Wymiana rolki i napinacza paska klinowego/zamienniki?

Postprzez Grzyby » 14 maja 2008, 00:43

Jaksa napisał(a):Mam na oku szostke ale benzyne

mam chociaż nadzieję że conajmniej 2.0 :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Jarek@ » 15 maja 2008, 10:35

Grzyby napisał(a):Czekam na info po montażu :)

Koło pasowe wymienione, niestety napinacz również do wymiany :(
Będzie dobrze :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 kwi 2008, 11:45
Posty: 17
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda6 2,0 MZR-CD 136KM 2004
M3 BM 2,0 120KM 2015

Postprzez Dortann » 15 maja 2008, 10:52

Ja jutro wpadam do Jaksy na wymianę rolki, napinacza i paska (czyli rozwiązanie chyba delux, biorąc pod uwagę koszty). Zobaczymy co z tego wyjdzie
Madzia i Misiek to zgrana para.
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2007, 16:03
Posty: 237
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 diesel kombi

Postprzez magicadm » 15 maja 2008, 12:36

Grzyby napisał(a):Jaksa napisał:
Mam na oku szostke ale benzyne

mam chociaż nadzieję że conajmniej 2.0

Pora umierać, koniec świata coraz bliższy hahaha
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 15 maja 2008, 12:56

magicadm napisał(a):Pora umierać, koniec świata coraz bliższy

co Cię tak śmieszy?
Czy ja gdzieś pisałem paszkwile na benzyniaka?
Nie. Więc nie rozumiem takiej reakcji ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez magicadm » 15 maja 2008, 13:11

Grzyby napisał(a):co Cię tak śmieszy?

Co najmniej 2.0 to napewno nie 1.8 :)
EDIT
No i Grzyby dopuszcza istnienie M6 w benzynie :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 15 maja 2008, 23:31

Grzyby napisał(a):mam chociaż nadzieję że conajmniej 2.0
Tak , 2.0 z 2004 roku , 5 drzwi 82 tysie na budziku ...... xenon skóra i.t.d.....w kolorze takim jak moja CiTD. Zobaczymy jaką wystawię jej opinię po paru tygodniach <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez arti.sa » 16 maja 2008, 01:18

Jaksa to co już będzie wymiana rolki, napinacza w nowej m6? Bo tak w tym temacie....... :P
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 13:47
Posty: 271 (2/0)
Skąd: wschód
Auto: 9-5 aero 260hp, M2 DE 86hp

Postprzez Grzyby » 16 maja 2008, 11:11

arti.sa napisał(a):będzie wymiana rolki, napinacza w nowej m6?

niestety :P
to benzyna :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez magicadm » 16 maja 2008, 13:52

Grzyby napisał(a):
arti.sa napisał(a):będzie wymiana rolki, napinacza w nowej m6?

niestety :P
to benzyna :)

W benzynie tego nie ma??? :D
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 16 maja 2008, 14:06

Jaki napinacz – przecież rozrząd w benzynie jest na łańcuchu a nie na pasku?
No chyba że czegoś nie wiem
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez arti.sa » 16 maja 2008, 14:12

Tu chodzi o zespół alternatora, ale też może czegoś nie wiem. ;) magicadm powinien wiedzieć jak jest? Bo jak nie ma to "zamieniam" na benzynę swojego diesla :P
<b>Była madzia 6 TT czyli traktor TOP ;D</>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2007, 13:47
Posty: 271 (2/0)
Skąd: wschód
Auto: 9-5 aero 260hp, M2 DE 86hp

Postprzez magicadm » 16 maja 2008, 20:04

Grzyby napisał(a):Jaki napinacz – przecież rozrząd w benzynie jest na łańcuchu a nie na pasku?

Łańcuch z napinaczem :) Tylko jakiś...zapadkowy :|

arti.sa napisał(a):Tu chodzi o zespół alternatora, ale też może czegoś nie wiem

Tak to wygląda w benzynie. Porównajcie, proszę z dieslem. Zapewne to samo?
Obrazek
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 16 maja 2008, 20:10

magicadm napisał(a):Porównajcie, proszę z dieslem. Zapewne to samo?

Nie wiem. Alternator wygląda podobnie <lol>
Dokładnie to chodzi o tą rolkę wielorowkową alternatora po której zasuwa pasek wielorowkowy.

P.S. Niezły taśmociąg :|
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez magicadm » 16 maja 2008, 20:30

arti.sa napisał(a):Bo jak nie ma to "zamieniam" na benzynę swojego diesla

Z opisów na linkach z topicu wynika, że chodzi o diesla...
Sprawdzę czy u mnie po zgaszeniu silnika coś szumi od alternatora

Może Jaksa powie czy jest to w benzynce?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 16 maja 2008, 20:34

magicadm napisał(a):Sprawdzę czy u mnie po zgaszeniu silnika coś szumi od alternatora

a jak nie szumi to jaki wniosek ?? <diabełek>


magicadm napisał(a):Może Jaksa powie czy jest to w benzynce?

chyba bez dokładnego przejrzenia manuala się nie obejdzie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez magicadm » 16 maja 2008, 20:39

Grzyby napisał(a):a jak nie szumi to jaki wniosek

Że albo dobre, albo go wcale nie ma :D

Grzyby napisał(a):chyba bez dokładnego przejrzenia manuala się nie obejdzie.

Właśnie skończyłem przeglądać...ani slowa :|
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 16 maja 2008, 20:41

magicadm napisał(a):Właśnie skończyłem przeglądać...ani slowa

przejrzyj część dla diesla – czy tam coś wspominają :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez magicadm » 16 maja 2008, 22:44

Chyba szybciej w EPC będzie, a takowego nie mam :(
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez sobotgh » 21 maja 2008, 10:17

A mnie się zdarzyła ciekawa historia związana z tematem. Parę dni temu zaczęły dobiegać z okolicy rozrządu niepokojące dźwięki, piski i terkotanie zarazem. Pojechałem więc do do serwisu. Diagnoza na słuch pasek i napinacz do wymiany. W trakcie owej wymiany okazało się, że napinacz w sumie to jest ok a źródłem niepokojących dźwięków była odkręcona rolka. Pracownik serwisu wykręcił śrubę palcami. Ot cała tajemnica. Wymieniłem tylko pasek na nowy, bo i tak układ rozgrzebany. I tutaj ukłon w stronę serwisu Mazda IMPEX w Lublinie. Mogli mnie w końcu naciągnąć na wymianę napinacza za 1000 zł. Polecam chłopaków, znają się na rzeczy a do tego nie nawijają makaronu na uszy. Konkret.
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2008, 08:01
Posty: 56 (0/1)
Auto: M3 2.2 Diesel 150 KM 2014 r. BM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6