Wymiana rolki i napinacza paska klinowego/zamienniki?

Postprzez magicadm » 21 maja 2008, 13:13

sobotgh napisał(a):ukłon w stronę serwisu Mazda IMPEX w Lublinie

sobotgh napisał(a):Polecam chłopaków, znają się na rzeczy a do tego nie nawijają makaronu na uszy. Konkret.


Wspaniała reklama zakładu usługowego – i to jako pierwszy post, pierwszego dnia na FORUM :)

PS
Swoja drogą ciekawe czemu się odkręciła... :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez sobotgh » 21 maja 2008, 15:34

Nie ja pierwszy chwalę. Już coś tam pisałem na forum ale dawno i nie pamiętając nicka zarejestrowałem się na nowo. A swoją drogą rzeczywiście ciekawe dlaczego się odkręciła. Nikt dotąd nic podobnego nie opisywał.
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2008, 07:01
Posty: 56 (0/1)
Auto: M3 2.2 Diesel 150 KM 2014 r. BM

Postprzez konik_kr » 22 maja 2008, 12:02

na budowie miałem przerwe pogoda a zatem się wziołem za swoja mazdke i wymieniłem łozyska w roleczkach paska micro poszło bez żadnych komplikacji i od razu innaczej i za co chcą tyle pieniędzy za rolke.

ale pojawił sie inny problem najprawdopodobniej pompa wtryskowa bo wydaje dziwne odgłosy jakby w niej jakieś łożysko padało ale silnik chodzi równo i pali bez zarzutów i kopa też ma.ma może ktoś shemat pompy takiej lub miał podobny problem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2007, 19:52
Posty: 60
Skąd: Syrynia
Auto: Opel Corsa od żony
była:
Mazda 6 2.0 MZRCD 121 kucyków

Postprzez diodaq » 19 sie 2008, 18:45

Czy istnieja jakies zamienniki w/w czesci? Tutaj (Irlandia) niestety nie ma a w serwisie zawolali 500euro!!! Masakra!
Ile w Polsce kosztuja te czesci? Moze bardziej bedzie sie oplacac kupic i wyslac.

Temat poprawiony / Myjk
Ostatnio edytowano 13 mar 2012, 01:43 przez dobrzyn22, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Edycja tematu
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 19:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez magicadm » 19 sie 2008, 19:04

diodaq napisał(a):w serwisie zawolali 500euro

Jak z wymianą to dobra cena
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez diodaq » 19 sie 2008, 19:11

same rolki...bez kosztow wymiany
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 19:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez magicadm » 19 sie 2008, 20:42

diodaq napisał(a):same rolki...bez kosztow wymiany

Myślałem, że piszesz o komplecie: dwie rolni, napinacz hydro i pasek...
...jak za same rolki to faktycznie drogo – sprawdź ceny na stronie http://www.moto-sklep.pl
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez volf31 » 19 sie 2008, 20:44

A nie lepiej wymienic tylko łożyska – niedawno było o tym pisane – łożyska po 30 zeta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2008, 13:36
Posty: 96 (1/1)
Skąd: Piaseczno
Auto: 6 2.0 MZR-CD 136KM 2004 GY
121 (B) 50KM 2001

Postprzez diodaq » 19 sie 2008, 21:12

problem w tym ze jedna rolka jest lekko wykrzywina wiec chyba wymiana lozyska nic nie da ??
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 19:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez Jaksa » 19 sie 2008, 21:16

Jak napinacz zdechnie ( przewaznie przez kólko napędu alternatora ) to same łozyska nie pomogą
magicadm napisał(a):Myślałem, że piszesz o komplecie: dwie rolni, napinacz hydro i pasek...
Czytaj jaki jest temat : Rolka i napinacz Paska klinowego ..... Wiem ze pamiętasz swoją bolesną wymiane rozrządu w DiTD ale nie o tym pasku mowa :P <lol>

