Nie odpala po wymianie końcówek wtryskiwaczy
1, 2
Witam serdecznie błagam was o pomoc wymieniłem końcówki wtryskiwaczy i za żadne skarby nie mogę odpalić po dłuższym kręceniu wkoncu odpali dochodzi do 1000 obrotów i gaśnie zapala się czek a z filtra powietrza idą kłęby dymu nie wiem co jest grane auto do ostatniej chwili było sprawne bardzo proszę o pomoc
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Przestudiowałeś mój wątek w którym opisałem jak to wykonać + dałem link do artykułu składającego się z 30 stron w którym było opisane to w jaki sposób taki wtryskiwacz działa ? Zapewne coś źle złożyłeś, kilka pomyłek można było zrobić przy złożeniu.. jesteś pewien, że nie popełniłeś żadnego błędu przy składaniu ?
Tak przestudiowalem twój wątek zresztą już kiedyś zmieniałem w niej wtryski i było ok wczoraj jeszcze wyciągnąłem te wtryski i się okazało że końcówki są zaolejone co może być przyczyną tego podkładki kupiłem nowe
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Porównywalem suwmiarka grubości są takie jak sprawdzić ciśnienie pompy trochę mam utrudnione pole działania bo jestem w De teraz też rozebralem wszystko wyczyscilem końcówki tak jak mówisz zaolejone wyczyscilem i końcówki i gniazdo poskladalem i nic tak jakby chciała odpalić a nie mogła 1000 obrotów łapie i gaśnie zapala się czek nie reaguje na pedal gazu
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Czarna barwa nie ma wątpliwości że to olej silnikowy tylko jak się tam dostał w 2 wtrysku było ok patrząc od rozrządu w pozostałych 3 zaolejone były już mi ręce opadają zrobiłem krok po kroku jak należy i nic sprobowalbym odpalić na plaku ale nie wiem jak to się robi nigdy nie robiłem końcówki kupione z wuzetem te same nr co miałem nie kumam o co chodzi
Dopisano 29 wrz 2018, 14:18:
W poniedziałek zaholuje do mechanika aż się boję ile mnie tutaj skasuja za naprawę
Dopisano 29 wrz 2018, 14:54:
Jest jakiś sukces wkoncu odpalił tylko chodzi jak ciągnik i strasznie kopci nie wiem czy te podkładki są jakieś trefne bo jaka może być inna przyczyna
Dopisano 29 wrz 2018, 17:04:
Panowie jakieś podpowiedzi chce się ustrzec wizyty u mechanika tutaj czy może na kompa jechać niech sprawdzi dodam jeszcze że na plaku pracuje ładnie ale po chwili znowu terkocze i kopci z rury z pod korka żaden dym się nie ulatnia zabacze jak wstawia się filmik to nagram i ocenicie co i jak
Dopisano 29 wrz 2018, 14:18:
W poniedziałek zaholuje do mechanika aż się boję ile mnie tutaj skasuja za naprawę
Dopisano 29 wrz 2018, 14:54:
Jest jakiś sukces wkoncu odpalił tylko chodzi jak ciągnik i strasznie kopci nie wiem czy te podkładki są jakieś trefne bo jaka może być inna przyczyna
Dopisano 29 wrz 2018, 17:04:
Panowie jakieś podpowiedzi chce się ustrzec wizyty u mechanika tutaj czy może na kompa jechać niech sprawdzi dodam jeszcze że na plaku pracuje ładnie ale po chwili znowu terkocze i kopci z rury z pod korka żaden dym się nie ulatnia zabacze jak wstawia się filmik to nagram i ocenicie co i jak
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Mam wrażenie, że nie masz pojęcia co tak właściwie robisz. Nie tylko olej silnikowy jest czarny, jeśli wtryskiwacz jest otwarty cały czas i nie dochodzi do spalenia to olej napędowy również nabierze czarnej barwy jak olej silnikowy. Chętnie bym Ci pomógł ale wydaje mi się że brakuje Ci podatkowej wiedzy która w tym przypadku jest niezbędna do zdiagnozowania problemu, moim zdaniem jeśli auto wcześniej jeździło a podkładki są odpowiedniej grubości plus sam wtryskiwacz dokręciłeś odpowiednim momentem to to "zaplejenie" końcówki wtryskiwacza które widzisz po wyciągnięciu go jest spowodowane laniem wtrysku w takim stopniu, że silnik nie może odpalić. Jestem z Sanoka jeśli mieszkasz w okolicy to służę pomocą.
