozdrawiam
P.S. u mnie też nie wyskakiwał błąd wypadającego zapłonu
Cewka wymieniona 3 dni temu i nadal to samo.A jaki gaz posiadasz i czy twój gazownik ustawiał gaz jeździł czy też przez kompa wszystko.Zastanawiam się czy może sonda lambda.Problem tez jest już przy większych obrotach (szarpie) a do dwóch tysiecy muł
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
Zmień gazownika...
w ogóle jak (i dlaczego) odebrałeś auto skoro szarpało? Ja bym nie odebrał tylko zostawił żeby zrobili jak należy albo kazał wyciągnąć graty, skoro nie potrafią poprawnie zestroić.
Jak Ci gość powiedział że komputer gazowy się "sam zestroi" to wystarczający powód żeby do niego nie jechać. Fizyczne założenie instalacji to tylko połowa roboty...
w ogóle jak (i dlaczego) odebrałeś auto skoro szarpało? Ja bym nie odebrał tylko zostawił żeby zrobili jak należy albo kazał wyciągnąć graty, skoro nie potrafią poprawnie zestroić.
Jak Ci gość powiedział że komputer gazowy się "sam zestroi" to wystarczający powód żeby do niego nie jechać. Fizyczne założenie instalacji to tylko połowa roboty...
Witam powracam z moim problemem.Tak jak wcześniej pisałem że jest problem i z odpalaniem samochodu jak i z tym że na zimnym silniku jest mul do 2000 a potem dostaje tak jakby kopa a jak się zagrzeje za około 10 min wszystko jest ok.Do dnia dzisiejszego nikt z mechaników się z tym problemem nie uporał .
Zastanawiam się czy to nie będzie uszczelka pod głowicą lub lub właśnie tu proszę o poradę.
Oleju bierze ale to 0,5l na nie wiem 2000km może więcej?
A może serwis Mazdy????
Jeżeli macie jakieś konkrety proszę nawet o kontakt 508-988-265
Zastanawiam się czy to nie będzie uszczelka pod głowicą lub lub właśnie tu proszę o poradę.
Oleju bierze ale to 0,5l na nie wiem 2000km może więcej?
A może serwis Mazdy????
Jeżeli macie jakieś konkrety proszę nawet o kontakt 508-988-265
- Od: 6 paź 2014, 16:36
- Posty: 104
- Skąd: Zabrze śląskie
- Auto: Mazda 6 2.0 kombi benzyna+gaz 141 Stag + Hana
To wychodzi 2,5l na 10tkm to jest dużo za dużo.. Odwiedził bym jakiegoś polecanego, dobrego mechanika...
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
To ja słyszałem, że taka ilość to na 10t km 1l oleju na 1t km to jakieś 10l na 10t km, więc jakoś słabo mi się to widzi
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
taka jest norma przewidziana przez producenta. Oczywiście jest ona tendencyjna, bardziej gwoli zabezpieczenia się przed reklamacjami, ale skoro tak w książce jest, to spoko można od wymiany do wymiany dolać 5L bańkę
-
Moderator GJ
- Od: 10 cze 2012, 18:04
- Posty: 6358 (61/116)
- Skąd: Toruń
- Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6