Słabe przyspieszenie – benz.

Postprzez Hubix » 4 lip 2011, 14:32

Możesz przesmarować oś (trzpień) zaworu EGR, ale to tylko kosmetyka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez mcbeth » 4 lip 2011, 15:50

Nie jestem przekonany, czy nasmarowanie trzpienia rozwiąże problem mułowatości hahaha .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Hubix » 4 lip 2011, 16:09

Dlatego napisałem "ale to tylko kosmetyka"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez mawa » 4 lip 2011, 19:31

dexter7d napisał(a):3. ten typ tak ma – dopiero powyzej 4000 obrotow dostaje skrzydel (ja mam wrazenie jakby sie turbina wlaczala) – jego znajomy tez ma M6 i ma podobne objawy.

Tak jak pisałem – to normalne w M6. Żeby jeździć dynamicznie trzeba jednak wychodzić ponad 4000obr no i niestety wtedy robi się głośno.
Japońce chyba z reguły są obrotolubne :) Miałem przyjemność jeździć Hondą Civic 1.4 i też dopiero od 4000obr ładnie przyspieszała :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2010, 19:13
Posty: 97
Skąd: Kraków
Auto: M6 GG LF

Postprzez matys0644 » 4 lip 2011, 21:07

mój braciak ma 1,8 i narzeka na to samo więc zrobiliśmy próbę i faktycznie różnica może odczucie między 2,3 a 1,8 jest ogromne i on sam to potwierdził jak wsiadł i się przejechał moją oświadczając krótko "to to jedzie" mimo,że automat i 4x4 co odbiera troszkę tak więc wychodzi,że ten typ faktycznie tak ma i nie ma co szukać i wydawać kasy ew.sprzedać i kupić coś mocniejszego :D
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2008, 17:16
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Auto: M6 2004
2,3 AWD+ automat

Postprzez mcbeth » 4 lip 2011, 21:16

Hubix napisał(a):Dlatego napisałem "ale to tylko kosmetyka"

Oj tak sobie tylko zażartowałem, ale widać zbyt 'subtelnie' ;) .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez mary350 » 5 lip 2011, 12:26

Benzyna ma mały moment obrotowy i z tego powodu na niskich obrotach jest mułowata.Moja Madzia dostaje kopa po 4tyś. obrotów. Wcześniej jeździłem dieslem i przy 2tyś. obrotów szedł jak wściekły.
Co do prędkości 80km/h to raczej na 4 biegu powinno się jeździć,wtedy nie będzie problemu z przyspieszaniem
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2010, 21:41
Posty: 5
Skąd: Wawa/GRH
Auto: Mazda 6 kombi 2,3'06

Postprzez Wojtek » 5 lip 2011, 13:43

dexter7d napisał(a):ten typ tak ma

z mila checia przyjrze sie Twojej M6... bo wyglada na calkiem ciekawy egzemplaez ;)
ale musialbys dojechac na jeden z naszych spotow w UK...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez micagh » 11 lip 2011, 22:28

Do wyprzedzania od 80 km/h najlepszy jest bieg nr 3 do 130-km/h starcza bez problemu :D . O przyspieszaniu żwawym na "5-ce" można zapomnieć, że o "6-ce" nie wspomnę. Też przesiadałem się z klekota i trzeba się było przestawić, że tam gdzie w dieslu koniec obrotów, to tu dopiero zaczyna jechać i trza wachlować biegami zdecydowanie częściej :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2010, 16:08
Posty: 52
Skąd: mazowieckie
Auto: M6- 2,0 LF `05
147 KM

Postprzez zetek » 14 lip 2011, 22:43

A ja myślałem, że 5-tka jest tylko do ekonomi, ale jeżeli kolega pisze,że 4 bieg jest kiepski to chyba coś nie tak bo na 4 biegu u mnie idzie od 80 bez problemu. A te zaciski kolega sprawdził czy koła chodzą lekko???????? A jak ze spalaniem ??????????????????
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 16:30
Posty: 298
Skąd: Rawicz
Auto: Mazda 6 sport kombi 2.0 141KM

Postprzez polak900 » 14 lip 2011, 23:35

m6 lubi wysokie obroty, więc od 80 radzę przyspieszać na 4 biegu
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Wojtek » 14 lip 2011, 23:42

przeciez 5 od 80km/h to calkowicie emerycka jazda... :|
benzynka lubi sie krecic ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/471)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez koyot39 » 20 lip 2011, 21:25

dexter7d napisał(a):Jadac na 5 80km/h po wcisnieciu gazu baaardzo wolno przyspiesza.
tez tak mam,dlatego przy 80km/h wrzucam 3 bieg i pedal gazu do podlogi :D na przyspieszanie nie narzekam <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2011, 23:00
Posty: 32
Skąd: Walsall,UK
Auto: M6 2.0/147 2006

Postprzez greg 82 » 20 lip 2011, 22:02

podobnie jak u mnie przy 70-90km/h wrzucam 3 i leci jak burza
Początkujący
 
Od: 24 sty 2011, 22:17
Posty: 19
Skąd: sosnowiec
Auto: M6 2.0 147Km,2006

Postprzez zico » 12 kwi 2013, 10:18

sprawdziłem również u siebie
w przedziale 80-120km/h na 5 biegu przyspiesza w 14s
czy to w granicach normy? czy coś mogę poprawić?
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2012, 00:29
Posty: 84
Auto: Mazda 6: 2.0 Pb 2005 FL
:D

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6