Mazda6 2.0d -jak odróżnić 121KM od 136KM
1, 2
Witam wszystkich Mazdomaniaków . jak odróżnić silniki o mocy 121 i 136 , czym one sie róznią na pierwszy rzut oka , pomoże ktoś?
-
jankes3
Wizualnie i na dodatek na pierwszy rzut oka nie odróżnisz.
2.0 Diesel (CiTD) 121 MZR-CD
2.0 Diesel (CiTD) 136 MZR-CD
Znajdź różnice....
2.0 Diesel (CiTD) 121 MZR-CD
2.0 Diesel (CiTD) 136 MZR-CD
Znajdź różnice....
Są samochody. I... jest MAZDA 6.
Ok, z tego co wiem silniki są identyczne, różnią się podobno tylko modułem który steruje pracą wtrysków. Czy jeśli mam 121 KM i dam sterownik od 136 KM to będę miał te 136? Jeśli tak to jak poznać, czy moduł jest od 121 czy 136?
- Od: 31 mar 2009, 22:14
- Posty: 107
- Skąd: kalisz
- Auto: Mazda5 Sport 2.3i 166KM A/T 2006
Gdzieś na tym forum czytałem o osiągach silników 121 i 136 i są praktycznie identyczne. Mocniejszy jest szybszy do 100 o nie więcej jak 0,5s..........
........więc chyba nie warto sobie głowy tym zawracać....
........więc chyba nie warto sobie głowy tym zawracać....
My ride's: Renault Espace 2.0 DCI 06' 175KM
Moja M6 --- SOLD
Moja M6 --- SOLD
różnic jest niewiele.
wizualnie tylko numer na PCM/ie
i we Vin/ie po literce T i R
poza tym niczym innym!
i do wersji 121 można sokojnie zapakować PCM/a od 136 Km wersji..
pozdr.
E.
wizualnie tylko numer na PCM/ie
i we Vin/ie po literce T i R
poza tym niczym innym!
i do wersji 121 można sokojnie zapakować PCM/a od 136 Km wersji..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
kixi4 napisał(a):Ok, w takim razie jak odróżnić PCM 121 od 136?
jak kolega napisal:
koluk napisał(a):Patrząc na silniki trudno znależć różnicę, ale...
Jest na to sposób: 8 cyfra w numerze VIN.
Jesli jest T oznacza to silnik 121KM, jesli jest R to silnik ma 136KM.
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Grzyby napisał(a):A jeśli nowy to zadzwoń do ASO
lepiej nie!
bo cena jest spora!
pozdr
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Gothmog napisał(a):a czy wystarczy wymienic sam PCM? czy jak niektorzy na allegro pisza ze immobilaizer i kluczyk tez trzeba wymieniac.
mozne wymienic tylko PCM-a, ale trzeba go wtedy dograc do Immobilaizera no i do kluczykow (musisz miec obydwa do tego procesu!)
pozdr.
Enduro
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
nie rozumiem tego uporu, nie zauwazysz zadnej roznicy .. no jedna napewno – w portfelu lepiej sobie chipa zrob albo boxa daj, efekt duzo lepszy no i pewnie taniej wyjdzie
a tak na marginesie, czy nie szlo by wgrac poprostu sterowania od mocniejszej wersji ? bez ruszania komputerow itd ..
a tak na marginesie, czy nie szlo by wgrac poprostu sterowania od mocniejszej wersji ? bez ruszania komputerow itd ..
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
kwaśny napisał(a):a tak na marginesie, czy nie szlo by wgrac poprostu sterowania od mocniejszej wersji ? bez ruszania komputerow itd ..
o ile wiem to nie..
pozdr
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
kwaśny napisał(a):nie rozumiem tego uporu, nie zauwazysz zadnej roznicy .. no jedna napewno – w portfelu lepiej sobie chipa zrob albo boxa daj, efekt duzo lepszy no i pewnie taniej wyjdzie
a tak na marginesie, czy nie szlo by wgrac poprostu sterowania od mocniejszej wersji ? bez ruszania komputerow itd ..
z tego co gadalem z firma tuningowa to chip do tej wersji podniesie moc o 15-16KM czyli o tyle samo co wymiana sterownika, ale jezeli wymienie sterownik o dodam box'a to moc wzrosnie o 30KM. Koszt uzywanego steronika na allegro to okolo 400zl, zas box kosztuje okolo 1000-1300zl, wiec chyba taniej jest na poczatek wymienic sterownik.
A chipa sobie nie zrobie, bo w M6 jest niemodyfikowalny sterownik i jedynie mozna box'a dolozyc.
- Od: 22 lip 2009, 13:40
- Posty: 36
- Skąd: Będzin
- Auto: Mazda 6 CDTI GY 2005r. 121KM
ja mam wersje 121 zchipowana na 156 zrobione to profesjonalnie w profesjonalnym zakladzie tym sie zajmujacym za 1400 wiec da sie da Poza tym, byla to standardowa modyfikacja, mozna zrobic i 190 tylko po co, pozniej same problemy znajdz lepszy zkalad tuningowy
- Od: 2 mar 2010, 21:05
- Posty: 56
- Auto: M6 GY 03r CiTD
a jednak..,ale za 1400 pln
E.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Witam
Też właśnie jestem na kupnie Mazdy 6, interesuje mnie wersja 136km + ewentualny chip który by podniósł moc do około 150km.
Czy kupując wersję 121km aby przerobić Ją na 136 wystarczy samo przepięcie PCM'a ? Jest to do wykonania w domowych warunkach ?
Oglądam Mazdy i sporo modeli które mnie interesują mają właśnie 121 koników.
Też właśnie jestem na kupnie Mazdy 6, interesuje mnie wersja 136km + ewentualny chip który by podniósł moc do około 150km.
Czy kupując wersję 121km aby przerobić Ją na 136 wystarczy samo przepięcie PCM'a ? Jest to do wykonania w domowych warunkach ?
Oglądam Mazdy i sporo modeli które mnie interesują mają właśnie 121 koników.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6