Strona 3 z 3

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 25 lip 2017, 14:08
przez zboq
Widzę po napięciach na wtryskach, że już coś miałeś kombinowane. Wymieniałeś któreś wtryskiwacze wcześniej ?

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 26 lip 2017, 22:24
przez skynet7
Nie tryskiwacze nie byly wymieniane byl za to silnik wymieniany a wtryski zostaly te same ze starego silniczka.
I chyba wychodzi na to ze nie sa do konca sprawne bo nie moge przeprowadzic kalibracji

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 27 lip 2017, 08:00
przez zboq
Co masz na myśli, że nie ma odczytu na wtryskach ?, że pokazuje 0 ?

Robiłeś test przelewowy ?

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 27 lip 2017, 08:49
przez DooOminO
Same wtryskiwacze są ze starego silnika a kable oporowe z nowego ? Może tu leży problem .

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 27 lip 2017, 12:05
przez skynet7
zboq tak w sumie mam to na myśli.

A kable oporowe są ta od starego ogólnie caly osprzęt mój tylko sam słupek był wymieniony.
A co myślicie ze właśnie może coś z kablami od wtrysków?
Dziś może posprawdzam je i kabel od świec bo wyskakuje jakiś błąd P1391 GPC niski sygnał kadłub 1.
Świece są nowe.

PostNapisane: 27 lip 2017, 13:26
przez Enduro
czy aby przy montzu wtryski nie zostaly pozamieniane miejscami a do tego kable oporowe maja inne numery niz wtryski...

E

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 27 lip 2017, 15:54
przez zboq
Trzeba sciagnąć osłonę silnika i popatrzeć na numerki czy pasują.
0 korekty na wtryskach to generalnie dobry znak, ale test przelewu musisz zrobić.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 27 lip 2017, 16:56
przez skynet7
Numery wtrysków już sprawdzałem dwa dni temu i jest Ok bo ogólnie ja naciskałem na to żeby przypadkom nie były zamienione kolejnością. Mało tego ja osobiście na wtryskak nakleilem numery 1,2,3,4
No i się zgadza. Testy przelewów spróbuje dziś zrobić jak coś prześle fotę efektów.

Dopisano 27 lip 2017, 22:08:

Oto teścik przelewów pierwszy i drogi chyba dużo jak na czas nagrania?
Zdjęcie drogie pokazuje po małej przygazowce.
Ktoś to oceni fachowym okiem?



Dopisano 27 lip 2017, 22:10:

Pierwszy jakieś 120ml
Drogi jakieś 90 ml
Trzeci jakieś 48ml
Czwarty jakieś 43 ml

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 28 lip 2017, 10:37
przez DooOminO
Pierwsze dwa to jakiś kosmos. Ile czasu trwał test?

PostNapisane: 28 lip 2017, 11:28
przez Enduro
1+2 uszkodzone, wyeksplatowane
zbyt duza roznica w porownaniu z 3 i 4
bez wzgledu na czas testu
wymiana

E

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 28 lip 2017, 11:55
przez skynet7
Czas to troszkę powyżej 4 minut

Teraz koledzy jeśli można prosić o odpowiedzi na:
1 czy to ze są uszkodzone a silnik pracuje ładnie jest przyczyna nie powodzenia kalibracji?
2 czy tez to przyczyna ze cieszko się rusza autem, cieszko samym sprzęgłem czuć lekkie szarpania auto nawet może zgasnąć/ się zadlawic.? Sprzęgło i dwumasa w zeszłym roku wymienione a dziś zmieniłem płyn i odpowietrzylem, dalej to samo. Pompa po wymianie sprężyny i tłoczka. Wyregulowany pedał sprzęgła bo był wyżej jak pedał hamulca i czuć było lekki luzik.
3 dymek z rana na pierwszym odpaleniu tez może być tego przyczyna?
4 podczas jazdy na rodzie i redukcji na dwa, czuć takie poszarpywania. Sugestie były na powietrze w układzie sprzęgła i może nie dociskać tarcze? ale jak wyżej to już załatwione.

Dzieki góry za odpowiedzi

PostNapisane: 28 lip 2017, 14:54
przez Enduro
wg. mnie
tak
ne
tak
nie
E

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 28 lip 2017, 21:00
przez zboq
Ja ci powiem odnośnie dymka z rana.
Właśnie dopiero co Mazdę wyleczyłem z tego, a przyczyną były zbyt wyeksploatowane wtryski. Korekty nie miały a właśnie lały strasznie. Po regeneracji problem zniknął. Patrząc na zdjęcia to tak jak wyżej jest napisane, 1 i 2 do wymiany. Podejżewam że 1 jest przyczyną przerywania kalibracji.
A co do sprzęgła to upewnij się, że nie podciągnąłeś pedała zbyt wysoko bo wtedy ci tarcza nie będzie dociskać z odpowiednią siłą i sprzęgło będzie się ślizgać a może i podszarpywać. Do tego sprawdź sobie poduszki silnika.

Aha i przypadkiem w głupim tapatalku polubiłem twój post a nie moge go odlubić :-D

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka

Re: brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

PostNapisane: 19 sie 2017, 20:00
przez remont
skynet7 moja rada; zaznaczam nie jestem mechanikiem lecz użytkownikiem MPV od 2008 roku. Zrobiłeś test przelewowy masz niepewność wyciąg wtryski daj do sprawdzenia i będziesz miał jasność który wymienić. Koszt sprawdzenia to od 45 zł za sztukę w górę zależnie od firmy (ja płaciłem po 60 w małopolsce). Ja już wymieniłem trzy (oczywiście na używki – nie dam 4 tys. za sztukę w serwisie gdy auto warte jest 6 tys.) Nie kombinuj z przypisywaniem wtrysków do cylindrów, nie kalibruj bo i tak komputer to sam sobie zweryfikuje no chyba że chcesz wesprzeć finansowo ASO