Oczywiscie masz rację lecz sa ludzie ktorzy nie radza sobie sami z problemami a mimo to dłubia ( miałem juz takie samochody ) proponujesz aby sprawdzic dany element ( niby sprawdzony ) a mimo to nie działa , po przyjezdzie do serwisu okazuje się ze jednak to tej czesci wina ..... z moich obserwacji wynika ze nie da się tak do konca naprawic auta netowo ( chyba ze sa to naprawde proste usterki )maxkls napisał(a):Skoro ktos sie pyta, to chyba wypadaloby odpowiedziec
Brak mocy / rozwiązanie – brudny filtr paliwa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):lecz sa ludzie ktorzy nie radza sobie sami z problemami a mimo to dłubia
Przeciez ja nikogo nie namawiam do dlubania w samochodzie, kazdy kto nie ma zielonego pojecia o osprzecie i silniku powinien sobie zdawac sprawe ze to nie dla niego, ze sa to raczej wskazowki co dalej trzeba robic.
Jaksa napisał(a):proponujesz aby sprawdzic dany element
Czyli co? Wysylajmy wszystkich do serwisu? A po przyjezdzie z serwisu maja ludziska zameldowac na forum co bylo nie tak, co zostalo naprawione i ile zaplacili?
Jezeli tylko nawet jednemu ludkowi pomoglem swoim pisaniem i zaoszczedzil pare zlotych, to jednak warto to robic, a z wiadomosci ktore dostaje jest ich troche wiecej niz jeden.Jaksa napisał(a):z moich obserwacji wynika ze nie da się tak do konca naprawic auta netowo
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
maxkls napisał(a):Jezeli tylko nawet jednemu ludkowi pomoglem swoim pisaniem i zaoszczedzil pare zlotych, to jednak warto to robic, a z wiadomosci ktore dostaje jest ich troche wiecej niz jeden.
Pozbierałem trochę informacji na forum i przekazałem wszystko mechanikowi (ja sam nie grzebie przy autach bo się nie znam). Myślę, że dużo mu to pomoże w znalezieniu usterki. Warto się kierować radą i doświadczeniem innych, którzy mają zielone pojęcie i mieli już podobne przypadki.
A co do mojej 6, po wykasowaniu błędu czasami chodzi dobrze (przyspieszenie wraca), a czasami dalej ją muli po wciśnięciu pedału gazu w podłogę. W środę wszystko się okaże, czy mój mechanik poradzi sobie z tym problemem.
Dziękuje za wszystkie informacje jakie otrzymałem na tym forum.
Pozdrawiam.
- Od: 8 sie 2008, 19:01
- Posty: 21
- Skąd: Kurzyna (Stalowa Wola)
- Auto: Mazda 6
tomex_b napisał(a):przyczyna – zapchany filtr paliwa
I bardzo dobrze ze tylko tyle
To jest mazda przedliftowa tam nie ma inspekcji olejowejtomex_b napisał(a):czy po wymianie ojelu powinienem podpiąć się pod kompa
Masz problem techniczny z Mazdą? Szukasz sprawdzonego serwisu? Awaria? Daj znać – postaram się Tobie pomóc!
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
Na terenie województw: śląskiego i małopolskiego mogę podjechać lub zapraszam do mojego warsztatu w Jaworznie.
☎ 501 158 148 http://www.mazvagtech.pl/
tomex_b napisał(a):nie awaryjność Mazdy, tylko JAKOŚĆ PALIWA
Myślałem, że moje stwierdzenie było wystarczająco ironiczne, by obejść się beż smiley-a
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
Co do jakosci paliwa w naszej Polsce to podpisuje sie obiema recami.... Ostatnio wracajac z nad morza i zatakowaniu tamtejszego Orlena (zwyklego) moja Madzia miala problemy z przyspieszeniem... Wystepowal szarpania tak jak by braklo paliwka... Po dolaniu do pelna Shella VPowera wszystko wrocilo do normy.... Podejzewam ze do wymiany i tak filterek, mimo ze go wymienialem 10 m-cy temu.... (Shit)
Od lat wierny tylko japończykom...
- Od: 6 wrz 2008, 01:35
- Posty: 113
ja nawet w UK zalewam tylko shell v-power ON nie warto oszczedzac kilku groszy
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,672 ... ginal.html
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
- Od: 9 maja 2009, 18:27
- Posty: 45
- Skąd: Piastów / Milanówek / Glasgow
- Auto: Mazda 6 TS GY 136 KM
mcgregor944 napisał(a):zalewam tylko shell v-power ON
po co Pali go więcej i w żaden sposób nie poprawia pracy silnika ....
...w zaden...i po co przepłacaćGrzyby napisał(a):Pali go więcej i w żaden sposób nie poprawia pracy silnika
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Grzyby napisał(a):mcgregor944 napisał(a):zalewam tylko shell v-power ON
po co Pali go więcej i w żaden sposób nie poprawia pracy silnika ....
