brak możliwości kalibracji wtryskiwaczy(diesel)

Postprzez zboq » 25 lip 2017, 13:08

Widzę po napięciach na wtryskach, że już coś miałeś kombinowane. Wymieniałeś któreś wtryskiwacze wcześniej ?
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez skynet7 » 26 lip 2017, 21:24

Nie tryskiwacze nie byly wymieniane byl za to silnik wymieniany a wtryski zostaly te same ze starego silniczka.
I chyba wychodzi na to ze nie sa do konca sprawne bo nie moge przeprowadzic kalibracji
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 13:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez zboq » 27 lip 2017, 07:00

Co masz na myśli, że nie ma odczytu na wtryskach ?, że pokazuje 0 ?

Robiłeś test przelewowy ?
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez DooOminO » 27 lip 2017, 07:49

Same wtryskiwacze są ze starego silnika a kable oporowe z nowego ? Może tu leży problem .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez skynet7 » 27 lip 2017, 11:05

zboq tak w sumie mam to na myśli.

A kable oporowe są ta od starego ogólnie caly osprzęt mój tylko sam słupek był wymieniony.
A co myślicie ze właśnie może coś z kablami od wtrysków?
Dziś może posprawdzam je i kabel od świec bo wyskakuje jakiś błąd P1391 GPC niski sygnał kadłub 1.
Świece są nowe.
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 13:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez Enduro » 27 lip 2017, 12:26

czy aby przy montzu wtryski nie zostaly pozamieniane miejscami a do tego kable oporowe maja inne numery niz wtryski...

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez zboq » 27 lip 2017, 14:54

Trzeba sciagnąć osłonę silnika i popatrzeć na numerki czy pasują.
0 korekty na wtryskach to generalnie dobry znak, ale test przelewu musisz zrobić.

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez skynet7 » 27 lip 2017, 15:56

Numery wtrysków już sprawdzałem dwa dni temu i jest Ok bo ogólnie ja naciskałem na to żeby przypadkom nie były zamienione kolejnością. Mało tego ja osobiście na wtryskak nakleilem numery 1,2,3,4
No i się zgadza. Testy przelewów spróbuje dziś zrobić jak coś prześle fotę efektów.

Dopisano 27 lip 2017, 22:08:

Oto teścik przelewów pierwszy i drogi chyba dużo jak na czas nagrania?
Zdjęcie drogie pokazuje po małej przygazowce.
Ktoś to oceni fachowym okiem?



Dopisano 27 lip 2017, 22:10:

Pierwszy jakieś 120ml
Drogi jakieś 90 ml
Trzeci jakieś 48ml
Czwarty jakieś 43 ml
Załączniki
IMG_0743.JPG
IMG_0744.JPG
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 13:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez DooOminO » 28 lip 2017, 09:37

Pierwsze dwa to jakiś kosmos. Ile czasu trwał test?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 14:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez Enduro » 28 lip 2017, 10:28

1+2 uszkodzone, wyeksplatowane
zbyt duza roznica w porownaniu z 3 i 4
bez wzgledu na czas testu
wymiana

E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez skynet7 » 28 lip 2017, 10:55

Czas to troszkę powyżej 4 minut

Teraz koledzy jeśli można prosić o odpowiedzi na:
1 czy to ze są uszkodzone a silnik pracuje ładnie jest przyczyna nie powodzenia kalibracji?
2 czy tez to przyczyna ze cieszko się rusza autem, cieszko samym sprzęgłem czuć lekkie szarpania auto nawet może zgasnąć/ się zadlawic.? Sprzęgło i dwumasa w zeszłym roku wymienione a dziś zmieniłem płyn i odpowietrzylem, dalej to samo. Pompa po wymianie sprężyny i tłoczka. Wyregulowany pedał sprzęgła bo był wyżej jak pedał hamulca i czuć było lekki luzik.
3 dymek z rana na pierwszym odpaleniu tez może być tego przyczyna?
4 podczas jazdy na rodzie i redukcji na dwa, czuć takie poszarpywania. Sugestie były na powietrze w układzie sprzęgła i może nie dociskać tarcze? ale jak wyżej to już załatwione.

Dzieki góry za odpowiedzi
Początkujący
 
Od: 13 maja 2014, 13:58
Posty: 16
Auto: Mazda6 Sport Wagon, 2.5L 192km
Rok 11-2015

Postprzez Enduro » 28 lip 2017, 13:54

wg. mnie
tak
ne
tak
nie
E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez zboq » 28 lip 2017, 20:00

Ja ci powiem odnośnie dymka z rana.
Właśnie dopiero co Mazdę wyleczyłem z tego, a przyczyną były zbyt wyeksploatowane wtryski. Korekty nie miały a właśnie lały strasznie. Po regeneracji problem zniknął. Patrząc na zdjęcia to tak jak wyżej jest napisane, 1 i 2 do wymiany. Podejżewam że 1 jest przyczyną przerywania kalibracji.
A co do sprzęgła to upewnij się, że nie podciągnąłeś pedała zbyt wysoko bo wtedy ci tarcza nie będzie dociskać z odpowiednią siłą i sprzęgło będzie się ślizgać a może i podszarpywać. Do tego sprawdź sobie poduszki silnika.

Aha i przypadkiem w głupim tapatalku polubiłem twój post a nie moge go odlubić :-D

Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 14:28
Posty: 236 (0/2)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 SkyPassion Machine Gray Sedan

Postprzez remont » 19 sie 2017, 19:00

skynet7 moja rada; zaznaczam nie jestem mechanikiem lecz użytkownikiem MPV od 2008 roku. Zrobiłeś test przelewowy masz niepewność wyciąg wtryski daj do sprawdzenia i będziesz miał jasność który wymienić. Koszt sprawdzenia to od 45 zł za sztukę w górę zależnie od firmy (ja płaciłem po 60 w małopolsce). Ja już wymieniłem trzy (oczywiście na używki – nie dam 4 tys. za sztukę w serwisie gdy auto warte jest 6 tys.) Nie kombinuj z przypisywaniem wtrysków do cylindrów, nie kalibruj bo i tak komputer to sam sobie zweryfikuje no chyba że chcesz wesprzeć finansowo ASO
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2008, 19:19
Posty: 37
Skąd: ok/Krakowa
Auto: mazda MPV LW 2005 2,0d 16V 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6