Tak wogole to ci dziękuję bo tylko ty piszesz jakieś porady ale czy nowa końcówka może lac auto wkoncu odpaliło tylko że ma straszną kulturę pracy i kopci to co mam znowu kupić nowe końcówki i podkładki
Dopisano 29 wrz 2018, 19:46:
Dodam że jestem w Niemczech i z nikąd pomocy w ostateczności warsztat tutaj
Dopisano 29 wrz 2018, 19:46:
Dodam że jestem w Niemczech i z nikąd pomocy w ostateczności warsztat tutaj
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Tylko ze ja zmieniłem same końcówki wtryskow więcej nie rozbieralem i podkładki nowe może odwrotnie dałem tylko że one były płaskie także sam już nie wiem
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Auto naprawione powód był troszkę inny miałem zapasowe 4 wtryski które już kiedyś zmieniałem więc w sumie miałem 8 nie we wszystkich udało mi się odkręcić nakrętke żeby dostać się do końcówki ale 4 odkrecilem zmieniłem końcówki co się okazało jeden wtrysk stary był zatarty chyba bo na powrocie wogole nie było paliwa jak robiłem test przelewowy więc wstawiłem inny wtrysk i auto cyka muszę tylko jeszcze raz podkładki zmienić bo nie miałem już nowych i dałem starą i troszkę mi kopci z rury ale silnik pracuje ładnie
Dopisano 4 paź 2018, 15:15:
Na szczęście obyło się bez warsztatu
Dopisano 4 paź 2018, 15:21:
A jeszcze jedno pytanie czy też muszę kupić nową uszczelek pod klawiaturę bo miałem nową założyłem ją tylko kilka razy też zdejmowalem dekiel i czy konieczne założyć teraz nową czy może być tą co mam
Dopisano 4 paź 2018, 15:15:
Na szczęście obyło się bez warsztatu
Dopisano 4 paź 2018, 15:21:
A jeszcze jedno pytanie czy też muszę kupić nową uszczelek pod klawiaturę bo miałem nową założyłem ją tylko kilka razy też zdejmowalem dekiel i czy konieczne założyć teraz nową czy może być tą co mam
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Ja bym nie zmieniał. Kupiłem do siebie uszczelkę w tubce, taki silikon na wysoką temp. Pasuje pod klawiaturę i miskę olejową. Cienką warstwę rozsmaruj po całości gdzie idzie uszczelka. Uprzednio oczyść (zeskrobać) jakąś listewką drewnianą, żeby rys nie zrobić, odtłuścić. Troszkę więcej można nałożyć na zgięcia (tzn. tam gdzie idzie "wałek" półokrąg, który łączy się z płaszczyzną __( )__ <– zobrazowanie
ps. zostanie Ci na później jak będziesz czyścił smok olejowy ^^
hey
ps. zostanie Ci na później jak będziesz czyścił smok olejowy ^^
hey
Dzięki wielkie za odpowiedź także po problemie pozdro
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
Witam po raz kolejny panowie powiedzcie mi co to może być otóż auto odpala wszystko ładnie cyka lecz nie do końca nie mogę sobie poradzić z kopceniem jestem właśnie po wymianie podkładek na nowe oryginalne z serwisu myślałem że to załatwi sprawę ale niestety przejechałem się trochę i chmura dymu biało szarego jakieś pomysły co do objaw już psychicznie siadam przy tym aucie
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
ja mam tak od 5 lat
Wszystko teoretycznie zrobine.
Oleju nie bierze, płynu nie ubywa.
Podkładki wymienione, wtryski zregenerowane.
Egr czyszczony.
I nad dymi (własnie na tak szaro, nie czarno)
I juz się poddałem
Wszystko teoretycznie zrobine.
Oleju nie bierze, płynu nie ubywa.
Podkładki wymienione, wtryski zregenerowane.
Egr czyszczony.
I nad dymi (własnie na tak szaro, nie czarno)
I juz się poddałem
Ale tak się nie da jeździć a wogole którą stroną powinno się dawać tą podkładkę ja dałem tą fazką do góry jedni piszą tak jedni że odwrotnie już nie mogę spać po nocach przez tą mazde
- Od: 5 lip 2012, 19:27
- Posty: 18
- Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2003r
marcinmusial20 napisał(a):wogole którą stroną powinno się dawać tą podkładkę
tak naprawdę nie ma to jakiegoś wielkiego znaczenia. Ja bym dał na logikę fazą do góry
moja M3 SPRZEDAM: sprężyny zawieszenia przód Mazda3 BM/BN 2017r, oryginał
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6