P.S. Napinacz taki mozna kupic za 950 zł .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez diodaq » 21 sie 2008, 20:24

udalo mi sie znalezc ta rolke i napinacz z rozbitka za 330zl z wysylka do Irlandii...55tys przebiegu mial silnik, fakt ze nie sa to nowe czesci no ale 1600zl a 300 to jest roznica :)
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 19:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez cliner » 24 sie 2008, 14:51

Kupowalem napinacz w czerwcu,cena z angielskiego ASO Mazda to bylo 160£,rolka cos tak okolo 60£,pasek ponizej 15£.Ceny tutaj jak widze mocno konkurencyjne,no i niestety zamiennikow nie ma.
Początkujący
 
Od: 5 gru 2007, 13:29
Posty: 15
Skąd: Basingstoke
Auto: Mazda 6 2.0 TS -2003

Postprzez AdamZ » 7 gru 2008, 09:18

pavlos napisał(a):od kiedy w benzynie jest pasek rozrzadu :|
Do tego na 30 tys km? Czy jestes tego pewny? :|


Dokładnie chodzi o "drive belt auto tensioner", co przetłumaczyłem jako "napinacz paska rozrządu"... może to tłumaczenie jest błędne, ja się na samochodach nie znam, więc jak coś to mnie popraw.

Przebiegu 30 tys. jestem pewny.

Mam wątpliwości że może serwis chce mnie naciągnąć na kasę...
AdamZ
 

Postprzez melass » 7 gru 2008, 10:20

jakbyś miał timining albo cambelt tensioner to mozesz sie martwic o rozrzad.A drive belt tensioner to napinacz paska klinowego:) pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 17:30
Posty: 518
Skąd: Zamość PL/ Leicester UK
Auto: Były M6 2.0D M6 2.0 LF :(

Postprzez Gość » 7 gru 2008, 10:38

AdamZ napisał(a):Dokładnie chodzi o "drive belt auto tensioner

tak podejrzewalem.
AdamZ napisał(a):Mam wątpliwości że może serwis chce mnie naciągnąć na kasę...

podjedz do innego warsztatu i sie upewnij,
AdamZ napisał(a):Przebiegu 30 tys. jestem pewny

co do przebiegu nie mam podejrzen.Sam kupilem M6 z 22 tys mil przebiegu.
Pozdro. :)
Gość
 

Postprzez Enduro » 7 gru 2008, 10:59

melass napisał(a):jakbyś miał timining albo cambelt tensioner to mozesz sie martwic o rozrzad.A drive belt tensioner to napinacz paska klinowego:) pozdro

tego też wymień jak jest potrzeba!
i możesy to zrobić sam...
a znam osobiście przypadek jak taki zerwany pasek,
owinął się wokół kręcącego się wału
i narobił problemów, bo co nieco powyginał i pourywał
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 21:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Globy » 8 gru 2008, 13:04

Wymień napinacz paska klinowego <usmiech> Twoje auto ma bezobsługowy łańcuch rozrządu.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez magicadm » 8 gru 2008, 13:08

Globy napisał(a):Twoje auto ma bezobsługowy łańcuch rozrządu.

Ale napinacz łańcucha jest :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 01:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Rafaello » 12 gru 2008, 00:21

Mialem dokladnie to samo luz na napinaczu i przy odpalani troche "klikal" wymienili i ok, wiec polecam wymiane bo nigdy niewiadomo
Rafaello
 

Postprzez mulder » 23 lut 2009, 11:49

Witam

Czy jak wysiądzie ten napinacz paska przez koło pasowe alternatora, to rozumiem że rzeczone koło też dobrze by było wymienić a co za tym idzie najlepiej cały ten układ tzn. napinacz, koło alternatora, rolka prowadząca i pasek ? Czy wymiana samego napinacza rozwiąże sprawę?
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2008, 09:42
Posty: 49
Skąd: Wrocław
Auto: M6 GY 2,0 CiTD 136 KM '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6