Pompa wody wymieniana 25k km temu, na firmę GMB – podobno taka sama jak szła na pierwszy montaż. Jedno jest pewne – wirnik rozpaść się nie mógł, bo jest metalowy.
Jeszcze dzisiaj wymieniłem korek chłodnicy, ale tak jak się spodziewałem, nic to nie zmieniło. Natomiast zastanowiło mnie to, że jak zrobiłem wczoraj lekką trasę, do rozgrzania samochodu (termostat się otworzył i temp. osiągnęła 107 stopni), to jak dzisiaj otworzyłem korek od chłodnicy (ten metalowy) na zupełnie zimnym silniku, to zasyczało powietrze, wyleciało troszkę wody, a w chłodnicy zabulgotało. Następnie się przejechałem i znów zmiana objawów – prawa strona chłodnicy (patrząc od przodu auta) nadal jest zimna jak lód, natomiast lewa, tym razem nie była gorąca lecz ledwo letnia.
Czy da się sprawdzić czy chłodnica jest sprawna, bez jej demontażu? I czy trudny jest demontaż, trzeba przy okazji kombinować coś z klimatyzacją?
Zbyt wysoka temperatura silnika – prośba o sugestie.
1, 2
po odpięciu węży od chłodnicy możesz spróbować przepłukać ją bez demontowania wodą o wysokim ciśnieniu (ze szlaufa a nie z karchera), ale nie wiem jakie jest podejście do chłodnicy.
Wymontowanie nie powinno nastręczać większych problemów, myślę,że po demontażu węży da się chłodnicę "wysunąć" do góry z mocowań.
Wymontowanie nie powinno nastręczać większych problemów, myślę,że po demontażu węży da się chłodnicę "wysunąć" do góry z mocowań.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6