Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 25 lip 2017, 14:08
przez zboq
Widzę po napięciach na wtryskach, że już coś miałeś kombinowane. Wymieniałeś któreś wtryskiwacze wcześniej ?
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 26 lip 2017, 22:24
przez skynet7
Nie tryskiwacze nie byly wymieniane byl za to silnik wymieniany a wtryski zostaly te same ze starego silniczka. I chyba wychodzi na to ze nie sa do konca sprawne bo nie moge przeprowadzic kalibracji
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 27 lip 2017, 08:00
przez zboq
Co masz na myśli, że nie ma odczytu na wtryskach ?, że pokazuje 0 ?
Robiłeś test przelewowy ?
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 27 lip 2017, 08:49
przez DooOminO
Same wtryskiwacze są ze starego silnika a kable oporowe z nowego ? Może tu leży problem .
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 27 lip 2017, 12:05
przez skynet7
zboq tak w sumie mam to na myśli.
A kable oporowe są ta od starego ogólnie caly osprzęt mój tylko sam słupek był wymieniony. A co myślicie ze właśnie może coś z kablami od wtrysków? Dziś może posprawdzam je i kabel od świec bo wyskakuje jakiś błąd P1391 GPC niski sygnał kadłub 1. Świece są nowe.
Napisane: 27 lip 2017, 13:26
przez Enduro
czy aby przy montzu wtryski nie zostaly pozamieniane miejscami a do tego kable oporowe maja inne numery niz wtryski...
E
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 27 lip 2017, 15:54
przez zboq
Trzeba sciagnąć osłonę silnika i popatrzeć na numerki czy pasują. 0 korekty na wtryskach to generalnie dobry znak, ale test przelewu musisz zrobić.
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 27 lip 2017, 16:56
przez skynet7
Numery wtrysków już sprawdzałem dwa dni temu i jest Ok bo ogólnie ja naciskałem na to żeby przypadkom nie były zamienione kolejnością. Mało tego ja osobiście na wtryskak nakleilem numery 1,2,3,4 No i się zgadza. Testy przelewów spróbuje dziś zrobić jak coś prześle fotę efektów.
Dopisano 27 lip 2017, 22:08:
Oto teścik przelewów pierwszy i drogi chyba dużo jak na czas nagrania? Zdjęcie drogie pokazuje po małej przygazowce. Ktoś to oceni fachowym okiem?
Dopisano 27 lip 2017, 22:10:
Pierwszy jakieś 120ml Drogi jakieś 90 ml Trzeci jakieś 48ml Czwarty jakieś 43 ml
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 28 lip 2017, 10:37
przez DooOminO
Pierwsze dwa to jakiś kosmos. Ile czasu trwał test?
Napisane: 28 lip 2017, 11:28
przez Enduro
1+2 uszkodzone, wyeksplatowane zbyt duza roznica w porownaniu z 3 i 4 bez wzgledu na czas testu wymiana
E
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 28 lip 2017, 11:55
przez skynet7
Czas to troszkę powyżej 4 minut
Teraz koledzy jeśli można prosić o odpowiedzi na: 1 czy to ze są uszkodzone a silnik pracuje ładnie jest przyczyna nie powodzenia kalibracji? 2 czy tez to przyczyna ze cieszko się rusza autem, cieszko samym sprzęgłem czuć lekkie szarpania auto nawet może zgasnąć/ się zadlawic.? Sprzęgło i dwumasa w zeszłym roku wymienione a dziś zmieniłem płyn i odpowietrzylem, dalej to samo. Pompa po wymianie sprężyny i tłoczka. Wyregulowany pedał sprzęgła bo był wyżej jak pedał hamulca i czuć było lekki luzik. 3 dymek z rana na pierwszym odpaleniu tez może być tego przyczyna? 4 podczas jazdy na rodzie i redukcji na dwa, czuć takie poszarpywania. Sugestie były na powietrze w układzie sprzęgła i może nie dociskać tarcze? ale jak wyżej to już załatwione.
Dzieki góry za odpowiedzi
Napisane: 28 lip 2017, 14:54
przez Enduro
wg. mnie tak ne tak nie E
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 28 lip 2017, 21:00
przez zboq
Ja ci powiem odnośnie dymka z rana. Właśnie dopiero co Mazdę wyleczyłem z tego, a przyczyną były zbyt wyeksploatowane wtryski. Korekty nie miały a właśnie lały strasznie. Po regeneracji problem zniknął. Patrząc na zdjęcia to tak jak wyżej jest napisane, 1 i 2 do wymiany. Podejżewam że 1 jest przyczyną przerywania kalibracji. A co do sprzęgła to upewnij się, że nie podciągnąłeś pedała zbyt wysoko bo wtedy ci tarcza nie będzie dociskać z odpowiednią siłą i sprzęgło będzie się ślizgać a może i podszarpywać. Do tego sprawdź sobie poduszki silnika.
Aha i przypadkiem w głupim tapatalku polubiłem twój post a nie moge go odlubić :-D
Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)
Napisane: 19 sie 2017, 20:00
przez remont
skynet7 moja rada; zaznaczam nie jestem mechanikiem lecz użytkownikiem MPV od 2008 roku. Zrobiłeś test przelewowy masz niepewność wyciąg wtryski daj do sprawdzenia i będziesz miał jasność który wymienić. Koszt sprawdzenia to od 45 zł za sztukę w górę zależnie od firmy (ja płaciłem po 60 w małopolsce). Ja już wymieniłem trzy (oczywiście na używki – nie dam 4 tys. za sztukę w serwisie gdy auto warte jest 6 tys.) Nie kombinuj z przypisywaniem wtrysków do cylindrów, nie kalibruj bo i tak komputer to sam sobie zweryfikuje no chyba że chcesz wesprzeć finansowo ASO