Nie prawda! Na Shellu VP zrobiłem w PL 60 kkm. Wcześniej za granicą wóz zrobił stówkę. Silnik chodzi nieco lepiej niż na zwykłum ON, ale co najwważniejsze ten olej jest wyraźnie czystszy od zwykłej gnojówy. Zmieniam filtr paliwa co roku profilaktycznie i widzę co jest w środku. Nie ma tam żadnego gęstego syfu co w filtach znajomych tankujących zwykłe ON-y, nawet na tzw. renomowanych stacjach. Obecnie wymieniałem filtr po jeździe na nowym VP-erze i filtr był jeszcze kremowy, a nie szaro-czarny. To przemawia za laniem tego paliwa, bo wolę zapłacić nieco więcej za paliwo niźli wymieniac wtryski. Nie rozumiem też jakichś głupich gadek o większym spalaniu VP.. Ciekawe jak to jest możliwe przy wyższej liczbie cetanowej niż zwykłej gnojówki. Poniewaz jeżdże na tym oleju juz dość długo mam podstawy do powyższej wypowiedzi. Dodam tez że 90 proc tankowań jest na jednej stacji.. i tyle
pozrawiam.
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
Smaszcz napisał(a):Nie rozumiem też jakichś głupich gadek o większym spalaniu VP
Czy ja oceniam Twoje posty jako głupie? Trochę kultury by się zdało.
Akurat to co napisałem jest poparte własnymi obserwacjami w moim aucie. I nie tylko moimi obserwacjami.
Jeśli uważasz że dla Ciebie jest lepszy to ja Ci przecież nie zabraniam go zalewać ....
Grzyby i inni wszystkim doradzacie tylko orginalne czesci do silnika ( rozrzad itd ) a paliwo chyba rowniez odgrywa bardzo istotna role w pracy silnika wiec naprawde nie warto oszczedzac ani na czesciech ani na polifku
dobrze gadam czy tylko zasmiecam forum ( bez urazy )
dobrze gadam czy tylko zasmiecam forum ( bez urazy )
http://www.zczuba.pl/zczuba/1,90957,672 ... ginal.html
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
nawet na torze wyscigowym nie jestes bezpieczny
sprzedam alusy do mazdy 6 pojedynczo lub w komplecie – info na PW
sprzedam olej Dexelia Ultra 5W30
- Od: 9 maja 2009, 18:27
- Posty: 45
- Skąd: Piastów / Milanówek / Glasgow
- Auto: Mazda 6 TS GY 136 KM
Grzyby napisał(a):Smaszcz napisał(a):Nie rozumiem też jakichś głupich gadek o większym spalaniu VP
Czy ja oceniam Twoje posty jako głupie? Trochę kultury by się zdało.
Akurat to co napisałem jest poparte własnymi obserwacjami w moim aucie. I nie tylko moimi obserwacjami.
Jeśli uważasz że dla Ciebie jest lepszy to ja Ci przecież nie zabraniam go zalewać ....
NIe wiem co niekulturalnego w wypowiedzi oceniającej twierzdenie które jest herezją, jakoby silnik spalał wiecej VP-era, który ma wyższą liczbę cetanową niż zwykły ON. Taka wypowiedź jest wyjęta z kapelusza, rzucona ot tak sobie i jako taka została oceniona. Nie pije natomiast do autora wypowiedzi, bo mógł mieć i dobre intencje ale się nie zastanowił... VP jes droższy, to fakt bezdyskusyjny, ale że silnik pali go więcej, to już chyba jakiś żart...
Oczywiste jest też że nikt mi nie zabroni tankowania VP, bo się przekonałem do niego w praktyce. Równie ważna jest chyba też sprawdzona stacja na której się tankuje i pewność, ze leją tam właśnie czystego VP-łera. Jeżeli ten warunek jest spełniony – paliwo jest bardzo dobre i warto za nie dopłacić parę groszy dla spokojnosci....
- Od: 19 cze 2009, 11:47
- Posty: 76
- Skąd: Centralna PL
- Auto: mazda 6 diesel 136KM
Smaszcz napisał(a):że silnik pali go więcej, to już chyba jakiś żart
poczytaj trochę na forum a takich opinii znajdziesz więcej
I już Ci napisałem że nie jest to opinia "z kapelusza".
Dziękuję, dalszą dyskusję w tym temacie uważam za bezcelową.
Smaszcz napisał(a): VP jes droższy, to fakt bezdyskusyjny, ale że silnik pali go więcej, to już chyba jakiś żart...
Może nie więcej ale też na pewno nie mniej
Mało przejechałem na v-power i innych uszlachetnionych paliwkach (~2kkm) ale to mi wystarcza. Szkoda przepłacać.
zdzich44 napisał(a):Mało przejechałem na v-power i innych uszlachetnionych paliwkach (~2kkm) ale to mi wystarcza. Szkoda przepłacać.
Moze w normalnej eksploatacji jest to nie zauwazalne ale w moim przypadku kiedy to wystapilo male niedomaganie ukladu paliwowego V-Power pomogl... Jest to fakt i juz.
Pozdr.
Od lat wierny tylko japończykom...
- Od: 6 wrz 2008, 01:35
- Posty: 113
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6