Problem z odpaleniem, gaśnie na wolnych obrotach.
.... i tak ma być
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Może ktoś pomoże bo już nie daję rady: jechałem moją mazdą 6 2006r i nagle zaświeciła się kontrolka Check engine i kontrolka kontroli trakcji (brak serwa hamulca i wspomagania kierownicy). Okazało się że urwała się śruba łącząca wałek rozrządu z pompą wspomagania. Niestety zdiagnozowaliśmy także jedną urwaną śrubkę łączącą koło impulsowe z trybem w pompie wspomagania i 2 śrubki ze sklepanym gwintem. Zostało to wszystko poprawione przy okazji wymieniony był rozrząd z napinaczem (rozrząd prawdopodobnie był przestawiony o ząb ale zostało to poprawione). Problem polega na tym, że obecnie Mazda ma czasem problem z odpaleniem (czasem odpali od tyku a czasem w ogóle, a dosłownie za 2sek odpala bezproblemowo) i wydaje mi się że czasem raz – dwa razy dziennie zgaśnie podczas cofania lub ruszania ale po odpaleniu wszystko jest ok. Cały czas świecą się check engine i kontrola trakcji ale problemu ze wspomaganiem i hamulcami już nie ma. Autko jeździ tylko te problemy z odpaleniem. Błędy jakie się pojawiają to P0016, wcześniej pojawiał się błąd nieprawidłowa korelacja wałka rozrządu z wałem. Co może być przyczyną takiego zachowania się Mazdy?
-
Carmann
Miałam taką samą sytuację. Samochód gasł przy wolnych obrotach nawet podczas jazdy gdy zwalniałam i zmieniałam bieg, na rondzie, na światłach, stopie itd. Oddałam go do mechanika na ok. 3 tygodnie i okazało się, że to wina regulatora ciśnienia. Koszt naprawy 1300 zł Jak na razie wszytsko gra.
-
kora
Podobne się pod temat. bo też mi gaśnie na wolnych obrotach z rana i w trasie jak się rozgrzeje, wymieniony zawór scv, tylko nie zawsze czasami to się dzieje , pewnie dlatego, że większość jeżdżę po mieście i nie gaśnie i też czasami sie dławi po wciśnięciu gazu nie ma przyśpieszenia po jakimś czasie dopiero jej przechodzi. N o i z komputerem nie ma połączenia i nie pokazuje żadnych błędów też wymieniony i nic i nikt nie może dojść co mu jest i dymi na czarno.Masakra meczę się już z tym 1,5 roku i nikt nie może jej zdiagnozować.Jestem z Lubelskiego pomóżcie co jej może być
-
przemek11008
Witam! Kupiłem mazdę 6 i gaśnie na wolnych obrotach, mechanik stwierdził, że to prawdopodobnie zawór spv czy jest możliwość upewnienia się na 100% że to ten zawór? Wszyscy wiemy, że do najtańszych nie należy a nie chce pieniędzy w błoto wyrzucić. Drugie pytanie to pytałem w sklepie o ten zawór i dowiedziałem się że są dwa rodzaje czy idzie sprawdzić po VINie jaki powinienem mieć czy muszę wyjąć stary??
