"regeneracja" wtryskiwacza RF5C zmiana końcówki

Postprzez krzychu001 » 9 mar 2018, 22:08

Jak wy sprawdzacie wtryski na forscanie ja nie mam takiej zakladki.
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2016, 23:16
Posty: 10
Auto: Mazda 6 2,0 diesel 2002r.

Postprzez Bartek2580 » 17 kwi 2018, 17:14

Nie wszystkie komputery mają tą funkcje.
Początkujący
 
Od: 23 sie 2015, 08:28
Posty: 25
Auto: Mazda 6 2003r GY 2.0 MZR-CD RF5C & Twingo power:P

Postprzez DooOminO » 18 maja 2018, 17:24

Witam ponownie. Wracam z większą wiedzą i doświadczeniem.. tak więc z nudów zakupiłem sobie zajechaną mazdę 6 z 2003 oczywiście z rf5c 136km w silniku były wydmuchane podkładki pod wszystkimi wtryskiwaczami, pokrywa zaworów cała okopcona – w takim stanie poprzedni właściciel jeździł chyba cały sezon :|
Dwa wtryskiwacze miały już zmiażdżoną podkładkę i ładnie sobie podskakiwały <faja>
Ale.. wracając do tematu regeneracji.. w pojeździe który wyżej opisałem pech chciał i trafił mi się jeden wtryskiwacz który ma mega kosmiczną korektę. ZAŁACZNIK

Kosmos jednym słowem.. przy takiej korekcie silnik nie chce nawet równo pracować.


Przelewy również wyglądają słabo (1 i 2 wtryskiwacz) w takim przypadku najmądrzej będzie wymienić rozpylacz w wtryskiwaczu 2 i 1 – jedynka może narazie nie ma korekty widocznej przez komputer ale jest to dość mylące na 99% po naprawie wtryskiwacza 2 jakaś korekta wskoczy na 1. Zamówiłem dziś dwie końcówki, jak tylko do mnie dotrą to zaczynam zabawę, najpierw zacznę od 2 wtryskiwacza, następnie to złoże żeby pokazać wam jak zachowają się korekty :)

Życzcie mi powodzenia <głaszcze>
Załączniki
IMG_20180518_171229.jpg
Korekty
IMG_20180518_170301.jpg
Przelewy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez DooOminO » 22 maja 2018, 20:04

Jestem w szoku po wymianie końcówki korekty się nie poprawiły, zamieniłem wtrysk 1 z 2 dla pewności wykluczenia słabej kompresji i... Korekta pojawiła się na 1 także na tym przełożonym.. może wszystkie trzy leją i ten sprawny też dolewa żeby wyrównać pracę? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez tadziol » 22 maja 2018, 21:10

Obawiam sie,ze ten drugi wtrysk to złom. Wymiana samego rozpylacza nie zawsze gwarantuje sukces. Po prostu korpus i elementy sterujące są już za mocno zużyte.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez DooOminO » 22 maja 2018, 21:22

A mam pytanie.. we wcześniejszym poście podałem zdjęcie korekt, 2 wtryskiwacz łapie korektę +8 pozostałe wtryskiwacze mają korekte zerową i pytanie tyczy się tych trzech czy mogą mieć jakąś "niewidoczną" korektę czy po prostuje podają dawkę "oryginalną" startową?


@Jeszcze jedna wątpliwość z mojej strony,l istnieje możliwość, że wtryskiwacz podaje tak naprawdę poprawną dawkę paliwa tylko komputer przez uszkodzoną cewkę widzi taką korektę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez DooOminO » 25 maja 2018, 18:15

No wymieniłem pierwszy wtrysk w sumie jest o niebo lepiej i nie wiem czy w tym miejscu nie dam sobie spokoju, korekty są ale moim zdaniem znajdują się w jakiejś tam tolerancji.
Załączniki
IMG_20180525_181430.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2015, 15:43
Posty: 446 (17/5)
Skąd: Sanok
Auto: Mitsubishi Lancer 2008

Postprzez pawelsz » 27 lip 2018, 23:33

A ja dodam swoje 3 słowa po przejechaniu 30k od wymiany rozpylaczy we wtryskach
Wszystko [tiiit] hula. Wtryski nie leją – na tęscie przelewowym minimalne róznice a wartośc przez 2 lata prawie nic nie urosła.

generalnie polecam każdemu komu wtryski zaczynają szwankować i samochód nie przechodzi kalibracji.
Chyba kupie sobie zapasowy komplet rozpylaczy i wymienie go przy nastepnej wymianie podkładek czyli za ok 20k. O ile nic innego nie umrze wcześniej
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2009, 12:02
Posty: 149 (0/1)
Auto: Mazda 6 GG 2.0 D 136km Top Sport 2005

Postprzez aphelium » 4 wrz 2018, 23:07

Dawno nie zaglądałem na forum w temacie regeneracji wtrysków. Ja prawdę mówiąc nie narzekam bo autko pracuje dobrze. Spalanie w normie i nie kopci.Ale może warto się zabezpieczyć na przyszłość.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2008, 16:18
Posty: 30 (0/1)
Skąd: Otwock
Auto: M6 2.0 CD 136KM 2004r kombi 164kKM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6