Dopisano 18 gru 2012, 10:03:
Pisałem do serwisu Mazdy jak sprawdzić model zaworu i dostałem odpowiedź że zawór można kupić jako oddzielna część do wersji po lifcie a do mojej 6 z 2002/2003 kupuje się jako komplet z pompą wysokiego ciśnienia a czytając to forum wierzyć mi się nie che podpowie ktoś? przecież ten zawór można wymontować osobno
Dopisano 18 gru 2012, 10:03:
Pisałem do serwisu Mazdy jak sprawdzić model zaworu i dostałem odpowiedź że zawór można kupić jako oddzielna część do wersji po lifcie a do mojej 6 z 2002/2003 kupuje się jako komplet z pompą wysokiego ciśnienia a czytając to forum wierzyć mi się nie che podpowie ktoś? przecież ten zawór można wymontować osobno
Maras
- Od: 4 lis 2012, 00:52
- Posty: 13
- Skąd: Skoki
- Auto: Mazda 6 2.0 diesel 136KM 2002-2003r. Top Sport Liftback
szybkie pytanie i proszę o odpowiedź
czy do Mazdy 6 2.0 CDTI 121 km z 2004 r. będzie pasował zawór SCV
SCV-294009-0120
MAZDA 6 / MAZDA MPV
– pompa paliwowa: 294000-004# (RF5C13800)
– silniki: RF-TDI – do roku 2006
pytam bo znalazłem aukcję i koleś sprzedaje takie zawory w Pruszkowie za 540 zł i ewentualnie nabędę ten zawór
proszę o odpowiedź i pozdrawiam
czy do Mazdy 6 2.0 CDTI 121 km z 2004 r. będzie pasował zawór SCV
SCV-294009-0120
MAZDA 6 / MAZDA MPV
– pompa paliwowa: 294000-004# (RF5C13800)
– silniki: RF-TDI – do roku 2006
pytam bo znalazłem aukcję i koleś sprzedaje takie zawory w Pruszkowie za 540 zł i ewentualnie nabędę ten zawór
proszę o odpowiedź i pozdrawiam
- Od: 22 sty 2013, 12:59
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6
bazylosss napisał(a): sprzedaje takie zawory w Pruszkowie za 540 zł
W zeszłym tygodniu w sklepiku klubowym kupiłem ten zawór za dużo mniej.
Rzuć okiem tutaj: http://www.mazdaspeed.pl/sklep/content/5-czesci-mazda
co to może być
kupiłem M6 świeciła się kontrolka check + antypoślizg , podpięta pod kompa ustaloną błąd EGR i P0404
wymienione rozrząd flitry pasek alternatora i napinacz i jak by nigdy nic zniknęło
autko w mrozy gasło po zapaleniu i czasem na światłach wymieniłem dziś SCV i po odpaleniu znów się świecą te 2 kontrolki.
odpiąłem akumulator na chwilę problem znikł ale później po przejechaniu kilku km znów się zapaliły no i nie wiem .
wiem że można to zapewne naprawić u elektryka ale naprawa pewnie szarpnie po kieszeni. dziwne że po wymianie zaworu od razu to wróciło.
ma ktoś jakiś pomysł :/
kupiłem M6 świeciła się kontrolka check + antypoślizg , podpięta pod kompa ustaloną błąd EGR i P0404
wymienione rozrząd flitry pasek alternatora i napinacz i jak by nigdy nic zniknęło
autko w mrozy gasło po zapaleniu i czasem na światłach wymieniłem dziś SCV i po odpaleniu znów się świecą te 2 kontrolki.
odpiąłem akumulator na chwilę problem znikł ale później po przejechaniu kilku km znów się zapaliły no i nie wiem .
wiem że można to zapewne naprawić u elektryka ale naprawa pewnie szarpnie po kieszeni. dziwne że po wymianie zaworu od razu to wróciło.
ma ktoś jakiś pomysł :/
- Od: 22 sty 2013, 12:59
- Posty: 9
- Auto: Mazda 6
Witam, Mam Mazda 6 2.0 diesel 121km 2004r. W trakcie jazdy w trasie po przejechaniu około 500 km auto przy hamowaniu (dojeżdżalem do przejazdu kolejowego) zgasło. Mazda już nie chciała zapalić kręcila ale słuchać było jak by nie dostawała paliwa. Odpaliła jak by na sekundę i gasla. Po odlaczeniu klemu minusowej na parę minut auto odpaliło ale weszło w tryb awaryjny do 1500obr./min i nie dało rady szybciej. Został wymieniony filtr paliwa. Wydawało się że wszystko wróciło do normy ale na drugi dzień auto po odpaleniu samo zgaslo i wywala kontrolki kontroli trakcji i silnika. I tak jest do tej pory. Jak auto zgaśnie zapala się kontrolki to już nie odpali kręci jak by nie dostawalo paliwa muszę ściągać kleme minusowa. Pojechałem na komputer mechanik powiedział że jest za wysokie ciśnienie na wtryskach i komputer odcina. Zresetowal komputer i było 2 dni spokoju dziś znów to samo co może być przyczyną?Czy padl zawór scv?
- Od: 1 cze 2017, 09:08
- Posty: 2
- Skąd: Miechów
- Auto: Mazda 6 GG 2006
2.0 MZR-CD 130km
Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem, proszę się z nim zapoznać
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
tym razem łączę z istniejącym wątkiem, proszę się z nim zapoznać
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6